/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Sunowich
Fra : ans
Vist : 1539 gange
1 point
Dato : 09-03-05 16:15

Som lovet i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/60941

får du det ekstra point, som jeg har lovet vinderen skulle have

Uddrag fra tråden

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 19-02-05 15:53

Spørgsmål : "Marts bedste vittighed!"

Dette er 5'te måned i træk disse vittighedstråde kører. Mange er glade for dem. Jeg er blevet opfordret til at fortsætte med dem. Det gør jeg så villigt og med stor glæde. Jeg plejer at knytte regler til. Det gør jeg ikke denne gang. Til gengæld vil der heller ikke blive afholdt nogen afstemning.
Da disse tråde har det med at blive meget lange (og langsomme at indlæse), vil jeg dog som sædvanligt d. 20 udpege en vinder og tildele denne poængerne. I må selvfølgeligt gerne juble over gode vitser, og disse udråb vil da også have en indvirkning på min bedømmelse. Men i denne tråd er demokratiet altså afskaffet.
I håbet om at vi igen må få nogle fornøjelige timer i hinandens selskab, åbnes tråden hermed.

Hilsen Arne Jakobsen

læg mærke til at vinderen bliver først udpeget den 20.

Citat
arne.jakobsen Dato : 07-03-05 19:59

Hej allesammen.

Nu vil jeg altså gerne vide hvad I synes om disse vittighedstråde.

Hvis I ikke gider at deltage i dem, og/eller synes at de er overflødige så skriv det.

Synes I godt om dem, så skriv det.

Jeg vil ikke i fremtiden bruge tid og kræfter på disse tråde, hvis ingen bakker dem op. Så lige så godt lukke her og nu.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

Citat
ans Dato : 07-03-05 20:05

arne.jakobsen

Jeg tror ikke, der er den store interesse.

Stop mens legen er god.

Det er oprigtigt ment.

Hilsen ans

Citat
: creamygirl Dato : 07-03-05 22:46

Tja, det er da helt op til dig selv. Min og andres mening har aldrig tidligere haft tyngde hos dig - og intet får mig til at tro, at det skulle have ændret sig!!

Citat
arne.jakobsen Dato : 07-03-05 23:34

ans & Creamy. I de 5 mdr. vittighedstrådene har eksisteret, har rigtigt mange besøgt dem. Jeg kan ikke aflæse hvor mange der har læst dem. Jeres svar på mit seneste spørgsmål er totalt ubrugelige, idet de ikke svarer på det stillede spørgsmål. Nu har I jo sagt jeres mening, så vær så venlige at blande jer uden om fremover. Kærlig hilsem AJ

Citat
ans Dato : 08-03-05 00:36

Citat:
Hej allesammen.

Nu vil jeg altså gerne vide hvad I synes om disse vittighedstråde.

Hvis I ikke gider at deltage i dem, og/eller synes at de er overflødige så skriv det.

Synes I godt om dem, så skriv det.

Jeg vil ikke i fremtiden bruge tid og kræfter på disse tråde, hvis ingen bakker dem op. Så lige så godt lukke her og nu.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

1. De er blevet kedelige.

2. De er overflødige.

3.

4. Jeg synes du skal lukke her og nu.

Dine vittighedstråde har, som du skriver, eksisteret i 5 måneder. Det er muligt, der har været mange indlæg, men det er fra få brugere, der har skrevet den ene vittighed efter den anden.

At du så synes, at mit tidligere svar var ubrugeligt, skyldes jo nok at jeg ikke bakker dig op om at fortsætte vittighedstrådene.

Ja, så er dette svar vel også ubrugeligt, men jeg følger med i tråden, da jeg jo har udlovet et ekstra point til den bruger, der vinder marts mådeds vittighedspræmie.

Så længe reglerne på kandu er som de er, kan du ikke udelukke brugere fra at komme med kommentarer.

Hilsen ans

Citat
arne.jakobsen Dato : 08-03-05 01:05

ans - få dig et liv.

Citat
creamygirl Dato : 08-03-05 09:48

Dette bliver indlæg nummer 89. Der har været 7 deltager de seneste 18 dage, så interessen kan vist rolig betegnes som værende ganske lille.

Her får du et mere brugbart svar ang. dine vittighedstråde.

1. De minder om dine hyggetråde, hvor du beder folk om at pisse af. Dette ISÆR gør dem overflødige.

2. Meget få brugere har tidligere deltaget, fordi du altid bliver enten hamrende sur, eller stinkende ubehagelig.

3. Ikke engang Natmaden, som ellers har været din eneste trofaste støtte gider mere. Ham lykkedes det dig også at pisse af, eller sagt på en anden måde: Han har sikkert bare opgivet dig!!

4. De fleste kanduer har et liv - og kan sagtens leve uden disse arnetråde

Derudover ender 99% af dine oprettede tråde med at du bliver ubehagelig. Dette bør få dig til at reflektere lidt over, hvorfor interessen er dalende. Men gør du det?!

Næh - Så ergo AJ! Hvorfor hulen spørge andre til råds?! Du ved alligevel altid bedst selv..right...!

