/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jog karburator modeller
Fra : Martin_Svenningsen
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 30-03-05 17:45

Hej er der nogen der ved om der er flere forskellige originale modeller karburatorer til yamaha jog fs-(fine selection)...
eller er der kun én til fs og en til as-(artistic speciel)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-03-05 18:10

Jeg syntes da du skal spørge Mattaeus, du har jo givet ham point for ikke at svare.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 30-03-05 19:05

Ja men jeg syntes jeg fik det hele formuleret forkert så jeg ville gerne starte på en frisk...

Kommentar
Fra : rathjeL

Dato : 30-03-05 19:23

det er jo Minirali der laver de org såå søg under det..!!

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 30-03-05 19:29

ja det er da godt nok ikke til stor hjælp at vide hvem der laver dem... derfor kan de da nok være forskellige gennem årenes forløb...

Kommentar
Fra : Free0wn

Dato : 30-03-05 19:43

Hey sup martin... jeg søgte lige på google om det "Yamaha Jog Kaburator", der var 2 sider som du kunne bruge noget fra.

Det ene var et forum hvor der var en der spurgte om der ikke nok kun var 1, hvor andre sagde til ham at der var 2 eller 3 de var ikke sikre men der var minimum 2..

og den anden side var næsten det samme bare at blev lavet en til at starte med og så en i 1997... men søg på google så finder du det nok

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 31-03-05 16:56

Free0wn aka Kenneth .. jeg vil gerne have link....
Er der ikke andre der ved noget om det...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-03-05 18:25

Hvorfor er det så vigtigt, det er jo ulovligt at bruge en fra en anden typegodkendelse, og så kan man da lige så godt bruge en størrer, feks. en 17,5mm fra en Gilera Stalker eller simpelthen købe en størrer i en tunforretning, da de er meget billigere end en orginal karburator?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Free0wn

Dato : 31-03-05 18:47

Hvad er det du ikke fatter palle ?? han vil vide om der er mere end en karburator til Yamaha jog fs modellen

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 01-04-05 16:04

Ja jeg har en der til men ved ikke om der er flere modeller så at den jeg har ikke er lovlig derfor vil jeg vide om der er flere forskellige for at vide om den er lovlig