/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad er en torrent fil
Fra : janemli
Vist : 411 gange
80 point
Dato : 28-03-05 17:52

ja hvad er en torrent fil..og hva ska man gør med en hvis man har downloadet en

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 28-03-05 18:21

Du skal finde et prog. som kan bruge de torrent filer, jeg bruger et som hedder ABC det kan du hente her http://pingpong-abc.sourceforge.net/

Når programmet er installeret henter du bare din torrent fil ind i programmet, og det begynder at downloade den fil du ville have i starten.

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 28-03-05 18:57

en torrent fil er et link pakket som en fil, altså kan du hente en torrent fil, og derefter åbne den med et proggram, feks ABC som sniper12 siger. når du har åbnet filen i programmet begynder den så at hente det som filen nu hedder.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 28-03-05 19:45

når jeg henter de filer som jeg ska ha ind i programet (ABC) så downloader den ik noget...det er fra hjemmesider jeg har de filer

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 30-03-05 18:15

det er nemmere hvis du henter bittorrent.. som kan hentes fra www.bittorrent.com... når det er installeret henter du bare din torrent fil igen fra nettet og så begynder bittorrent selv at hente det som torrent filen linker til f.eks. et spil.. eller hvad du nu har downloadet den til...