/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock kabler?
Fra : PeterSkovrup
Vist : 1880 gange
50 point
Dato : 11-03-05 18:30

Er der nogen der ved hvilke kabler man skal bruge til at unlocke Sony Ericsson og de andre mobiler som ikke kan unlockes online? Og hvor man kan købe dem?

På Forhånd Tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-03-05 19:10

find din unlocker nær dig www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : umak

Dato : 11-03-05 19:19

prøv hos mobilkabler .dk

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 11-03-05 19:23

Jeg skal ikke havde unlocket en mobil... men jeg skal havde nogle kabler til at unlocke Sony Ericsson og de andre mobiler som ikke kan unlockes online...

Kommentar
Fra : umak

Dato : 11-03-05 19:26

ja det kan du købe hos ham

Kommentar
Fra : umak

Dato : 11-03-05 19:27

Butikken heder tele-way

Accepteret svar
Fra : helloo.dk_privat

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-05 19:58

www.tele-way.dk eller cellshoppen.dk eller www.helloo.dk eller mange mange andre...
men det er ikke et kabel men derimod en dongel hvis den skal kunne låse telefoner op. ellers skal du bruge logs som man kan bruge sammen med et alm datakabel. (dog kun COM kabel) ellers er den billigste løsning en terminator men det kommer også helt an på hvilke modeller du gerne vil låse op!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 12-03-05 00:32

Det er primært Sony Ericsson jeg gerne vil kunne låse op.... men jeg kan ikke lige gennemskue hvilket kabel jeg skal bruge (eller hva jeg nu skal bruge)... jeg fandt dette: SonyEricsson Com Logger... Der står man kan unlocke mobiler men at man skal logge på en sever i udlandet...

Det jeg havde tænkt mig var at jeg skulle købe et kabel og downloade et program og så var det det... Kan det ikke lade sig gøre?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-03-05 13:04

hvis det har interesse har jeg et par boxe til salg ...

men smid mig lige en besked her om du er int i dem ...

d9n

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-03-05 13:45

hvis det har interesse har jeg et par boxe til salg ...

men smid mig lige en besked her om du er int i dem ...

d9n

Kommentar
Fra : umak

Dato : 12-03-05 14:50

hvad koster de

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 12-03-05 16:19

Hva koster de?

/Peter Skovrup

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-03-05 19:17
Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 15-03-05 04:54

har du fået fat på det du skal bruge til sony ericsson ? ellers har jeg an sony ericsson unlock box til salg det er den samme som tele-way har på deres side jeg har brugt den selv 2 gange til en s/e t610 og t630 ingen problemer

Godkendelse af svar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 18-03-05 18:52

Tak for svaret helloo.dk_privat.