/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota Carina e motor spørgmål.
Fra : renekl2305
Vist : 1541 gange
400 point
Dato : 18-03-05 14:41

Hej jeg skal til og skifte toppakning på min carina e 1,8 gli, er der nogle der ved om den bruger strækbolte?
Og er det nødvendigt og udskifte dem også ved den lejlighed,
og er der ellers noget jeg skal være opmærksom på når jeg skifter toppakning, eks. ventilstyr, ventilløftere, eller andet..

Og hvis der er nogle der har en diagram over topstykket ville det være en storhjælp..
På forhånd tak og Mvh. René Klaris reneklaris@jubii.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-05 14:46

Smut på biblioteket og se om de ikke har en Haynes. Ellers invester i en. Det er en uvurderlig bog hvis man selv skruer meget.

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 410 point
Dato : 18-03-05 15:55

Jeg har sendt dig en mail med data. Du skal ikke bruge nye bolte til det. Er Toyota tekniker så du spørger bare.

Kommentar
Fra : renekl2305

Dato : 22-03-05 18:59

Kan i sige mig hvor meget moment jeg skal spænde topstykket med og evt en tegning over hvilken rækkefølge.? og er der nogle der kan oplyse mig om hvilke lejer den køre med i topstykket er det standart skf lejer eller..? evt. nummer og antal af hver enkelt leje.. Mvh René Klaris

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-03-05 19:24

Har du ikke fået en mail???

Kommentar
Fra : renekl2305

Dato : 23-03-05 07:36

jow undskyld mig der ikke havde set du havde sendt nogle billeder med hehe sorry.. mange tak for hjælpen..

Godkendelse af svar
Fra : renekl2305

Dato : 23-03-05 07:36

Tak for svaret geu.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 23-03-05 18:08

Det var da så lidt.. Det kunne jo være at den ikke var kommet frem min mail.