/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Luftfiler?
Fra : nZme
Vist : 420 gange
5 point
Dato : 05-04-05 13:34

Hey min comet får super optræk når jeg tar powerfilteret af.. vil det så sige at det er mit powerfilter der er noget lort ?

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 05-04-05 14:21

jeg tror bare den får for meget luft... du skulle måske prøve at omdyse din kaburator. Der er mere "modstand" i luften når du køre med orginal luffilter. Så når du montere power filter får den mere luft og mindre benz.

Kommentar
Fra : nZme

Dato : 06-04-05 15:05

Ja men så burde der jo slet ikke komme noget modstand når jeg ikke har luftfilter på vel?