/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dansk tale til Shrek
Fra : erling_l
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 15-03-05 21:00

Ja - jeg ved gost at der ikke er hoved eller hale i at sætte det under biler - men det hele er ufatteligt langsomt på siden i dag (værre end det plejer), og da jeg ved et tilfælde fik muligheden for et spørgsmål, så....

Jeg har Shrek 2 få DVD - købt i udlandet. Der er faktisk danske tekster, men nu vil jeg så gerne have dansk tale på. Findes der nogen steder, hvor man kan finde filen med tale på nettet, så de små også forstår den? (ved godt jeg er nødt til at lave en kopi af min egen film og parre den der - men det finder jeg nok ud af.

Erling

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 15-03-05 22:35

Ja-JA
Så prøver jeg en gang til, det har ikke noget dit spørgsmål
at gøre, jeg kan ikke svare på det sååå.
Men ,,,, den ufattelige langsomhed her på siden (pt)
Jeg vil tro mit gamle 2400 modem var hurtiger.(server?)
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 15-03-05 22:39

Ja-JA
Så prøver jeg en gang til, det har ikke noget dit spørgsmål
at gøre, jeg kan ikke svare på det sååå.
Men ,,,, den ufattelige langsomhed her på siden (pt)
Jeg vil tro mit gamle 2400 modem var hurtiger.(server?)
/steen b.

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-05 23:19

Hej erling_l !

Jeg ved at der er flere steder på nettet hvor man kan hente hele filmen, men jeg har aldrig hørt om nogle steder hvor man kan hente den omtalte fil.

Hvis ungerne skal høre Shrek 2 på Dansk, så bliver du nok nød til at gå den tunge vej ned til din lokale film pusher.

vh. Tri

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-03-05 08:27

Hej Erling.
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Der er kun to muligheder. 1) enten må du sidde og oversætte for dem, eller også købe en ny, som Tri skriver.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-05 23:53

Tak for svaret Tri.