/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Godt spørgsmål?..
Fra : Pornsim
Vist : 596 gange
33 point
Dato : 23-03-05 23:14

Hej!

Min Pgo Comet, kører 60km/t, den har fået 6 grams ruller, tun udstødning, fjernet begrænsning i vario..
Hvad vil den kører hvis jeg smider en 21 mm karburartor på??

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 23-03-05 23:34

Har lige et spørgsmål oven i..
Må man godt blande rullerne, altså f.eks 3 x 4 grams og 3 x 8 grams ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 43 point
Dato : 24-03-05 00:07

Man må aldrig blande rullerne, det er noget fis, nogen er begyndt på.
Hvis du finder den rigtige dyse til din 21 mm karburator, vil den nok køre ca 7 km stærkere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 24-03-05 20:33

hmm en pgo comet helt std. med pillet skiver kører 70 km/t
jeg har læst det på adskillige hjemmesider, og har også en ven der har en pgo comet med pillet skiver og med powerfilter den kører 75 tror de sidste 5 km/t skyldes powerfilteret ..... så jeg syntes det lyder mærkeligt at din kun kører 60

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 24-03-05 22:49

>john.Svenningsen.

Hej!
Jeg har tjekket om skiven var der, og der var den ikke.. Der er da kun en begrænsning i varioen, ikk??.. Eller er der også en i koblingen?? Eller andre steder.. Og hvor er det du har læst at en pgo comet kører 70 km/t. med pillet skive/skiver..??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-03-05 22:59

Der er kun 2 begrænsninger.
1. = En skive i variator.
2. = Et blindrør på udstødning.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 26-03-05 17:26

Taxi for svaret pallebhansen.