/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ska brænde et spil.hurtig hjælp mig
Fra : janemli
Vist : 370 gange
70 point
Dato : 22-03-05 19:15

har dette spil som jeg ska ha brændt til imorgen. men kan bare ik. har prøvet clone-cd og nero. men når den brænder er cderen bare tomme?

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 70 point
Dato : 22-03-05 22:42

Brug alcohol 120%

Kommentar
Fra : inva

Dato : 22-03-05 23:00

Nero er et godt brænder program klik ind i Nero igen og læs hjælp det er nemmere end jeg skal forklare det

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 23-03-05 00:40

har jo prøvet nero og den kan ik brænde det

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-05 06:02

Hvis dit spil er kopibeskyttet skal du lave den om bin eller iso fil først og så brænde det bagefter

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 23-03-05 08:27

ER CDerne tomme. eller ikke læselige, når du har brændt dem?
Får du slet ikke nogen fejlmeddelelse under brændingsprocessen?
Har du prøvet at brænde andet end spillet efter den mislykkede kopiering (for at udelukke, at drevet er defekt)
Så mange oplysninger som muligt tak
VH
Leif

Godkendelse af svar
Fra : janemli

Dato : 23-03-05 20:19

Tak for svaret jangchr.