/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Streaking!
Fra : sfl17
Vist : 485 gange
80 point
Dato : 14-04-05 12:08

Hej fodboldfans

Jeg arbejder for tiden på en artikel om fænomenet streaking og søger i den forbindelse med lys og lygte efter folk, der har gjort det i Danmark. Det er sket omkring en håndfuld gange, senest vist til Esbjerg-FCK i juni 2003.
Er der nogen, der kender en fyr - eller har en ide om - hvem der smed kludene?

Eneste spor, jeg har indtil videre: En ung gut med fornavnet Richard gjorde det til Vejle-AB for fem år siden og fik 1500 kr. af en lokal radiostation!

Fodboldhilsner
Søren F. Lillesøe, journalist
lillesoe.com
sfl@click-pressebureau.dk

Accepteret svar
Fra : joniaya

Modtaget 90 point
Dato : 14-04-05 12:46

Jeg tror måske det kunne være interessant for dig at kontakte Jimmy Bøjgaard fra Tv2. Det er blandt andet ham der er vært på NFL Zulu, når det kommer.

Jeg kan huske, der var en streaker i en NFL kamp på et tidspunkt, hvor de efterfølgende diskuterede fænomenet, ham og hans medvært.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 14-04-05 23:02

Ham streakeren kender jeg vist godt - det må være Eric Roberts. Han er verdensberømt. Jeg er dog ikke ude efter navne på de allerede kendte, men dem der gør det i DK ...

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 21-04-05 22:56

Tak for svaret joniaya.