//Creamy

PS. Det er forøvrigt ganske unødvendigt, at bede mig fise af. Jeg skrider når jeg finder det for passende - og jo da AJ - jeg har skam et liv. Har du ?!?!?!?!?!?!

Citat
arne.jakobsen Dato : 09-03-05 14:05

Tak for svaret Sunowich.

Citat
ans Dato : 09-03-05 14:54

Citat:
En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Jeg nåede det mens det var gratis

arne.jakobsen

Du er så ivrig efter point, at du udnytter manglende mails fra kandu.

Nu er det sådan, at jeg har "gemt" denne tråd, og lægger den gratis frem på kandu

da Sunowich, som blev vinder i denne tråd, skal have det ene point, som jeg har udlovet til vinderen.

Hilsen ans

Nu er det sådan, at tråden var for lang til at blive gengivet, men jeg har den.

Resten er vittigheder.

Sunowich

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 16:33

Jeg går ud fra at det er her man skal stemme vedr. denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/60941#662269.

Så jeg stemmer altså på Dovas vits fra 20-02-05 00:54

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 16:34

Ha, ha ans - du kunne jo lægge alle vittighederne her, så er der ingen der behøver at betale 20 skarpe for de vittigheder når nu han har lukket tråden i utide

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:46

bentjuul

Jeg skriver tråden af flere omgange. Det er umuligt at "sende" den hele

Klumme

Her er et uddrag fra første citat

Citat
Til gengæld vil der heller ikke blive afholdt nogen afstemning.

Så du kan ikke stemmer her

Citat
Sunowich Dato : 19-02-05 16:04

Efter det store måltid hvor vi spiste kalkun der smagte herligt sagde en' til værten Uhm det var dog et vidunderligt måltid Hvad har du egentligt brugt som fyld ?? Fyld!! siger værten jeg har ikke puttet noget i, den var helt fyldt i forvejen.
*SS* Mvh Sune

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 16:10

Sune - Du kan stadig nå at stemme på februars bedste vittighed.

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 19-02-05 16:35

Må man bruge egne oplevelser - ligesom Sune gør..........

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 16:38

Hvad er ligheden imellem at gå på line imellem to skyscraber i New York og få den suttet af af Hyttemeyer?!

LAD FOR GUD SKYLD VÆRE MED AT KIGGE NED.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 16:40

eme - læs spørgsmålet.

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 19-02-05 16:44

Citat:
I må selvfølgeligt gerne juble over gode vitser, og disse udråb vil da også have en indvirkning på min bedømmelse.

Her er så mit jubeludbrud.
Citat:
Må man bruge egne oplevelser - ligesom Sune gør..........

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 16:45

Jow' jow... [citat]
Dette er historien om en præst, der gik til lerdue-skydning. En dag kom han til at stå ved siden af en mand, der bandede og svovlede hele tide. Hver gang han ramte ved siden af, sagde han:
- Fandens også. En forbier!
Til sidst kunne præsten ikke klare det mere, så han sagde til manden:
- Min gode mand! Hvis De bliver ved med at bande, vil Guds Vredes Lyn ramme Dem!
Manden undskyldte mange gange og fortsatte skydningen. Kort efter missede han.
- Satans også! En forbier! Råbte han.
Så skød der et lyn ned fra himlen og dræbte præsten. Da lød en rungende røst over skydebanen:
- Fandens også! En forbier!

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 16:47

Øv der gik "ged" i citat klammerne, så her er en til
Citat:
En flyfabrik har lige udviklet et nyt kampfly, og dagen oprinder hvor flyet skal prøveflyves.
Testpiloten styrtdykker mod jorden, og trækker flyet op imod skyerne igen, men i det samme brækker vingerne af. Fabrikken sammenkalder alle ingeniører og flyteknikkere for at løse problemet.
Efter man mener at have løst problemet foretages en ny prøveflyvning, men desværre med samme resultat. Vingerne brækkede af igen.

Som et sidste forsøg på at rede projektet opslås det på firmates opslagstavle, at den som kan løse problemet vil modtage en belønning på 100.000,- samt en uges ferie til Hawaii for to personer.

Da alle forslagene er blevet gennemprøvet med samme negative resultat, er der kun et forslag tilbage, men dette forslag er så langt ude, at man ikke har afprøvet det endnu. Det går nemlig ud på at bore en række huller lige der hvor vingen knækkede af, men som en sidste krampetrækning afprøves den sidste teori, og sørme så om flyvingerne nu kunne holde til at flyet rettede op efter et vertikalt dyk. Testpiloten foretager op til flere loop, og vingerne forbliver på sin plads.

Direktionen kalder "vinderen" op til overrækkelse af dusøren, og opdager til alles forundring, at det er firmaets arbejdsmand, der i 25 år har fejet gulvene nede på værkstedet.

Direktøren udbryder: Hvordan kan det være at De kunne løse problemet, når alle vores højtuddannede personale ikke kunne?

