/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
karburator. hmm. mærkeligt. puck maxi k.
Fra : ariari
Vist : 656 gange
10 point
Dato : 28-03-05 23:11

hejsa allesammen.

jeg har en puck maxi. som jeg har haft problemer med at få til at køre ordentlig i lang tid. vi skiftede så karburator. skal siges at der var en firkantet karburator på som blev skiftet med en anden firkantet karburator. men ligemeget hjalp det. den ville bare ik trække ordentlig. så efter lang tid at have bøvl med den. skiftede jeg til en rund karburator. og hold da kæft hvor den kan køre.

så helt ærligt. hvorfor virkede dette, når jeg bruger en rund ??
havde jo prøvet med 3 firkantede karburatorer.

venlig hilsen.

brian nielsen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-03-05 23:17
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-05 23:20

Rund har som standard dyse 54-56
Firkantet har som standard dyse 44-46
Så mon ikke det bare har været benzinmangel, specielt hvis du har boret eller hakket knallerten.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-05 23:35

Man kan godt få et et lille studs-mellemstykke så man kan sætte en bing kaburator fra en Puch Ms på så er det muligt at have indstillelig strålespids så den kan gå helt ren ved at justerer lidt på skruen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ariari

Dato : 29-03-05 00:47

hej Sunowich

har du et link til sådan en bing karburator ?
og et link til det der studs-mellemstykke ?

mvh.

brian nielsen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-05 01:01

Nej men det fåes Måske på www.dba.dk brugt ellers kan du også lave din egen annonce hvor du søger det
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : ariari

Dato : 29-03-05 01:34

Tak for svaret pallebhansen.