/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HD MP3 afspiller og rystelser ???
Fra : Traffic
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 03-04-05 17:31

I min soegen efter min naeste MP3 afspiller, vil jeg hoere om der er nogle der har erfaringer med Creative Zen Micro:
Kan man loebe med denne ?
Jeg taenker paa om HD kan taale rystelserne.
Og alt andet, godt som skidt om Zen Micro, bare det kan bidrage til min beslutning,
om hvorvidt det skal vaere Flash eller HD.

Nazgul

Accepteret svar
Fra : EntrY

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-05 17:36

Du kan sagtens løbe med Zen, HD'en tåler det let. Desuden vil jeg sige at du bør vælge en MP3 afspiller med HD og ikke flash, for du får langt mere plads for pengene!

Ydermere vil jeg anbefale Ipod'en fra Apple, det er den ukronede konge af MP3-afspillere! (sammenlign priserne på Ipod med andre MP3-spillere på markedet med kun 180 eller 260 mB hukkomelse, mod en Ipod til kun ca. det dobbelte af prisen med 20 eller 40 gB!)

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-04-05 17:44

Har ogsaa kigget paa I-pod, MEN der er flere ting der faar mig til at haelde mod Zen Micro med 5 GB.

En af tingene er ikke mindst det faktum, at man ikke selv kan skifte batteriet paa I-pod.
Jeg ved ikke om det er det store problem, men flere har naevnt det som meget daarligt. Og hvad vil det koste at faa skiftet batteri er der ingen der kan svare paa !!!!

Derudover har Zen Micro slaaet I-pod mini i stort set alle de tests jeg kan finde !!!!

Zen Micro har en bedre lyd og andre smaa detaljer, men det er smaating der goer forskellene !!

Nazgul

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 03-04-05 17:50

Well, det er din afgørelse;)

Jeg holder på Ipod'en, den har bare den der finish (og genialt lækre design *savle*), som karakteriserer Apple-produkter, og som man ikke ser ved nogle som helst andre produkter på markedet. Plus at den har 4 gange så meget plads på HD'en som Zen'en... (jeg synes jo lidt det giver sig selv, men hehe..;))

Håber du i hvert fald har besluttet dig for at købe en med HD og ikke Flash-hukommelse!

Mvh. Tim Spangsberg/EntrY

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 03-04-05 17:52

(forresten kan jeg ikke se hvorfor det skulle være et problem at man ikke selv kan skifte batteriet i Ipod'en??)

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-04-05 17:56

Et lithium ion batteri holder i gennemsnit 18 maaneder ved jaevnligt brug.
Hvis den saa skal sendes ind hvert 1 1/2 aar, bliver det sgu surt til sidst !!!

Og i oevrigt har ipod-micro enten 4 eller 6 GB.

Du kan tage en I-pod med 20 GB eller I-pod Photo med op til 60 GB.

Og jeg har da heller ikk helt afskrevet I-pod mini (6GB)..

Nazgul

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 03-04-05 18:15

Nej ok, det kan jeg så godt se - men synes nu ikke det på nogen måde kan opveje alle fordelene ved Ipod'en;) (Især ikke designet og finishen, som er helt fantastisk:P)

Mvh. Tim Spangsberg/EntrY

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 04-04-05 05:51

Tak for svaret EntrY.

Jeg tror jeg holder mig til Zen Micro med 5 GB.

Men nu maa vi se, det kan stadigt aendre sig

Nazgul