Hvortil arbejdsmanden svarer: Joooh! Nu har jeg gået på toilet i alle de år jeg har været ansat her i virksomheden, og det er aldrig lykkedes mig at rykke det skide toiletpapir over i selve perforeringen endnu.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 16:49

eme - DET var ikke jubel. Det var et dumt spørgsmål , der allerede var besvaret i selve mit spørgsmål. Nemlig: I denne tråd er der INGEN regler.

Der kommer flere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:48

Klumme

Har du betalt for at læse den tråd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 16:48

Ja Ans - og du bør også nummerere dem, så det er nemmere at stemme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:49

Citat
CLAN Dato : 19-02-05 16:50

Ja og så er der jo dem som ikke er så lette at dupere
[ciat]
Det var den københavnske grosser der var på jagt i Vestjylland, han skød 54 ænder på 1 dag og det var mange. Da de skulle have snaps og gule ærter, hos sognefogeden bagefter, sad københavneren og ventede på at der var en eller anden dum jyde som ville spørge til hvordan han kunne være såååå dygtig til jagt, nu når han boede inde midt i københavn. Men ingen spurgte!
Året efter skulle det være løgn, så han gik ud og købte en hund der kunne gå på vandet og tog på jagt. Han skød 53 ænder og hunden hentede dem alle ude på søen og DEN GIK PÅ VANDET, fik kun lige poterne våde.
Hos sognefogeden (gule ærter igen!) ventede han spændt. Dette kunne jyderne da ikke lade være med at kommentere.
ENDELIG !! spurgte Kræn Pæsen: "Hvá er det dig, der har en hund der æ ka' svømme ?"
[citat]

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 16:51

Denne har jeg fortalt en gang før (tror jeg nok) ..håber ikke at det så medfører en diskvalificering. Rolig AJ, det var ikke i en af dine tråde - og det var vist ikke en gang i en vittighedstråd, så den gælder

Here Goes!

Citat:
En 90-årig var hos doktoren, og sagde
'Jeg har aldrig haft det bedre. Min 18-årige brud er gravid med mit barn.
Hvad siger du så' ?!

Doktoren sad og grublede lidt, og svarede så:
'En af mine bekendte som er på deres alder, går på jagt. Han er med hver sæson. En dag han skulle på gåsejagt, kom han til at tage sin paraply med istedet for sin riffel. Da jagten var begyndt og han så den første gås flyve over ham, åbnede han paraplyen 2 gange og råbte 'Bang! Bang!'. Alligevel døde gåsen på stedet og faldt til jorden. Hvad siger du så' ?!

Den 90-årige grinte lidt og sagde
'Jeg vil nu tro at det var en anden jæger der skød den gås!'

Doktoren svarede:
'Nøjagtig min pointe!'

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 16:53

Nååå der er slet ingen regler. Fedt

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 16:55

Citat:
En stand-up komiker skal underholde på et kloster. Før han begynder, beder abbeden ham om følgende:
- Du må ikke lave grin med vores religion. Og så helst heller ikke med vores videomaskine, som vi havde sparet sammen til i tre år og lige er blevet stjålet.
Da stand-upperen går på, ser han et kæmpe krucifiks med en meget naturalistisk Jesus, der hænger med et lidende udtryk i ansigtet.
- NÅ... siger han - Jeg kan se, I har fundet ham, der stjal Jeres videomaskine!

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 17:00

Så er der en lille en, I kan tage med til næste gang, I skal holde tale
Citat:
Mine damer og herrer.

Når man skuer ud over denne forsamling, er det ikke svært at se, hvem det er, der stjæler billedet.

DAMERNE NATURLIGVIS. ........
Jeg skal være den første til at indrømme, at vi alle kan have tilbøjeligheder til at drage sammenligninger.
Nu skulle man tro, at det var umuligt at finde noget at sammenligne de huse med, vi bor i til daglig.
Men - det er bestemt ikke tilfældigt.
Det er videnskabeligt bevist, at kvinder på mange områder minder om huse.
Der findes jo som bekendt huse i alle størrelser, - STORE HUSE - SMÅ HUSE - og huse hvor arkitekten kunne have været lidt mere heldig - samt ind imellem enkelte sanerings-modne ejendomme.

Nogle foretrækker en smart lille bungalow - med spændende markiser.
Andre synes bedst om en strandvejsvilla.

De fleste køber hus til eget brug - men der findes jo også udlejningsejendomme, som giver gode løbende indtægter.

Nogle huse tager sig bedst ud i den bare rene mursten. Andre skal helst være dækket af et godt lag puds, som dog kan give problemer med afskalling - der kan afsløre byggesjusk eller tidens tand.

Og tænk på noget så aktuelt som husets isolering - hvor man i disse sparetider kan komme ud for, at der i stedet for godkendte isoleringsmaterialer, kan være anvendt skumgummi som hulmursfyld, noget som der især kan komme for nybagte og mindre erfarne husejere.

De fleste huse har tag-etage, men langt fra alle er udnyttede og lægger blot hen som såkaldte DISPONIBLE RUM - uden det i øvrigt behøver at gå ud over husets udseende - OFTE TVÆRTIMOD.

