/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Fjernelse af ar efter bumser!
Fra : AhHaIC
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 15-03-05 01:07

Kan man gøre noget for at "komme af" med ar efter tidligere bumser?? Jeg ved at www.ellipseklinikken.dk har en smart laser maskine der kan fjerne acne - har vist også hørt med et halvt øre at den skulle kunne forbedre ens ar<--- Nogen der her nogen erfaringer med den læser eller kender til andre behandlingsformer der kan mildne skaderne??

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 15-03-05 07:51

Det er ikke sikkert at du kan fjerne dine ar fuldstænding, men de kan forbedres meget.

Du skal tage kontakt til din egen læge, som vil henvise dig til en dermatolog.
Det er den bedste måde du kan gøre det på.

Der er nok lang vente tid hos dermatologen, da dit problem ikke er "akut" med desto tidligere du kommer igang, desto bedre resultater og desto før kommer du til.