/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  Muncken 100
Figurer
Fra : ivanovic1
Vist : 636 gange
2 point
Dato : 19-03-05 22:53

Hej Alle,

Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle billige figurer som man kan male på. Det behøver ikke at være originale warhammer figurer, bare nogle som man kan bruge til rollespil og som er lavet af metal, tin eller plastik.

Ivanovic

Kommentar
Fra : marwil

Dato : 20-03-05 09:30

Hej Ivanovic.

Prøv om ikke du kan finde dem brugt. Kig i Den blå avis, det kan være at du finder et godt tilbud.

Marwil

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 22-03-05 14:37

Ellers kunne du smide dine ønsker op på dette boad:
http://www.fanatic.dk/

Dér er helt sikker mange, som ligger inde med forskellige figurer.
Ellers er et par andre tips, at få fat i dem som spiller enter D&D Miniatures eller Mage Knights. De ligger altid inde med tonsvis af common figs. i plastik, som du sikkert kan afhænde for en slik.
Jeg ved ikke, hvor du bor, men i butikkerne Faraoes Cigare, Fantask og dragons lair, kan man også købe visse figurer til slikpris.
Det kan betale sig at holde øje med deres rodekasser. Dér kan man oftest gøre et godt køb.

Hvis du er frisk på det, så er ebay også et godt sted at gøre en god handel.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 19-03-06 15:53

HEjsa.
Der er tit noget på:

www.qxl.dk

Også meget andet.

Hilsen
Jeb3