/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
af med ridserne ?
Fra : Viktor_PM
Vist : 433 gange
40 point
Dato : 07-04-05 13:51

Hej alle sammen..

Min sfx har lidt overflødige ridser, efter den tidligere ejer er styrtet på den. Men kan man ik på en eller anden måde få de værste skræmmer væk, eller bare gøre dem lidt mindre synlige? Eller skal jeg virkelig ud og invistere i et nyt bagskjold :( ?

På forhånd tak :D

Accepteret svar
Fra : Splich

Modtaget 40 point
Dato : 07-04-05 15:05

man kan polere med polermidel og få det meste væk. kan købes på de fleste tankstationer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-05 23:08

Du kan også købe en lakstift i din knallerts farve og bruge først og så evt polerer bagefter så kan det blive rimeligt flot
Mvh Sune

Kommentar
Fra : wukki

Dato : 10-04-05 11:09

det mest rigtige er at spartle ridserne ud og få det malet om, eller selv male det om

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 30-07-05 23:57

Tak for svaret Splich.