/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS Sony Ericsson T630
Fra : miomis
Vist : 428 gange
150 point
Dato : 29-03-05 00:00

Hej

På en ældre mobil model (kan desværre ikke huske hvilken) fik jeg hvergang en tilbagemeldning (dato og tidspunkt) om at modtager....havde modtaget min SMS....ja mon mit spørgsmål kan forståes.
Har jeg muligheden for dette på denne mobil-model?

Miomis

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 29-03-05 00:18

Hej
Du skal ind i meddelelse-tekst-indstillinger-svar ønskes(her skal du bare slå den til)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-03-05 00:23

Hvor er du kunde ?
Din udbyder kan fortælle dig om opsætningen for at modtage kvittering.

Se. f.eks.
https://www.telmore.dk/help/faq/FaqTextServlet?id=200210021144010815
http://kortlink.dk/teliamobile/q4k

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:25

Hejsa

Det kan jeg ikke...
Meddelelse - tekst og så er min valgmuligheder:
Talemeddel.nr. eller meddel. alarm....

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:26

Hej

Jeg har Sonofon..

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:29

Hejsa jakjoe

Har set linket til telmore.....ergo har min telefon (heller ikke) denne funktion?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:29

Hejsa jakjoe

Har set linket til telmore.....ergo har min telefon (heller ikke) denne funktion?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:29

Hejsa jakjoe

Har set linket til telmore.....ergo har min telefon (heller ikke) denne funktion?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 00:31

Hejsa jakjoe

Mon du har set min besked....

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 160 point
Dato : 29-03-05 00:36

Sonofon skriver følgende om kvittering for SMS.

http://www.sonofon.dk/asp/faq.asp?AREA=Privat&FAQ_SPG_ID=1813&FAQID=73

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 29-03-05 01:02

Tak for svaret jakjoe.

Endnu en god grund til en ny mobil telefon...smil

Knuz
Miomis

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-03-05 01:08

Tak skal du ha´

Det er også her dit teleselskab der bestemmer, og ikke din mobiltelefon.

mvh
jakjoe