/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
vrl have den til at køre hurtiger
Fra : denniski
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 07-04-05 21:51

jeg har en cpi popkorn der er en ny 40 mm cyldner på den og ny racer variotor på og der er fjernet skriverne og et 70 km forrør på men kan kun køre 45 hvorfor er der ikke nogle der har nogle tip så den kan kære stæaker uden at jeg skal ud og købe noget til den.............

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 07-04-05 22:41

Er den 40mm cylinder en tun cylinder ?
Hvad gør den når den når 45 km/t,
Kan det være der sidder en begrænser på tændingen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-04-05 23:29

Lidt større dyse, ca 6 numre størrer.
Rullevægt ned på 5 gram
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 08-04-05 09:04

hvor skal den begrænser side i tæning

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 08-04-05 09:06

pallebhansen drukner den så ikke når den er så stor

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-04-05 18:21

Popcorn er begrænset 2 steder:
En skive i varioen http://www.moped.dk/ Tryk på fjernbegrænsningerne fjern skiven/ringen
Udstødningen har et meget tynd forrør
Du kan få et "opgraderingssæt" ved THansen til ca 650 kr.
Det består af: En størrer dyse ja dem kan man jo selv købe til 20kr stk
Et forrør til den bestående udstødning ja men man kan jo også købe en tunudstødning til den pris
En 45 ring til variatoren Ja men hvad skal man bruge den til, da en 30knallert aldrig kan indregistreres til en 45knallert, så den ring som er lidt mindre end 30 ringen kan man smide over højre skulder.
Popcorn er begrænset 2 steder:
En skive i varioen http://www.moped.dk/ Tryk på fjernbegrænsningerne fjern skiven/ringen
Udstødningen har et meget tynd forrør
Du kan få et "opgraderingssæt" ved THansen til ca 650 kr.
Det består af: En størrer dyse ja dem kan man jo selv købe til 20kr stk
Et forrør til den bestående udstødning ja men man kan jo også købe en tunudstødning til den pris
En 45 ring til variatoren Ja men hvad skal man bruge den til, da en 30knallert aldrig kan indregistreres til en 45knallert, så den ring som er lidt mindre end 30 ringen kan man smide over højre skulder.
Popcorn er begrænset 2 steder:
En skive i varioen http://www.moped.dk/ Tryk på fjernbegrænsningerne fjern skiven/ringen
Udstødningen har et meget tynd forrør
Du kan få et "opgraderingssæt" ved THansen til ca 650 kr.
Det består af: En størrer dyse ja dem kan man jo selv købe til 20kr stk
Et forrør til den bestående udstødning ja men man kan jo også købe en tunudstødning til den pris
En 45 ring til variatoren Ja men hvad skal man bruge den til, da en 30knallert aldrig kan indregistreres til en 45knallert, så den ring som er lidt mindre end 30 ringen kan man smide over højre skulder.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=426016864&n=521219062#xy

Orginaldysen er en størrelse 56 så vidt jeg ved, og drukner ikke ved at få en ca 62, men vil du være sikker på at få den helt rigtige, så ringer du til thansen, og spørger hvilken dyse der er i opgraderingssættet. Men køber du ikke deres forrør, men monterer en anden bedre tunudstødning, så skal dysen være 2-4 numre størrer end den de har.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : scoot89

Dato : 09-07-05 12:00

er den en EU 2???