/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
portet cylinder?
Fra : Fuckfisse
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 10-03-05 21:57

hejsa derude!! jeg kører med original cylinder! men fandt et link hvor de kunne porte den? hva vil d sige? og hvor emget kan jeg regne med at få ud a mijn standard 49.2 cc cylle efter den er blevet porteT?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-03-05 22:19

Ikke nok til det kan betale sig at gøre det. Lad vær med at spild penge på det, spar sammen til en billig sports cylinder, det får du meget mere ud af...

Hvis du alligevel skulle vælge at gøre det, vil det give en lidt friskere cylinder...

Og få dig da et ordentligt navn, det er svært at tage dig seriøst med sådan et latterligt navn.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 12-03-05 16:34

ved godt at d r et latterligt navn:S men d var heller ik mig der lavet profilen. d var min granfætter:S har ik styr på den her side sååå hvordan gør man?