Nogle huse har smukke placerede altaner, små fikse franske eller store altaner, der syntes at indebære risiko for nedstyrtning,- og derfor ofte må understøttes.

Husets sokkel er et kapitel for sig.
Fundamentet skal være i orden,- skæve sokkelsten ud - eller indadvendte, - kan spolere helhedsindtrykket.
Det er ligeledes af stor betydning, at man sikrer sig, at installationerne er iorden.
Jeg tænker her ikke mindst på at varmeanlæggene, skal have tilstrækkelig kapacitet.

Der er mange der anskaffer sig et lille lysthus ved siden af, - helårsbeboelser, og her må det understreges, at det er vigtigt at sætte sig ind i emnet, og besøge forskellige byggeudstillinger, før den endelige beslutning træffes - og slutsedlen underskrives.

SKÅL FOR DAMERNE. ...................

1 Kommentar

Fra : NielsPT Dato : 19-02-05 17:22

Hahaha!!
Creamygirls joke kl. 16:51 er helt suveræn!!

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 17:29

eme - DET er jubel:

Citat:
Fra : NielsPT Dato : 19-02-05 17:22

Hahaha!!
Creamygirls joke kl. 16:51 er helt suveræn!!

Så kandu lære det kandu. Gnæk AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:51

Citat
justuniverse Dato : 19-02-05 17:37

Hvis der ikke er nogen regler, så vil jeg nøjes med at fortælle en halv:

Hvad er forskellen på papegøjer og nonner?

Jo papegøjer pikker efter sukker...

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 17:38

Orv mand. Nu fattede selv jeg hvad der står i spørgsmålet!
Jubel vil have indvirkning på din bedømmelse...right?!

Jamen så jubler jeg lige højt og længe på min egen 16:51
Gælder det?!
Ja det vil jo være dumt at juble på en af de andre..ik?! det giver jo ikke point i beholderen til månedens trådfri sommerhat

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 19-02-05 17:39

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 16:51
Citat:
Ha ha ha ho ho ho ho hi hi hi klask klask klask (på låret)
ho ho hi ha ha host hi hi host gnæk gnæk hi hi ha ho hi
Ha ha ha ho ho ho ho hi hi hi klask klask klask (på låret)
ho ho hi ha ha host hi hi host gnæk gnæk hi hi ha ho hi
Ha ha ha ho ho ho ho hi hi hi klask klask klask (på låret)
ho ho hi ha ha host hi hi host gnæk gnæk hi hi ha ho hi
Ha ha ha ho ho ho ho hi hi hi klask klask klask (på låret)
ho ho hi ha ha host hi hi host gnæk gnæk hi hi ha ho hi
Ha ha ha ho ho ho ho hi hi hi klask klask klask (på låret)
ho ho hi ha ha host hi hi host gnæk gnæk hi hi ha ho hi

Jeg prøver at lære det.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 17:39

lol...en halv?! det gælder sq da ikke. Gør det AJ?!

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 17:41

Tak emesen. Nu fører jeg vist

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 17:43

Creamy - Du siger at NU fattede selv du budskabet. Alligevel spørger du: Gælder det? Hvor meget har du SÅ forstået?
Take You da lige a little together.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 17:50

Kravl ned af mig AJ
Jeg har forstået så meget, at jeg nu ved med sikkerhed du ikke fatter når man laver sjov med dig.

Endnu én joke jeg synes har fortjent at komme med her

Citat:
Et ægtepar, besluttede sig for at rejse sydpå. For at få en særlig, dejlig og helt speciel ferie, planlagde de at bo på samme hotel, som de boede på, på deres bryllupsrejse, 20 år tidligere. Men fordi de begge, var travle i arbejdet, kneb det med at få ferie,på samme tid. Så enden af det blev, at manden rejste om torsdagen, hvorpå fruen så ville ankomme dagen derpå. Efter en vellykket ankomst, tjekkede manden ind på hotellet. På værelset stod en computer, så den betænksomme husbond, besluttede at sende fruen en e-mail. Men en smutter i adressen gjorde, at manden sendte sin mail, til en anden.

Et sted i landet, var en enke lige kommet hjem, fra sin mand's begravelse. Den afdøde, var den lokale præst, som var blevet kaldt til himmels, efter et hjertestop. Midt i sin sorg, satte enken sig ved computeren og tjekkede sin mail. hun regnede med støtte og omsorg, fra sine nærmeste. Men under læsningen af den første mail, besvimede enken, med et brag. Enkens søn, ilede sin stakkels mor til undsætning. Hjalp hende på benene igen og læste derpå mailen, som lød:

Til: Min elskede hustru
Emne: Vel ankommet!
Det undrer dig sikkert at høre fra mig. De har computere her nu, og det er tilladt at sende e-mails, til sine elskede. Jeg er lige ankommet og har tjekket ind. Jeg ser, at alt er forberedt til din ankomst i morgen. Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig. Jeg håber din rejse, bliver ligeså vellykket som min var.
P. S. Jeg siger dig, der er varmt hernede!

