|
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 12:02 |
|
Ikke noget problem.
Jeg prøvede bare.
En mus i PS2 og en i USB.
Det resulterede i en markør, der kunne styres fra begge mus.
Hvis du vil ha' 2 markører der styres fra hver sin mus,
tror jeg ikke, det bare lige kan lade sig gøre på en PC.
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 12:09 |
|
Jeg har 2 mus tilsluttet min PC i et rum.
Den første mus bruger jeg sammen med PC'en
I stuen har jeg mit TV, der er forbundet til min PC og min anden mus.
Så kan jeg styre PC'en ved hjælp af den anden mus og TV-skærmen, når jeg er i stuen.
Gambrinus
Er det for forvirrende ???
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 12:12 |
|
Jaaaa
En playstation kan jo ha' 2 fornøjelsesstave tilsluttet.
Sååååå
Det må en PC jo også kunne.
Gambrinus
(Jeg er single, har ikke en playstation og spiller meget lidt)
| |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 10-03-05 12:23 |
|
Jamen så skal softwaren være bygget til det, det en f.eks. windows ikke, men det er den i en playstation.
Du kan måske have to joystik tilsluttet en PC, hvis spillene er bygget til det.
//bentjuul
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 12:36 |
|
Nej, det duer ikke at snakke i munden på hinanden.
(Slet ikke når man kysser).
Men det der med 2 mus og en cursor, den er altså god nok.
Man bliver dog forvirret hvis man flytter begge mus på samme tid.
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 12:44 |
|
Jep, så sømmer du bare den venstre mus fast i bordpladen. (Dyrplageri ?)
øhh - serieltaster
Hvad er det nu lige, du mener med serieltaster ???
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 10-03-05 12:57 |
| | |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 10-03-05 14:29 |
|
Kan I SÅ lige se at blive seriøse !!!
Det er altså et problem, når der sidder én og lægger puslespil, og en anden står og vil hjælpe og kan se en brik, der liiiige passer.. Som sagt er det nemt nok at have to mus på samme curser, men det løser jo ikke problemet... ---tværtimod.
Miritdk, dit link virker ikke, jeg får en "siden kanikke vises..." -besked. -Er der en løsning på den side, eller hva'?
Det må da kunne lade sig gøre. Jeg kan ikke se, at det skulle være mere skizofrenifremkaldende for computeren med 2 cursere og 2 mus, end med én curser og 2 mus.....---Tværtimod da..
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 14:43 |
|
Jeg kan godt se mirit's link.
Slå din firewall fra, eller gør et eller andet, her er hvad du leder efter.
Hilsen Keldd
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 14:47 |
|
Øh, kan jeg ikke få pointene, hende mirit har jo flere end mig,
og jeg synes jeg giver sådan nogen kloge svar, så jeg synes jeg skal have dem.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 14:57 |
|
Husk at give mig pointene.
Keldd............Pointjæger.
.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 10-03-05 15:07 |
|
Blab,blab,blab.. Keld.. Du må da arbejde for føden! --Det er da ikke nok bare at plage!
Jeg sidder her og forsøger at stave mig igennem til, hvad det er, jeg har brug for at downloade, -uden at få en "bug" med, som "prevents the curser from being drawn". --Det er sletikke så gennemskueligt, når mit skoleengelsk er gammelt og støvet og fra før computeren var opfundet..
Sålænge musene kun har én curser, så bliver pointsene hvor de er! Og desuden skal jeg ud med hunden nu, så I kan jo passende lige finde ud af det hele for mig imens, især Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 15:49 |
|
Det er altså det sædvanlige, nu går jeg ud og laver de indledende øvelser til bikse mad,
og du får ikke noget Birgitta, at du bare ved det. Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 16:02 |
|
Har også set på det link.
Det ser intressant ud, men jeg gider ikke at læse det igennem lige nu.
Men jeg vil se ind en gang imellem for at høre, om der er nogen, der knækker nødden.
Gambrinus
>Keldd Det var Mirit, der kom med den første kommentar og mig der kom med det første seriøse svar.
Så træk nallerne til dig !
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 16:12 |
|
Hov hov, Gambrinus, for det første var det mig der opdagede hvordan man gjorde,
så pas lige lidt på, det kan godt blive ret alvorligt det her. Det er rask væk point det drejer sig om.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 16:17 |
| | |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 10-03-05 16:42 |
| | |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 16:48 |
|
Jeg har lige lavet en tråd i Smalltalk : 3773 og andre nørder
Den kan bruges til lidt af hvert (Så længe man ikke bliver seriøs)
Over and out
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 10-03-05 18:48 |
|
Jeg har lige haft en meget, meget syg comp. Den kunne bare ingenting... Orkede næsten ikke engang systemgendannelse... ---Men nu har jeg fået listet den tilbage til i går... Så kører den igen. Gadvide om det var de to mus' slagsmål der har forårsaget breakdown... Eller om det var fordi jeg opdaterede et av-program... som min Bull guard måske ikke kunne lide... Eller om computten bare havde en minus-dag..
