/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS2 spil - hvilket ??
Fra : invisible
Vist : 668 gange
70 point
Dato : 01-04-05 08:50

Har lige anskaffet en PS2, og har ikke rigtig nogle spil endnu.

Det eneste spil jeg har er Hit and Run som er skideskægt, men desværre kun 1player.

Ungerne 2 piger 9 & 11 skal have nogle spil som er 2 player så de ikke rykker hovederne af hinanden.
De elsker at spille Mortal combat og Eye toy spillet.

Hvilke spil KANDU anbefale til ungerne og resten af familien som er mere end 1player, og sam man virkelig kan bruge noget tid på.

Bilspil har ingen interesse, Her menes Formel1 og andre "seriøse" bilspil. Hit and Run er noget andet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 09:11

Gå på biblioteket og lån spillene først. Så har man en ide om spillenes kvalitet inden man betaler i dyre domme for PS2 spillene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 09:12

Se iøvrigt troldspejlet i TV. Der anmeldes spillene grundigt og seriøst.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 01-04-05 09:39

Hvad med Grand Theft Auto San Andreas, ps2 ejere er jo så heldige at det er kommet til konsollen, mens vi miserable PC ejere må vente til juni-juli før vi kan komme til at spille det. Hvilket er dybt uretfærdigt, alle spil skulle laves til PC først :/

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 01-04-05 10:04

Kan Grand Theft auto spilles som 2-player ??????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-05 11:10

nej desvære er oså kun til voksene over 18 år
det fedes spil til ps2 sidste år må helt klart være GTA San Andreas

Tekken kan spilles af flere

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 01-04-05 11:30

Ingen tvivl om GTA er et fedt spil.

Men det skal være et spil som vi alle, specielt børnene, gider spille og som kan spilles af 2 player.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-04-05 13:28

Tekken serien kan spilles af 2
EA sport kan næsten altid spilles af 2 personer på en gang

Accepteret svar
Fra : Mallie

Modtaget 70 point
Dato : 01-04-05 13:59

Mine niecer på 10 og 13 spiller pt. Rachet og Clank 3 sammen og er, ifølge min søster, ved at brække sig af grin over at smadre hinandens ting (borge etc.)

Crash Bandit spillene er også rigtig god underholdning i mange timer og i nogle af dem kan man spille mod hinanden.

Ovenstående + Jak og Daxter spillene (ikke sikker på at det staves sådan) er de spil min søn (og niecerne - de bytter med hinanden) bruger mest tid med.

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 06-04-05 15:53

Tak for svaret Mallie.