/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hjemmetræning?
Fra : Kebaaab
Vist : 506 gange
125 point
Dato : 22-03-05 18:01

Hej

Jeg leder efter en måde at kunne træne de muskler man træner med

Chest Press
Cable Front Pulldown
Weighted Hyper-extension og
Cable Pushdown (med reb)

på træningscentre.

Er der nogen måde hvorpå man kan erstatte de maskiner med noget tilsvarende hjemme?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 18:23

Hej,

jeg vil (ligesom i en anden tråd fra i dag) gerne henvise til:
http://www.fitforum.dk/ - som kommer fra siden www.getbig.dk/

Hvis du stiller dit spørgsmål derinde, er der nok større chance for at få et kvalificeret svar!

Go fornøjelse med træningen,
Mvh Niels

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 25-03-05 15:29

Tak for forslaget, men jeg vil alligevel lige høre om der er andre her, som har forslag?

Kommentar
Fra : kiki84

Dato : 25-03-05 19:32

Hehe... tv-shoppen plejer at have nogle gode maskiner... ;)