/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
s700i
Fra : tiemaster
Vist : 564 gange
350 point
Dato : 03-04-05 11:42

jeg har købt en s700i mobil, og dertil har jeg købt et data kabel. har os fået kablet til at virke men det eneste jeg kan er at overføre billeder fra min pc til mobilen..
Er der nogle der ved hvordan man overfører billeder fra mobilen til pc,en
og hvordan man lægger mp3 filer ind på mobilen...

mange tak Tiemaster

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 15:23

Normalt skal der bruges et program som også fåes på CD til et sådant kabel.
Din telefon skal uderstøtte MP3 , det tror jeg ikke den gør?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 03-04-05 16:00

programmerne ligger på sony- ericson,s hjemme side har hentet dem...
og jo den understøtter mp3

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 18:53

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ps1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10140
Og du har set i vejledningen:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ps1_1_2_3&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10140

Og du har hentet og installeret denne:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ps1_1_3_3_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10140&fid=6998&esi=true
Og starter denne: Start Sound Editor from the Start/Programs/Sony Ericsson folder.
For at kunne redigere musik.

Which music file formats can be assigned as ring tones?
MIDI, MP3, WAV and AAC-LC are the file formats that you can use as ring tones. If the files are DRM (Digital Rights Management) protected, the files are available for limited use only. You can not send them to another phone for example.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 03-04-05 20:13

har hentet alle disse programmer.....

Accepteret svar
Fra : shqiptar_ujk

Modtaget 350 point
Dato : 04-04-05 16:44

HAlløj--

du skal prøve at installe FMA : Float's mobile agent.

det er et program du kan gøre alt med din mobil med- sende filer til mobil fra computeren eller omvendt - du kan også skrive smser fra computeren-
og den skal nok finde din mobil.

den kan downloades på dette klik : http://mesh.dl.sourceforge.net/sourceforge/fma/fma-2.1-beta-2-setup.exe

du sætter mobilen til computeren og starter programmet!-

og tryk på F7 så connecter den.

:D

Kommentar
Fra : krasser

Dato : 11-05-05 13:03

Hej =)

Har haft samme problem- og jeg kan roligt anbefale MobilEdit =)

Det er super godt og har også de ovennævnte funktion + flere (og samtidig utrolig stabil sys jeg)

men prøve det =)

trial versionen kan hentes her:

http://www.softpedia.com/progDownload/MOBILedit-Download-17980.html

(Du kan evt. prøve at købe en bluetooth-dongle til din usb port og koble dig til MobileEdit så behøver du heller ikk fumle med kabler osv.) =)

Håber det kunne bruges

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 13-01-06 10:43

Tak for svaret shqiptar_ujk.