/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nintendo (NES) Spil..?
Fra : Hallob
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 17-03-05 04:14

Hej.. Har lige fundet min gamle Nintendo (NES) fem igen og leder ihvertfald efter 2 spil kan ikke huske titlerne på dem men ved sådan hvordan de var..!

(1) Det er det med den der lilla and som er superhelt og som bor på toppen af en bro det har vidst nok også været med i DisneyShow................................................................................................................................................!

(2) Den er så meget sværere det eneste jeg kan huske fra det er at man skal gå rundt i forskellige verdener i firkantede rum alá Zelda (Det første) hvor der så kommer nogen Bosser eller noget forskellige steder det står som sagt meget svagt men hvis nu nogen kunne hjælpe mig med en titel..?

Skriv eventuelt hvis i er i tvivl eller jeg skal prøve og uddybe lidt bedre..

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-03-05 04:29

Hey igen har fundet ud af hvad Nr. 1 var.. det var Darkwin Duck så nu er det bare Nr. 2..?

(2) Den er så meget sværere det eneste jeg kan huske fra det er at man skal gå rundt i forskellige verdener i firkantede rum alá Zelda (Det første) hvor der så kommer nogen Bosser eller noget forskellige steder..!

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 15-09-05 11:37

Ja, den første var jo let nok, men den anden... Sådan var rigtig mange spil bygget op dengang. Så man det fra siden (som i turtles) eller oppefra (som i mission impossible)? Kan du huske hvordan den karakter man spillede så ud?