/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Trækaksel.
Fra : engparken
Vist : 488 gange
350 point
Dato : 15-03-05 17:40

Hej.
Jeg vil høre om nogen ved hvor man kan købe en brugt trækaksel til en VW passat fra 1983.
MVH Engparken.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 360 point
Dato : 15-03-05 17:46

Har du prøvet ved en ophugger.
Mange af dem har så de kan se, om der er andre ophuggere der ligger inde med en, hvis de ikke selv lige har.

Ellers kig i Den Blå Avis under andre reservedele"

mvh dova

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 15-03-05 17:46

Dit nærmeste autoophug.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 17:47

Forresten, så mener jeg ikke sådan en koster så meget, end at det er lettere at købe en ny, hvis den er for svær at finde i brugt.

mvh dova

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-03-05 00:34

Lige her:
Kajs Autoimport

ALT I DELE TIL VW GOLF / PASSAT !!! Hos Kaj's Autoimport sælger vi alt i dele til VW Golf / Passat. Vi har også et stort autoværksted, som altid er parat til at hjælpe dig. Desuden kan vi bl.a. tilbyde: Ombygning af benzin til Diesel, Chip-tuning af mange bilmærker, Montering af kabinevarmer og klima anlæg. Klik ind på hjemmesiden eller ring til os på telefon: 97535707

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-03-05 00:35
Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 16-03-05 07:33

Du kan også prøve denne link den er til byensautogenbrug og de har dem..
http://byens.bag-autoteile.de/pkw_ersatzteile/suche__ber_fahrzeug/showarticles.php?TypeID=765&ARTICLE_ID=5
måsker er prisen lidt dyr

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 16-03-05 07:35

Ellers er den blå avis osse et godt sted at finde gamle bil dele,eller måske en hel karet under reservedelsbiler.

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 27-03-05 11:41

Tak for svaret dova.