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 17:50

ALT gælder. Det eneste jeg bedømmer er hvem der den 20 marts får poængerne. Hygge.
Da det er min tråd kan jeg desværre ikke fjerne fluebenet, så jeg er nødt til at leve med jeres mere eller mindre lamme kommentarer. Men da de har en tendens til at udvikle sig ret morsomt, overlever jeg nok. (det har JEG nemlig en tendens til). Keep up the work. Gnæg AJ.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 17:53

Creamy - Der er forskel på SKÆG og SNOT. Det du udsætter mig for er ikke skæg.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 17:55

Som om det du udsætter mig for er bedre. Trusselmesteren (og nej, der står IKKE trussemesteren)...kig igen

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 18:06

Endnu én

Citat:
En ældre kvinde sætter sig i tandlægestolen og trækker op i skørtet:

- Undskyld, De må vist være gået forkert. Gynækologen har klinik lidt længere henne ad gaden.

- Nej, jeg er bestemt ikke gået forkert; det var Dem, der lavede min mands nye gebis for en måned siden og lovede, det ville blive siddende. Det skal jeg love for, det gør, men det er ærligt talt lidt ubehageligt at gå rundt med, så hvis De er venlig at få det ud.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 19-02-05 18:17

Creamy - Hvad har jeg truet dig med?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:52

Citat
creamygirl Dato : 19-02-05 18:22

Lad være at spil dum AJ!

Citat:
En matematikprofessor sendte en fax til sin kone, hvori der stod: "Kære
hustru Du må forstå, at du er 54 år gammel, og jeg har nogle behov som
du ikke længere er i stand til at dække tilfredsstillede.

Ud over det er jeg glad for vores ægteskab, og jeg håber inderligt at du
ikke bliver såret over at erfare, at når du modtager denne fax, vil jeg
befinde mig på Grand Hotel sammen med min 18-årige kvindelige assistent.

Jeg vil være hjemme inden midnat."
Din mand

Da han ankom til hotellet lå der en fax i receptionen til ham fra hans
kone:
"Min kære mand Du er jo også 54 år gammel, og når du modtager denne fax
vil jeg være at finde på Hotel Ritz, sammen med den unge mand som renser
vores pool - han er for resten også 18 år.

Som den fantastiske matematiker du er, kan du jo nok hurtigt regne dig
frem til den kendsgerning at; 18 går op i 54 en del gange flere end 54
går op i 18.

Du behøver ikke vente oppe."
Din Hustru

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 18:44

Og så lige en om de små bæster (omend de har selvtillid)

Citat:
Der findes i en jungle en myretue - og hver dag præcis kl. 17.00 kommer der en elefant, BUM BUM BUM - og tramper myretuen i stykker.

Myrene holdt møde, hvor de diskuterede hvad de skulle gøre ved elefanten

Den næste dag, lå alle myrene derfor på lur - og da klokken blev 17.00 og elefanten kom, BUM BUM BUM, sprang alle myrene på den, men elefanten rystede sig blot - og alle myrene faldt af undtaget Torkild,
og så var det, at en af myrene råbte:

DET ER GODT TORKILD! BARE TAG KVÆLDERTAG!

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 18:53

Citat:
What did the Hurricane say to the Coconut tree?
- Hang on to your nuts, this is non an ordinary blowjob

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 18:55

Ups
Godt med tastefejl... men I fanger den nok

1 Kommentar

Fra : justuniverse Dato : 19-02-05 19:08

Citat:
Der var tre fyre, som var døde og skulle så igennem en form for optagelsesprøve oppe hos Skt Peter.
Den ene havde været total gennemført alkoholiker, den anden juveltyv og den tredie homoseksuel.
Prøven gik ud på at de skulle følge Skt. Peter den vej han gik, og så skulle de selvfølgelig vise, at de kunne modstå de fristelser, de mødte undervejs. Hvis ikke ville de øjeblikkeligt ryge "den anden vej".....
Stien var så smal, at de måtte gå på række, og ret hurtigt kom de forbi en bar, hvor der var skilte med "Happy hour" og så videre. Alverdens drikkelse var tilgængelig og gratis... det var bare et spørgsmål om at gå derind.
Alkoholikeren kæmpede en brav kamp, men drejede til sidst og gik ind.

"Puf" sagde det med det samme - og han var væk.

De to andre (juveltyven og den homoseksuelle) gik videre sammen med Skt. Peter. Så begyndte der at ligge små nydelige bunker med perler og diamanter rundt omkring. Juveltyven vidste, at det var nu, han skulle passe på, og han kæmpede virkelig med sig selv.
Til sidst kunne han ikke modstå fristelsen og bøjede sig ned for at samle op......

"Puf" - "Puf"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 20:59

Puf the Magic Dragon... tra la-la'
Citat:
Ggggg god dddag, nnnn-nyt at sss-se dig, sagde "stammeren" til en bekendt.

Ved du hvad sagde, sagde den bekendte, sådan stammede jeg også for flere år tilbage, men så gik jeg hjem og havde sex med min kone i 3 timer i træk, og så stammede jeg ikke mere, du skulle prøve at gøre det samme

Flere uger efter mødes de igen, og den bekendte spørger så "stammeren" om det gode råd havde hjulpet.