Så ligenu tør jeg ikke at exsperimentere med mus... Det må I hellere gøre for mig...
Og ÆVBÆV, -der er bare ikke nogen, der får points hvis ikke I hjælper mig. ÆVBÆV
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 10-03-05 18:55 |
|
Ok jeg vil nedsætte et udvalg.
Der, efter de obligatoriske middage og udlandsrejser, sikkert vil nå frem til
det resultat, at det kræver flere penge for at komme til et brugbart resultat.
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-03-05 19:38 |
|
Øh, jeg vil da godt hjælpe dig Brigitta, fedte fedte fedte, bare sig hvad jeg skal gøre.
Jeg er med på den værste.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 11-03-05 18:39 |
|
Jamm, jamm, jeg HAR to porte, en museport og en usb-port. Og begge musene virker fintfint.. Problemet er KUN, at der kun er én curser.. Og der står noget om det på den hjemmeside, som miritdk henviser til d. 10-3-12.57. Men mit engelsk er for støvet til at jeg kan gennemskue, hvad det er, jeg skal downloade.. for ikke at tale om, at der vist også er en advarsel om, at der kan være en virus, der får curseren til at gå i stå...
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 11-03-05 21:22 |
|
Nu synes jeg lige pludselig det er synd for dig, Birgitta, så'n rigtig meget.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 14-03-05 15:14 |
|
Birgitta:
Jeg vil slet ikke hjælpe dig. Du skal spille et andet spil, det er jo også noget værre rod,
når der render 2 mus rundt kan du nok forstå.
Hilsen
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 14-03-05 15:25 |
|
Næ!? Ikke mere rodet end hvis der sidder to mennesker ved et bord og lægger det samme puslespil. Det kan da sagtens lade sig gøre. Og det er MINDRE rodet på computeren, for dér falder brikkerne jo ikke på gulvet og bliver ædt af hunden eller støvsugeren.
Det ville da også være smart, hvis man kunne spille bordtennis-lignende spil sammen...
.....ikk' ?
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 14-03-05 15:37 |
|
Jo, Birgitta,
du er så sød.
Keldd
| |
| Kommentar Fra : Gambrinus |
Dato : 14-03-05 17:05 |
|
Hvad er det nu det hedder ?
Nååår jo en rottekonge.
Du risikerer nok en museprins.
Gambrinus
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 07-01-06 17:26 |
|
Det kan ikke lade sig gøre at installere to mus der kan styres uafhængigt af hinanden.
Den funktion er slet ikke i en computer.
Men to computere ved siden af hinanden, og med hver deres mus....det kan lade sig gøre
Nej, spøg til side, det er umuligt, det ville svare til, at du skulle kunne udføre en funktion med musen, mens du uafhængigt af musen, skulle kunne udføre samme funktioner med tastaturet (på samme tid) og det kan du ikke.
Du kan sagtens tilkoble to mus, men i samme øjeblik du skifter mus, overtager den samme funktion som den første.
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 07-01-06 17:42 |
|
Jeg ville gerne have nogen til at kikke på mirit.dks link. Jeg har åbenbart prøvet og måtte opgive...
Men jeg kan ikke rigtig se umuligheden i det... Hvis hver mus har sin curser, så er der da mindre konflikt end hvis de to mus skal deles om en curser...
Men kommer der ikke en løsning, så annulerer jeg spørgsmålet i morgen..
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 07-01-06 17:59 |
|
Jamen Birgitta, det er ikke musen der har curseren, det er Windows.
Musen er bare et redskab til at styre curseren med.
og der kan ikke installeres en curser mere i computeren, derfor kan det ikke lade sig gøre.
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : Birgitta |
Dato : 07-01-06 18:17 |
|
Har DU kikket på mirit.dks link, dova?
I hvert fald: Ingen løsning giver ingen points! Så'n er det bare!
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 07-01-06 19:02 |
|
Ja, jeg har kigget på mirits link.
Men det er noget programmører af Windows applikationer kan bruge, og så vidt jeg kan se, ikke til almindelig brug af computeren.
Citat En driver og et API, som sætter programmører i stand til at bruge mere end en mus i Windows applikationer |
.
http://klafbang.dk/programmer/index.php3
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 07-01-06 20:12 |
|
Vær ikke ked af det Birgitta,
Basse vil ihvertfald godt lege med din vovse siger han.
Hilsen
Keldd.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|