/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Sy børne/babytøj.
Fra : Loenfeldt
Vist : 759 gange
80 point
Dato : 11-09-02 12:06

Jeg står og mangler nogle mønster på pige/drenge baby og børnetøj og evt. tilbehør. Såsom tæpper, hagesmækker, sutsko, pusletaske osv.
Er det muligt, at finde på nettet ?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-09-02 14:38

Hejsa, prøv at kigge her, der er en masse links til det du søger...

http://www.altomhobby.dk/default.asp?ItemID=175

håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 11-09-02 18:05

Det jeg søger, er en side, hvor man kan hente mønster, hvis der findes en.

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 13-09-02 10:28

Er der ingen der kender til en side, hvor man kan hente mønster på baby/børnetøj og tilbehør ????????

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 80 point
Dato : 19-09-02 23:11

Hvorfor vil du hente mønstre fra nettet? Det bliver da noget bøvlet noget at printe ud. Hvis det er fordi du ikke har lyst til, at betale I dyre domme for mønstrene, så prøv at gå på biblioteket. På mange biblioteker kan man låne forskellige håndarbejdsblade med snitmønsterark.

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 20-09-02 10:25

Jeg har ikke mulighed, for at komme ind til byen, da jeg ikke har noget transportmiddel og har to børn, som skal med.
Man kan godt printe dem ud. Man har et mønster, som er lavet på ternet papir, hvor man efter man har printet dem ud, nemt kan forstørre dem.