Nnn-nej ddd-det synes jjjje-jeg ikke, mmm-men ddd-du bor ellers ppp-pænt!!!

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 21:02

Citat:
My Very First Time

The sky was dark
The moon was high
All alone just she and I
Her hair was soft
Her eyes were blue
I knew just what
She wanted to do
Her skin so soft
Her legs so fine
I ran my fingers
Down her spine
I didn't know how But I tried my best
I started by placing
My hands on her breast
I remember my fear
My fast beating heart
But slowly she spread
Her legs apart
And when I did it
I felt no shame
All at once
The white stuff came
At last it's finished
It's all over now My first time ever
At milking a cow......................... [/citat]

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 21:09

og så den sidste "udenbyske'" for i dag
Citat:
A story from the mid-1930s, U. of Edinburgh medical school, second-term human physiology course, Prof. Kenneth Ivors, instructor:
"Good morning, class. Before we begin today's lecture, I should like to discover how well ye have been tracking the prayvious mataerial. Miss MacMaster, will ye stand?"
She stands.
"Can ye tell me, which organ of the body achieves 10 times its normal size when it is excited?"
She stammers, reddens, says nothing.
"Ye may sit down. Mr. Campbell, can ye answer that question?"
"It is the pupil of the eye, sir."
"Vurra good. Now, Miss MacMaster, I have three things to say to you:
one, you have not done your homework,
two, you have a durrty mind, and
three, you're in for a big disappointment."
[/citat]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:53

Citat
CLAN Dato : 19-02-05 21:12

afsluttende dansk... dog også fra det Skotske højland
Citat:
HVORFOR GÅR ALLE SKOTTER MED KILT ???

FORDI SÅ KAN FÅRENE IKKE HØRE LYNLÅSEN.

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 22:57

Et ægtepar besluttede sig for at rejse sydpå og fejre deres sølvbryllup.
De skulle på på samme hotel som på deres bryllupsrejse, sådan for at mindes den.
Vel ankommet på hotelværelset, fandt de, at der ikke var helt den samme "gnist" som på bryllupsrejsen.
Så for at peppe stemningen lidt op, blev de enige om at smide tøjet, stille sig i hver sit hjørne af rummet, og så tage tilløb og mødes på midten i en heftig omfavnelse.
Men noget gik galt. De røg forbi hinanden, og manden strøg ud af vinduet og landede chokeret men ellers uskadt i buskadset nedenfor.
Han var dog noget betænkelig ved tanken om hvordan han kom uset op på værelset, splitternøgen som han var.
Men han fik så en mand der var på vej ud af døren, til at gå ind igen og hente et tæppe han kunne tage omkring sig.
Men da manden afleverede tæppet sagde han: "Jeg tror nu ellers ikke du behøver være nervøs for at møde nogen derinde. De er allesammen oppe på første sal og kigge på, at personalet er ved at løfte en nøgen kvinde ned af et dørhåndtag"

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 23:09

Marie og Jens, et ældre ægtepar, havde været til høstfest henne i forsamlingshuset.

De spadserede hjem, for der var ikke så langt og det var dejligt vejr.
Så var Marie kommet et par skridt foran, da Jens, der var lidt modig fordi han trods alt havde fået lidt under vesten, sagde: "Åh, Marie, Di' røv er sgu snar' li'så stor som en mejetærsker"
Marie sagde ingenting. Og de kom hjem og gik i seng.
Så begyndte Jens ligesom at nærme sig Maries halvdel af sengen, da der lød en hvas stemme der ovre fra:
"Do ka' godt spar' det der Jens. Du tror vel it' at je' starter så'n en stor maskine for så'n et bette strå".

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:15

Jubler lige over Dova's kl. 22.57 ikke meget, men en bitte smule

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:21

Citat:
Anders and gik (selvsikkert) til guinnes record book for at få registeret verdens mindste tissemand.
5 min. senere kom han smaskfortørnet ud og råbte...
'hvem fanden er Arne. Jakobsen'?!

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:23

Citat:
To damer kom fra fest, og måtte på toilettet.
Kirkegården var et godt sted. En tørrede sig med trussen og smed dem.
Den anden brugte en sløfje hun fandt på en krans.
Deres mænd talte sammen dagen efter, og den ene sagde: "Trist at sende konen til fest - hun kom hjem uden trusser!"
"Værre med min", sagde den anden. "Hun havde en lap i fissen, hvor der stod: Tak for alt, hilsen gutterne fra arbejdet!"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:27

Ja, ja... så hælder vi et par stykker brænde mere på bålet
Citat:
Så var der den om manden, der kommer hjem fra byen og finder sin kone siddende på en kuffert lige udenfor hoveddøren. Han udbryder: Hvad pokker sidder du her for?
Hun: Jeg flytter, jeg har lige fundet ud af hvordan jeg tjener 800,- kr. på en ting, jeg normalt giver dig gratis.
Manden går ind i huset, kommer tilbage senere med en kuffert i hånden, og tager plads ved siden af konen.
Konen udbryder: Hvad skal du?
Han: Jo jeg skal da med, jeg vil se hvordan du vil klare dig for 1.600,- kr. om året

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:29

Citat:
Nogle af livets store spørgsmål

Lidt at filosofere over i en stille stund:

Hvis man kvæler en smølf, hvad farve bliver den så i hovedet?

