/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms/gprs opsætn. til Alcatel 735 m/tele2~
Fra : EstherRavn
Vist : 416 gange
150 point
Dato : 28-03-05 00:27

Jeg har en alcatel one touch 735 med tele2 abonnement. Jeg har store problemer med at få mms/wap/gprs op at køre,...den vil ikke noget som helst. Har haft ringet til Tele2 kundeservice, som i 1½time forsøgte at hjælpe mig med opsætningen, men de måtte til sidst konstatere at de ikke kunne hjælpe mig, fordi de ikke selv har styr på hvordan opsætnigen til 735 ser ud
De reklamerer meget med deres nye mms-tjeneste, men hvad hjælper det, hvis man ikke kan benytte sig af det?!!!
Er der nogen der kan hjælpe mig med opsætningen???
MVH Ravn

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-03-05 09:13

Har du prøvet her?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-03-05 09:13
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-03-05 09:14

Linket virker ikke, men jeg klikkede mig ind på http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice&t2page=privat_kundeservice

Derfra valgte jeg mms i rullemenuen og så kllikkede jeg på kom godt i gang i venste side, og så skulle rest give sig selv

Kommentar
Fra : EstherRavn

Dato : 29-03-05 15:09

Ja, det har jeg også prøvet, men instillingerne kan ikke sendes til min mobil, fordi indstillingerne til Alcatel one touch 735 ikke ligger klar i tele2's system
Ellers mange tak
MVH Ravn

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 29-03-05 20:39

Har du prøvet at kontakte Alcatel og høre om de kan hjælpe dig med opsætningen, de er meget hjælpsomme...... jeg har selv den samme mobil og fik hjælp til et problem

http://www.alcatel.dk/mobile/index.jhtml

The1best

Kommentar
Fra : EstherRavn

Dato : 29-03-05 23:04

Det vil jeg prøve imorgen,..så ser vi om de kan hjælpe mig.... krydser fingre

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 06-04-05 08:15

Hvordan går det, fandt du ud af det ??

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-04-05 23:09

Hvad så nu, har du fundet ud af det ???

The1best

Kommentar
Fra : EstherRavn

Dato : 12-04-05 09:44

Hej The1best
Nej, jeg har stadig ikke fundet ud af det, for jeg kan ikke komme i kontakt med alcatels kundeservice. De siger på telefonsvareren at deres kundeserivce har åbent ml. 8am (8.00) og 7pm (19.00), men der gå stadig svarer på, selvom jeg ringer indenfor det tidspunkt???!
Hvordan kom du igennem da du skulle have hjælp???
KH. Ravn

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-04-05 17:29

Det nummer jeg ringede til, var da de boede i Ballerup. Har du prøvet at maile til dem

Kontakt vedr. mobiltelefoner
Du er altid velkommen til at kontakte Alcatels
Mobiltelefonafdeling ved at sende en e-mail til
mobilephones@alcatel.dk

The1best