/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
!!School of Rock!!
Fra : Elfredo
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 19-03-05 21:37

Jeg har to spørgsmål om filmen school of rock..
Den sang der bliver spillet der hvor dewey kommer ind i den mørke bygning står og øver, lige før de fortæller ham at han er blevet smidt ud af bandet, der står sangeren og spiller en sang.. Hvad hedder den sang?

Og senere i filmen hvor dewey sidder med benene på bordet, lige før han ser t-shirten hvor der står "school of rock" på, der sidder han med lukkede øjne og spiller en sang.. noget med " yeah yeah" en del gange.. meget sentimentalt..

Hvad hedder den sang??

Jeg vil være meget glad hvis nogen kunne fortælle mig navnene på disse to sange!

Frederik//

Kommentar
Fra : twotoe

Dato : 19-03-05 23:06

sorry... jeg ved ikke hvad sangene hedder, men det er sgu da nogle rock-tunes der rykker for vildt. prøv at gå på biblioteket, og lån noget med Jack Black, du vil ikke blive skuffet.....tribute, en fed molodi. Held og lykke med din søgen. Citat : god gave rocking roll to you( KISS)

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 19-03-05 23:11

jamen du har helt ret..
det er nogle fede numre...!

Kommentar
Fra : MWGB

Dato : 18-10-05 12:55

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000C8AQM/104-3211657-4243106?v=glance#product-details

^ Liste over hvilke sange der findes på soundstracket + mulighed for at høre dem (: Sorry, lang tid siden jeg har set filmen, så kan ikke lige huske musikken fra den scene du snakker om.