/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvorfor kan jeg ik state min zusuki 4gea~
Fra : ozb
Vist : 312 gange
40 point
Dato : 03-04-05 17:23

hvorfor kan jeg ik state min zusuki 4gear med kicstarter?? men jeg kan godt løbe den igang jeg har spurgt man men der er ingen der ved det så vis der er en der ved det så ville det være godt.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 17:55

Husk når den er kold, at trykke tipperen ned i 2 sekunder (Hvis der er tipper) men ellers fuld chooker.
Slå også tændrørets elektrode lidt mere sammen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 04-04-05 22:04

kan det være noget med min tænding at gøre??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-04-05 23:43

Ja, hvis det hjælper at slå elektroden tættere til.
Men det kan også være en stempelring der hænger, så der ikke er for megen kompression.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ozb

Dato : 05-04-05 10:43

det er helt nyt cylinder kit på.....så der er masser kompression på...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 05-04-05 16:14

Og der er fin gnist?
Og stempelet er vendt rigtigt?
Og karburator er tæt mod cylinderen, med nye pakninger?
Hvis du træder en gang på kickstarteren, og skruer tændrøret af, er det så vådt(lugter af benzin) eller tørt.?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ozb

Dato : 21-06-06 12:40

Tak for svaret pallebhansen.