/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Nummerplade - Diskusion
Fra : john.Svenningsen
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 06-04-05 21:16

Hej.. jeg har hørt at alle fabriksnye knallerter nu skal have numerplade på..
hmm men hvis man så bliver stoppet uden kørekort på en med plade skal man så være 21 før bil kørekort lige om på en 45 ... og hva så hvis det er en gamel knallert uden plade og uden kørekort skal man så også være 21 nu ....
jeg syntes også at have hørt noget snak om noget syn .. hvad skal det sige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 21:20

Jeg tror at martin kan svare dig

http://www.kandu.dk/dk/spg/64037

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 06-04-05 21:24

Hvaa.. jeg fandt jo selv svaret... skulle jeg så give point til den første der siger han ikke ved det pointene.... jeg siger endda ærligt hvad der er sket..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 21:42

Det er et lovforslag, du kan læse mere her

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1368423

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 21:55

http://www.kandu.dk/dk/spg/64193 ja eller også kan denne bruger måske hjælpe han har også givet point til sig selv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 22:15

Ja, det er FreeOwn og nZme der er samme profil. Du har jo besvaret spørgsmål fra FreeOwn, mærkeligt !

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 07-04-05 16:43

Ham der har de to brugere er en fra min klasse, og nej vi har ikke lavet fusk... der var jo hellere ingen der havde svaret så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke kan overføre point til mig selv når jeg selv fandt svaret