/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Beton i indkørslen
Fra : tagrenseren
Vist : 1527 gange
100 point
Dato : 27-03-05 21:46

Jeg har netop været på Gl.Estup og set at de har støbt
nogle udendøres gang arealer i beton med "rive mønster"
i forbindelse med udendøres stald.
Jeg tænker nu på at vores gamle kedelige indkørsel
kunne shines op på denne "nemme", "billige" måde.
Er der nogen som har erfaring med dette?
Jeg ville blive glad for nogle råd!

Tak

Rasmus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 22:51

slet det andet spørgsmål - det kan du sålænge der ikke er nogen der har svaret og så sparer du de point til en anden gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 23:11

Skynd dig tagrenser........ LOOOL - Ellers ved jeg hvad der sker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 23:13

onde onde klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 23:15

Forudseende...... ikke ond LOOL

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-03-05 23:17

Det kan fint lade sig gøre, men hvis der er biler eller andet tungt, så skal der graves til fast grund, og fyldes stabilgrus i, og til sidst få cm læggegrus, ellers vil betonen knække.
Husk også på at for store arealer med beton kan knække ved temperatursvingninger, så i princippet aldrig størrer længder end 15 m, derfor er det tilrådelig at lægge mindre felter, ( Feks. 3*3 m)som opdeles med feks. forskalningsbrædder der står på højkant, de kan også få lov at stå imellem betonen, men vil efter 20 år blive rådne og grimme.
Men tænk på at oliespild jo ikke kan fjernes ved at vende "fliserne".
VH Palle Hansen