/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Sofa stof...
Fra : algreen
Vist : 1932 gange
100 point
Dato : 11-03-05 07:24

Hej jeg er lige flyttet i en større lejlighed, og har ikke råd til nye møbler. Jeg vil høre om det kan betale sig at ombetrække min gamle sofa... Det er en med løse hynder, jeg kan selv gøre det, men hvor dyrt er stoffet og kender du et sted der er billigt...??

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 11-03-05 09:07

Jeg tror ikke det kan betale sig hvad penge andgår da møbelstof er ret dyrt. men jeg har set man kan købe overtræk til sofaer så måske det er en løsning, og så skulle det være moderne nu at få lige den farve som passer til vægene.
Mvh Nanahund.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-03-05 10:15

hejsa algreen
købte for et stykke tid siden et overtræk i føtex,efter at datteren havde fået malet lyst på hendes værelse,hendes sofa var pink(med løse hynder)overtrækket var cremet/hvidt passede bedre,og kan vaskes i vaskemaskinen.Prisen var kun:249,-.Overtrækket var så stort at det både dækker sider ,forside og bagside.Hvis du selv vælger at ombetrække skal du tænke på at det er ret dyrt pr. meter hvis du vælger møbelstof.Mellem 100-200 kr. pr. meter møbelstof.
mvh.Eskild

Accepteret svar
Fra : niss45

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-05 10:48

Hej algreen.
Jeg kan tilføje de forrige svar at jeg fra min skole ophold inden for møbelpolstring, ved at møbel stof i god kvalitet. ( prof ) koster fra 5-1000 kr pr. m2.
Dertil kommer mange andre småting som klips tråd m.m. men hos http://www.stofogstil.dk/ er der billigere møbelstoffer. så prøv det istedet eller en af de andre svar muligheder med et stort overtræk som også kan se smart ud ..
God fornøjelse
ps. selv om linket ikke kan aktiveres virker det her hos mig..ellers søg på stof og stil
NIss

Godkendelse af svar
Fra : algreen

Dato : 13-03-05 00:22

Tak for svaret niss45.