/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pocket Bike
Fra : Splich
Vist : 419 gange
40 point
Dato : 17-03-05 21:21

Jeg har en pocket bike jeg gerne skulle have til at rykke lidt mere... er der nogle der har nogle gode fif til det Uden at man skal anskaffe sig nye dele... Altså er der nogle plomberinger der kan fjernes? Er der ikke det hvad skal jeg så have fat i for at få den til at rykke?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 17-03-05 21:49

mærke og model vil måske hjælpe lidt

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 17-03-05 22:00

Tjaa altså nu ligner de alle hinanden, og mærke er der ikke noget af på denne (Aner ik hvem der har lavet den). Men lidt ved jeg da... der er en 40ccm buskryder motor der sidder på der ca yder 3,5HK. Den køre 30km på 1 ltr. Benzin. Det er en 2 takter. Vil gætte på det er en 14mm noname kaburator der er på men har ikke nærstuderet det. Har tænkt på at finde en anden alligevel da man ikke kan justere blandingen på den. Ville bare vide om der er nogle standart plomberinger der kan fjernes.

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 18-03-05 08:01

Hvad køre den km/t??????
en pocketbike er ikke bygget til særlig høje hastigheder, og ville ikke selv begynde at rode med den da en pocket bike standart kan rende 55-60 Km/t alt efter vægt!!!!

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 18-03-05 08:10

HEH altså jeg søger bare et svar... jeg søger ikke flere spørgsmål. MEN jow den køre vel 50-60... MEN DET ER IKKE NOK!!!

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 18-03-05 23:01

Nej jeg vil nok gerne give dig ret..Spasser