Hvorfor bar kamikaze-piloter flyverhjelm?

Hvis du har været halvdød af skræk 2 gange, hvad sker der så?

Er dyreshampoo testet på mennesker?

Bliver fisk nogensinde tørstige?

Hvordan smider man en affaldscontainer væk?

Hvis teflon sikrer, at ingenting hænger fast, hvordan får man så
teflonet til at hænge fast på panden?

Hvis en benzinstation har døgnåben alle årets dage, hvorfor har den så lås på døren?

Er der et andet ord for synonym?

Opfinder man nogensinde en soldrevet lommelygte?

Må amfibiedyr vente med at gå på land indtil en time efter de har spist?

Krymper bomuldmarker i regnvejr?

Synes kyllinger, at gummimennesker er sjove?

Hvorfor er der redningsveste under flystole, når det havde været bedre med faldskærme?

Hvordan kommer fyren, der kører sneploven egentlig på arbejde om
morgenen?

Er sterilitet arveligt?

Hvis du kører med lysets hastighed, hvad sker der så når du tænder
forlygterne?

Hvorfor laver de ikke fly af samme materiale som den sorte boks? Den holder jo altid?

Hvorfor skruer man ned for radioen, når man sidder i bilen og ikke kan finde vej?

Hvis man forsøger at bevise Murphy's lov, vil det så gå galt?

Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt?

Hvis majsolie er lavet af majs, hvor kommer babyolie så fra?

Hvorfor desinficerer de nålen, inden en dødsdømt får sin sprøjte?

Hvordan ved man, at det er på tide at stemme sin sækkepibe?

Hvad gør man, hvis man ser et udrydningstruet dyr, som spiser en
udrydningstruet plante?

Hvis et døvstumt barn bander, vasker vedkommendes mor så dets hænder med sæbe?

Er det en succes, hvis en bog om fiasko ikke sælger godt?

Hvad ville der stå på skiltemalernes skilte, hvis de strejkede?

Hvorfor krymper får ikke når det regner?

Hvorfor er alfabetet i den rækkefølge det er?

Hvordan ville en stol se ud, hvis vores knæ bukkede den anden vej?

Hvis det er nul grader i dag og det bliver dobbelt så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så?

Hvorfor er der kun ét monopoltilsyn?

Hvorfor danser balletdansere på tæerne? Ville det ikke være nemmere at skaffe nogle højere dansere?

Hvor går skovriddere hen, når de vil væk fra det hele?

Hvor bliver det hvide af når sneen smelter?

Hvorfor trykket man hårdere på fjernbetjeningen, når den er ved at løbe tør for batterier?

Hvor tisser pølsemanden?

Kan en mand med en tyk mave, have tynd mave?

Når blinde mennesker bruger mørke solbriller, hvorfor bruge døve så ikke ørevarmere?

Hvis man smelter tør-is, kan man så tage bad uden at blive våd?

Hvis Superman virkelig er så smart, hvorfor har han så underbukserne udenpå?

Hvorfor siger man "et par bukser" når der kun er tale om et stykke tøj?

Hvorfor skal man have en aftale med en synsk?

Hvorfor er ordet "ordbog" repræsenteret i en ordbog?

Hvorfor er en pegefinger præcis samme størrelse som dit næsebor?

Hvorfor findes der ikke kattemad, der smager af mus?

Hvorfor sidder limen ikke fast på indersiden af tuben?

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:30

En anden ting man kan klø sig lidt i nakken over (og I tror nok ikke på det, men prøv!)
Længden fra håndled til din albue = længden på din fod
Ta' den

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 16:54

Ans.
Ja jeg har betalt - Jeg har sgu Kandupenge nok LOOL.

Nå man kan ikke stemme hmmmmm - Så laver jeg det om. Jeg stemmer IKKE på Dovas vits. (men det er vel osse en slags stemme)

Piww hvad skal jeg dog gøre jeg stakkel. Nu har jeg påkaldt mig AJ's vilde vrede, og får AJbank.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 16:56

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 16:57

Citat
creamygirl Dato : 19-02-05 23:31

Den er jo på det nærmeste, hvad jeg vil kalde for diskriminerende Clan

Citat:
Clan 23.27.... Stor jubel ( trods alt)

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 23:31

Brian og Mustafa var naboer.
Og tilfældigvis havde de begge købt sig en ny knallert.
Et par dage efter stod Mustafa meget interesseret og fulgte med i, at Brian gik i gang med at vaske sin knallert.
Lidt efter forsvandt Mustafa, men kort tid efter dukkede han op igen med en nedstryger, og gik i gang med at save et stykke af udstødningsrøret på sin knallert.
Brian gjorde store øjne, og spurgte derfor "Hva' pokker er det du laver Mustafa?" Og Mustafa svarede:
"Jo, du døbe din knallert, jeg omskære min knallert"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:31

