/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Annoncering
Fra : SiaIce
Vist : 1292 gange
20 point
Dato : 21-03-05 12:19

Nogle der kender nogle gode steder at annoncerer for ens firma?
Evt. nogle som kender nogle hjemmesider som har links til online shops?
Jeg kender selv netbutikker, i-butikker og shoplink, men er der andre?

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 21-03-05 12:26

Hvad/hvilke produkt vil du annoncerer for??

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 21-03-05 12:30

tøj

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-03-05 12:50

Lindt an på hvor meget du har tænkt dig at ofre på annoncering er der jo firmaer der formidler reklamer mellem hjemmesider.

www.Partner-ads.com
www.Brand2brand.com
www.tradedoubler.com
www.adpepper.com/dk/

Du kan jo også prøve selv at udvælge nogle sites som passer ind i din målgrupe og så forhøre dig om prisen for reklame

Mvh
Per

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 21-03-05 16:28

Så stort tænkte jeg nu ikke lige.
Jeg er på jagt efter steder hvor man betaler 100-500,- for at få
sit tekst link placeret.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-03-05 17:01

Har du kigget på Google's "Ad-words" annoncesystem?

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 21-03-05 18:04

hvad er det for noget

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 22-03-05 21:12

Med Google AdWords kan du nå ud til de personer, der søger aktivt efter dine produkter og tjenester. Det vil sige, at du modtager målrettede besøgende og kunder. CPC-prissætning (cost-per-click, pris pr. klik) betyder, at du kun betaler, når personer klikker på din annonce, og det er nemt at kontrollere omkostningerne.

Kilde: http://www.google.com/ads/

Kommentar
Fra : Sandvad

Dato : 29-05-05 17:25

Du skal passe virkeligt meget på her, for du kan sætte hele dit overskud til,uden at få en krone ud af det.
Jeg har også min egen lille forretning, og man skal virkelig se sig godt for, ellers koster det bare, pas på eks DANSK SKOLE INDKØB, det lyder så lovende at man for ca. 2000 kr + moms kan få en masse kunder, alså skoler i det ganske land. det eneste man opnår, er at komme af med sine penge.
Hold dig lokalt, før dig frem lokalt og gør dig større og større på den måde, lad være med at slå for store brød op, når man starter sin forretning skal man ha' penge på kontoen, for selvom du slår dig på store reklamer, så skal du ikke tro at kunderne vælter ind.