/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
arne.jakobsen
Fra : ans
Vist : 439 gange
1 point
Dato : 18-03-05 03:43

Hvorfor slettede du dit spørgsmål?

Jeg havde lige skrevet, hvad jeg syntes var rigtigt.

Trykker på send og så er dit spørgsmål slettet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 03:51

Sorry ans. Da det ikke blev besvaret tænkte jeg at det nok var lige så godt for fredens skyld at slette det. Jeg vil jo helst ikke lave ufred på kandu. Hvis jeg nu i venskab rækker hånden ud, vil du så være sød at tage den?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 03:55

Jeg kunne squ da ikke vide at du var vågen kl. snot om natten bare fordi Jeg er. VEL?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-05 03:56

Jeg ville blot forklare hvorfor jeg skrev, som jeg skrev i det andet spørgsmål.

Der var ikke tale om uvenskab. Du skulle bare forstå mit bud.

Jeg ønsker ikke, at den anden tråd skal blive til en smalltalk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-05 04:00

Hvorfra skulle du også kunne vide det.

Det er en sjældenhed, at jeg er på kandu på denne tid af natten på en hverdag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 04:02

Ok. Jeg bryder mig heller ikke om at folk laver seriøse tråde om til smalltalk, men det kan ske OG sker. Det må vi så bare alle beklage. Vi må så bare alle forsøge at begrænse det til et minimum.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 04:04

Har du det ellers godt? Med dit liv og job?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 1 point
Dato : 18-03-05 12:50

Det var et par gode indlæg du havde i det spørgsmål ans, og jeg kan da fortælle dig at vi tog også på skadestuen med min svigermor engang - da hun skulle vente 8 uger på behandling, godt nok med en anden sygdom, men det virkede og hun kom straks under behandling.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-05 15:31

arne.jakobsen du kom med dette indlæg i den anden tråd

Citat
En tur på skadestuen vil ikke hjælpe mere end et kold bad, og det vil koste samfundet en formue. Så det er squ det ringste råd jeg har set i denne tråd.

Jeg skrev af egen erfaring. Om det så har kostet samfundet en formue kan jeg ikke tage stilling til, men det hjalp bedre end et koldt bad

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-03-05 22:41

Citat
Har du det ellers godt? Med dit liv og job?

Ja det har jeg, hvad med dig?

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 18:16

Tak for svaret bentjuul.