/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
dvd afspiller til harddisk optager
Fra : dvnielsen
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 11-04-05 13:58

Jeg har et lille problem. Når jeg forsøger at overspiller en DVD til min harddisk optager kommer der ingen lyd med. Er der noget jeg kan gøre ved det?

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-04-05 14:09

Skriv præcist hvilket udstyr du bruger, så er der en større chance for at vi kan hjælpe dig...

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 11-04-05 14:23

Selvfølgelig :)

Jeg har:
Eltax DVD afspiller
Denver DVD afspiller
Medion HD/DVD brænder
Phillips VHS optager/afspiller

Jeg kan uden problemer optage fra VHS til HD, men ikke fra DVD til HD så jeg går ud fra at der måske kan være tale om en digital lås.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 11-04-05 15:10

Jeg tro jeg har fundet en løsning. Prøvede lige at sætte min Playstation til via de der tre ledninger og det virkede så nu skal jeg bare ha købt sådan en ledning til min dvd afspiller.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 27-04-05 22:37

er det er fuld DVD-film eller et DVD-rip?? HVis det er et rip, kan det jo være et lyd-codec som du ikke har på din evt. afspiller.... Been there , done that :D