/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Vareparti
Fra : mahir
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 09-04-05 01:42

Hej der ude.
Er der nogle der kan hjælpe hvor jeg kan fylde en forretning op med ting til 10-20kr
Alt fra A-Z har interesse.
Evt. Leverandør

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 01:46

Prøv Tigeren. Det er jo netop deres forretnings-ide. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 01:50

Eller Søstrene Greene.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 02:19

Du glemmer at fortælle om 10-20 kr er inkl. moms eller ej. Og om prisen er DIN salgspris eller den pris din kunde kan sælge den til. Det fortæller at du har lyst til at sælge varer, men ikke har en skid forstand på at drive forretning.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 02:23

mahir - dette er IKKE Persien, Tyrkiet o.s.v. Det er Europa. Og her er der regler. Og dem må du lære at leve med.

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 09-04-05 02:52

Tag det lige med ro.
I virkeligheden viser det hvor overfladisk du er arne.jakobsen,
at du kommer med sådan en bemærkning og arogantisk udtalelese.
Hvem har spurgt dig om regler,love og den europæske norm inden for forretning.
Tiger er ikke en leverandør og heller ikke Søsterne Greene. Hvad jeg ved køber de, og sælger de kun deres egne forretninger.
Forresten jeg er ikke overfladisk og ved godt hvordan man driver en forretning, jeg skrev ind til dette forum fordi der er folk der er objektive og hjæpsommelige herinde og har fået meget hjælp fra dette forum før.
Til din orientering yderligere så har jeg også lavet mine research, bla. er der www.handelskartellet.dk
ph-hedegaard.dk
plus der er den Den Blå Avis
Der er aviser man kan sætte annoncer i osv.. af måder mand kan prøve at finde det mand vil.
Så tag den med ro og lad vær med at blive personlig

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 09-04-05 02:59

Til arne.jakobsen
Forresten dine første 2 svar viser at du forstod mit ??
men bagefter gik der noget galt,det var MÅSKE mit navn jeg spøreger bare.
for dit svar 2 modsiger dit svar/udtalelese 3 og for ikke at snakke om "svar" 4 den kan jeg ikke hekt se hyvor jeg skal placere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-04-05 07:38

he he he kender du ikke lillarne mahir ? LOOL

Fra den tid der går, fra han gennen alkoholtågerne kan fokusere, og til dette synsindtryk er færdigbehandlet i de kager af "brugt mad" han har mellem ørerne, så kan der sagtens gå en rum tid LOOOOL. Så det er forklaringen på hans forsinkede, men forventede ondskabsfuldhe indlæg.

Ham skal du ikke tage dig en dyt af, det har vi folk til. LOOL. Vi overvejer pt. at sende ham på genopdragelse, selv om det er påvist at det ikke kan lade sig gøre. Han har nemlig overhobedet ikke nogen opdragelse, og der er derfor ikke tale om Genopdragelse, men bare almindelig begundelses-opdragelse på en 8 årigs niveau

Klumme

CU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 10:41

Hej Mahir.

Gør som jeg, hvis du ønsker muligheden for at Arnes' indlæg skal blive usynlige for dig her på kandu.
Skriv til kandu teamet - og spørg dem, om ikke det snart er på tide med en ignorerknap til formålet!
Adressen har du her: service@kandu.dk

Hans svar til dig er jo nærmest racistisk - og det er faktisk hverken pænt, eller noget som kandu ser med blide øjne på

Vi kan håbe på, at får de opfordringer nok gående på ønsket om en ignorerknap, så bliver de så trætte af det, at de til sidst opfylder dette ønske.

God weekend!

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 09-04-05 11:42

Har set at der er masser af varepartier på den amerikanske ebay. måske kan du lave lidt benarbejde og finde ud af hvor de får alt deres "gejl" fra. der er også masser af steder i Asien, har I ikke et erhvervsråd der hvor du kommer fra. hvis du er heldig kan de formidle kontakt til en der kender det asiatiske marked.
undskyld jeg ikke har et konkret forslag, men det kan måske give dig flere ideer

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 09-04-05 16:50

1000 tak Folks.
Det var pænt af jer

Kommentar
Fra : 4real

Dato : 19-04-05 08:42

hej til dig jamen som de kan brokke.
men jeg tror jeg kan hjælpe dig jeg har selv en butik i skjern hvor jeg sælger lidt af hvert bla tøj smykker parfume og legetøj jeg laver tit en kasse med gode ting til vidre salg så måske har det vækket interesse du er velkommen til at kontakte mig på biksen@skjern-net.dk alle ting som du kunne være intreseret i er fra i år med priser fra 10 til 45 kr.jeg ved det kan være svært at få de rette forbindelser og de rette priser så held og lykke til dig venlist ann i dali

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 03-06-05 23:19

Kors i hytten Arnebåtnakke - du burde sateme skamme dig.
Føj for satan hvor er du vammel.

Kommentar
Fra : Bebo

Dato : 05-06-05 17:11

Kære Mahir,

Vi kunne godt have nogle artikler som kunne være interessant for din butik (uanset om det er udsalgspris og/eller indkøbspris du mener.

Du kan kontakte mig pr. e-mail: kontakt@bebo.dk

Kommentar
Fra : onlymora99

Dato : 28-06-05 16:13

Som thai_dk er der masser af ting i asien (og kina) du kan sælge til 10-20kr, men man skal jo ofte bestille en del hjem, så med mindre du finder en exportør der mange forskellige ting du kan bruge, kan det nok ikke betale sig.

Du kan evt. søge lidt på fuzing.com, der er dog ikke priser på så mange ting, så du skal sende en forespørgsel på engelsk til dem du er intereseret i, så sender de enten en komplet prisliste, eller produkt katalog hvor du så vælger hvilke produkter du vil vide mere om (og ha en pris på).

Med skib koster 2kubik meter ca 1500kr i fragt alt. inkl og tager 4-6uger (+levering fra leverandør)
- Men det kræver naturligvis du er registreret som importør ved t&s.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-01-06 19:49

Hej mahir,

Du kan også kontakte www.tradehouse.as - det er gode til der med 10 og 20 kr's butikker....

Vi er også interesseret i at bestille noget hjem fra udlandet så sige endelig til hvis du også går i sådanne tanker.

Held og lykke med din forretning..... hvor ligger den henne?

JJ