/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opsige erhvervsabonement
Fra : reneholm
Vist : 450 gange
250 point
Dato : 04-04-05 16:26

Hejsa

Jeg har en 3 mobil som jeg har tegnet for 2 år, via mit CVR nr, hvilket jeg dog ikke rigtigt bruger mere...

Samtidig er jeg lidt træt af størrelsen på abb. og at jeg har over 1 år tilbge, så er der nogen der ved hvis jeg afmelder mit CVRnr, hvad så med mit abb. som jeg kan regne den ud hurtigt skal jeg jo have et nr. for at have mobilen, men hvis jeg ikke har det hvad så, bliver det så lukket???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 16:32

http://www.3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=1193

det står vel også i din kontrakt hvad betingelserne er - men du kan måske ringe til dem og få en anden aftale .

I visse abonnementer er opsigelsesfristen lavet om

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 260 point
Dato : 04-04-05 16:50

Hvis dit firma er ophørt, kan ingen vel forvente at du opretholder abonnementet. Ring til dem og forklar dig, så finder i sikkert en løsning sammen. F.eks. overflyttelse til et privat abonnement.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 04-04-05 16:54

Hvis dit firma er et I/S hæfter du selv økonomisk for dit firmas underskud, så det kan være du kommer til at hænge på regningen alligevel.

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 22-04-05 18:25

Tak for svaret arne.jakobsen.

Jeg har snakket med dem men kunne ikke bruge det til noget prøver nok igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-04-05 18:29

OK Rene. Held og lykke med det.