/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
BARF
Fra : flemming48
Vist : 818 gange
100 point
Dato : 22-03-05 09:13

Er der nogen af jer der har nogle gode BARF-opskrifter? Jeg er ikke interesseret i en generel diskussion for og imod BARF, men bare nogle helt konkrete opskrifter som man selv kan følge

Accepteret svar
Fra : basenji.dk

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-05 09:25

Hej Flemming,

Nu ved jeg ikke hvad du mener med BARF "opskrifter"? Jeg BARFer selv og vil anbefale dig at melde dig ind på BARFDanmark mailinglisten:

http://groups.yahoo.com/group/barfdanmark/

Det er en mailingliste for folk, der fodrer råt og de, der er interesserede i emnet. Der er over 100 medlemmer der vil kunne dele deres erfaringer og "opskrifter" med dig.

Mange hilsner,
Stine

www.basenji.dk

Kommentar
Fra : flemming48

Dato : 22-03-05 09:43

Det ser ud til at det er det helt rigtige for mig. Tak for svaret. Flemming

Godkendelse af svar
Fra : flemming48

Dato : 22-03-05 09:44

Tak for svaret basenji.dk.