/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
vi ligger nr 1
Fra : michaelveilehansen
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 02-04-05 09:31

hvem har lavet dette nummer "VI LIGGER NUMMER 1"????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 11:08

Vi ligger nummer 1
Herfølge er de bedste...
Vi ligger nummer 1

Hvis det er den du tænker på, er det bare sådan en slagsang der på et tidspunkt er dukket op og som synges ved fodboldkampe rundt omkring.

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 02-04-05 11:20

det re ikke lige den..men en dansk udgave af o-zone's Dragostea din tei

Kommentar
Fra : netkongen

Dato : 02-04-05 11:41

Dova - god humor der

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 02-04-05 13:03

Det er Tjenesten på P3, der lavede nummeret, som var en blanding af Nik & Jay's "En dag tilbage" og O-Zone's "Dragostea din tei". Nummeret blev kaldt Nik & Zone : En dragosdag tilbage.

Et ganske sjovt nummer, hvis jeg skal sige det

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-04-05 13:08

ny er det jo BRØNDBY der ligge no1

Kommentar
Fra : camved

Dato : 02-04-05 18:11

Nej, ikke P3 som lavede den, selvom det er godt nok P3 som spiller den;)

Det er vist nok en romænsk/dansk duo, som har lavet den. Det har jeg ihvertfald hørt på P3:)

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-05 18:18

Prøv nu at høre, hvad jeg siger..... I stedet for at være påståelig!

Jeg fandt den inde på P3's hjemmeside under "tjenesten" dengang den kom frem. På samme måde som tjenesten nu har lavet "hvor blå vi er" og "minimalstat" af vores egen statsminizzle...

Så stik mig bare de point!

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 02-04-05 18:21

helt klart er det dig der får point..men kan du så osse sige hvor jeg kan downloade den henne...er mange point på spil hvis jeg får den ned gratis

Godkendelse af svar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 02-04-05 18:22

Tak for svaret Kazistuta.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 03-04-05 05:00

Jeg går ud fra, at du HAR fundet sangen??? Ellers må du lige kontakte mig, ligger nemlig selv inde med den...