/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvad skal jeg købe?
Fra : O.B
Vist : 664 gange
50 point
Dato : 04-04-05 18:23

Er der nogen der vil mig,hvad jeg skal købe.Jeg har set på en Virago535 og en Kawasaki EN500 begge nye(2004)
jeg vil hvide hvad man skal købe.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 04-04-05 19:51

Køb en Virago 535 jeg har en og er meget glæde for den det koster kun sliddel som dæk bremseklodser og lign.

Colin

Kommentar
Fra : macau

Dato : 04-04-05 20:03

hvad med en puck maxi ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-04-05 20:51

Kawasakien er efter min mening langt den kønneste af de to.
Nu er det jo nok ikke nemt at få lov at prøvekøre en ny maskine, men hvis du hælder til de to, og er i tvivl, er det sådan noget som sidde/kørestilling du skal gå efter. Det er langtfra alle der har det godt med at sidde på Viragoen i særlig lang tid. Kawasakien kender jeg ikke så meget, men den er billigere og med kraftigere motor.
Viragoens fordel er kardantrækket, det kan jeg ikke umiddelbart huske om kawa'en har.

Men har du overvejet en Suzuki VZ800 Marauder? Den er ikke vanvittig meget dyrere og slår efter min mening de to med flere længder.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Need4Speed

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-05 22:05

Hej..

Er absolut enig i at kawasakien er den pæneste...men det er subjektivt.....den har iøvrigt kædetræk.
Til gengæld er den vandkølet, hvor viagraen er luftkølet det kan godt være en fordel med vandkøling en varm sommerdag med kø-kørsel...ydermere er kawasakien mere sjælden, hvilket kan være en kvalitet i sig selv...
Forskelle iøvrigt:
Kawasaki: Twin motor, 6 gear, dobbelt lukket rørramme, 50 hk...
Yamaha: V-motor, 5 gear, enkelt åben rørramme, 42 hk...

Kawaen har altså også stærkere ramme...

Skal det være en af de to vil jeg så absolut foreslå kawaen....MEN som allerede foreslået er en Marauder et langt bedre valg!
Køb en der er et år eller to gammel, så den lige har fået hakket toppen af prisen.....du får flere kubik (hvilket er stærkt nødvendigt i denne ende af skalaen) flottere stil og bedre køreegenskaber! Alt i alt: MARAUDER!

MvH
Need4Speed

Godkendelse af svar
Fra : O.B

Dato : 06-04-05 00:10

Tak for svaret Need4Speed.

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 06-04-05 21:52

Selv tak, håber du finder lige den der passer dig bedst...