/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
green day??
Fra : stevo
Vist : 245 gange
50 point
Dato : 02-04-05 16:50

hey allesammen jeg skal ud og købe en guitar men men men jeg vil gerne ha sådan en billie joe har fra green day...hvor kan man købe sådan en henne....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 17:16

Nu har han altså brugt flere forskellige guitarer, så hvilken en af dem?

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 18:21

ja - mange har der været i brug - hans første som han arvede efter sin far var en kopi af Stratocaster

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 02-04-05 18:24

tja alle han spiller med er jo fede så det er næsten lige meget...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 18:37

Fender Squier Stratocaster har jeg set et billede med. Det er sådan en rødbrunlig der er lysest inde i midten og bliver næsten sort ude i kanterne. Men Fender fås i alle mulige farver og faconer, fra relativt billige til meget,meget dyre.
og så en der ligner en Epiphone, (tror det staves sådan)

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 18:37

http://www.geocities.com/barryb00/BandBiography.htm
iflg overskriften skulle det så være en fernandez guitar

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 02-04-05 22:35

den jeg mest leder efter er en der minder lidt om en jazz guitar...den minder lidt om den han spiler på i american idiot bare i sunburst....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 23:26
Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 23:51

Forresten den i det første link, den der er sunburst, er en gammel Gibson

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 07:35

hvis du skal ud og købe så er det en rigtig god ide at prøve forskellige steder og snakke med forhandleren der både kan give dig råd og ved en masse andet under normale omstændigheder. Det er bare at spørge løs
god fornøjelse - jeg håber du finder hvad du søger eller hvad du kan lide

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 03-04-05 11:28

ja det er den der gamle gibson....men har været inde på deres hjemmeside og der kunne jeg ikk finde den...

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 03-04-05 11:33

er der nogle der kan gi mig navnet på den der gamle gibson der...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 22:13

www.pittsburghguitars.com/ collgibson.html

Hvis det er det rigtige billede der kommer frem, skulle der i midterste række være en magen til
En gammel Gibson Les Paul.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 22:20
Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 22:23

Nå, den vil ikke ind på billedet.
Men gå ind på linket.
Der er en blå firkant der blinker hvor der står WHAT.
Klik på den og rul ned på siden.
så kommer en menu der står WHO,The Collection,Where, When,How.
Klik på The Collection og rul til billedet med The Gibson Collection

mvh dova

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 07-04-05 18:55

fedt men er der nogle der ved hvor maan kan købe den henne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-05 19:16

større musikforhandlere/butikker -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-04-05 19:18

.

Kommentar
Fra : skildpaden

Dato : 16-04-05 13:02

den her side er fylt med seje guitare så der er nok en chance for at finde den ? http://www.eskildsen.dk/