/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder og tekst til "Oh babe"
Fra : Kazistuta
Vist : 1463 gange
100 point
Dato : 10-03-05 12:29

Er der nogen, som ligger inde med akkorder/noder og tekst til den gode gamle sang "Oh babe" (som Preben Kaas tolkede på dansk)? Det vigtigste er akkorder/noder, da teksten er lige til at lytte af selv.....Jeg krydser fingre.

Og evt. i samme ombæring, er der nogen, som ligger inde med akkorderne til de to ballader fra filmen "Den eneste ene"??? Kunne jeg også godt tænke mig...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-03-05 12:52

Her er i hvert fald teksten, fra www.popculturemadness.com

(Oh Babe) What Would You Say?

Sung by: Hurricane Smith (Norman Smith)
Written by: ES Smith

Have I a hope for half a chance,
To even ask if I could dance with you? You hoo!
Would you greet me or politely turn away?
Would there suddenly be sunshine on a cold and rainy day?
Oh, Babe! What would you say?

For there are you, sweet lollipop,
Here am I with such a lot to say, hey, hey!
Just to walk with you along the Milky Way.
To caress you through the night time, bring you flowers every day.....
Oh, Babe! What would you say?

Guess, though, Baby, I know,
I know I could be so in love with you!
And I know that I could make you love me too.
And if I could only hear you say you do, ooh, ooh, ooh, ooh!
But anyway, what would you say?

Guess, though, Baby, I know,
I know I could be so in love with you!
And I know that I could make you love me too.
And if I could only hear you say you do, ooh, ooh, ooh, ooh!
But anyway, what would you say?

mvh dova

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-05 18:18

Hej Kazistuta. Når jeg vil finde sådan noget bruger jeg altid www.bib.dk og vælger Musiksøg. Du kan selv vælge om det er CD'ere m.v. eller Noder du vil søge i. De fleste noder har også teksten påtrykt. Du kan så bestille dem hjem til afhentning på dit lokale bibliotek. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-03-05 10:00

Nåja...vidste jo egentlig godt, at man måske kunne finde den på biblioteket, men håbede at nogle havde den her....Bare for at pointene kan komme nogen til gode, får du dem så, Arne...

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-03-05 10:01

Tak for svaret arne.jakobsen.