Citat:
Har du forresten hørt den, om den gamle dame og den unge pige, der mødes i parken på en bank. De sidder hver især og laser sit blad, og beslutter sig for at bytte, da de var færdige. Pigen får damens ugeblad, og den gamle dame får pigens pornoblad. Lidt efter spørger den gamle dame: Hvad betyder PIK? Oh, svarede pigen, det betyder slips. Ok svarede den gamle dame og læste videre, lidt efter spurgte hun igen: Hvad betyder ORGASME? Hvortil pigen svarede, det betyder, at være flov. Det gamle tyggede lidt på den, hvorpå hun læste videre. Lidt efter spurgte hun, hvad betyder HOREHUS? Og pigen svarede, det betyder en bus........Nå men damen takkede da hun gik videre, efter at have last bladet. Hun gik hen og ventede på bussen for at komme hjem. Da hun trådte ind i bussen, så hun at det var en ung chauffør der kørte, og hun bestemte sig for at ville vare lidt med på noderne, hvorefter hun sagde: “Ret på pikken unge mand, den hænger skævt”. Den unge chauffør blev helt rød i hovedet, hvorpå damen svarede, “det er da ikke noget at få orgasme over”. Og hele bussen begyndte at grinede. Den gamle dame kunne selvfølgelig ikke forstå hvorfor de grinede, så hun udbrød vredt “ Hvad helvede er det her for et horehus jeg er kommet ind i”.

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 23:33

Creamygirls 23:23 grineflip

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:34

creamy... det her må være en du har lavet
Citat:
Lønforhøjelse

* Jeg, Tissemanden, anmoder hermed om lønforhøjelse af flg. grunde:

* Jeg har et hårdt fysisk arbejde.
* Jeg arbejder i store dybder.
* Jeg slår altid hovedet når jeg er på arbejde.
* Jeg har ikke fri i weekenden eller på helligdage.
* Jeg arbejder i et fugtigt miljø.
* Jeg bliver ikke betalt for overarbejde.
* Jeg arbejder på en mørk arbejdsplads, næsten uden udluftning.
* Jeg arbejder ved en meget høj temperatur.
* Jeg arbejder med risiko for smittefare.

Ledelsens svar:
Efter grundig gennemlæsning af deres anmodning, er vi kommet til den beslutning ikke at give dem lønforhøjelse af flg. grunde.:

* De arbejder aldrig 8 timer i træk.
* Efter kun at have arbejdet i kort tid, falder De i søvn.
* De følger ikke altid den rigtige anvisning/instruktion.
* De arbejder ikke altid der hvor De burde.
* De tager ikke noget initiativ, tværtimod skal De sættes under pres, og
behandles pænt før De overhovedet tænker på at arbejde.
* De efterlader Deres arbejdsplads temmelig beskidt, når De forlader den.
* De følger ikke altid sikkerhedsanvisningerne, f.eks. som at bære beskyttelsesdragt.
* De går temmelig sikkert på pension før De bliver 67 år.
* De kan ikke tage nogle dobbeltskift.
* De forlader nogle gange Deres arbejdsplads uden at have gjort arbejdet færdigt.
* Og som om dette ikke skulle være nok, er De ovenikøbet blevet set forlade Deres arbejdsplads med 2 mistænkeligt udseende sække.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:36

ADVARSEL!!!!
Kan måske støde enkelte, men er dog fortalt med et smil på læben
Det er ok at diskvalifisere den som vinder...lol

Citat:
En tyrker kommer ind på AF - Du ha arbejde til mig?
- Ja, hvad med som læge, revisor eller advokat?!?
- Du pis på mig hva'?!
- Ja, men det var sgu dig der startede!

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:38

Clan din nød...lol
Jeg lægger sq ikke navn til din 23.34

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:40

Nå da, da... 'den her er nok lidt gammel men vil skabe vild jubel hos kvinderne... og jeg får kappet roen' af alle mine kønsfæller
Citat:
Hvad har mænd og ølflasker til fælles??
-De er begge tomme fra halsen og opefter ...

Hvad er forskellen på mænd og svin??
-Svin bliver ikke til mænd selvom de bli'r fulde ...

Hvorfor kommer mænd ikke i overgangsalderen??
- De sidder fast i puberteten ...

Hvorfor slår den sorte enke hanedderkoppen ihjel, når de har parret sig??
- For at stoppe snorkelydene inden de begynder ...

Hvorfor er blondinevitser så korte??
- Det er for at mænd kan huske dem ...

Hvad kalder man en mand med en halv hjerne??
- Begavet ...

Hvad sagde Gud, da han havde skabt manden??
- "Det kan jeg gøre bedre ..."

Hvorfor vil en mand ha' en jomfru??
- De kan ikke tåle kritik ...

Hvad har du, når du holder to små bolde i hænderne??
- Mandens udelte opmærksomhed ...

Hvorfor gi'r mænd deres penis navn??
- De vil være på fornavn med ham, der ta'r alle beslutningerne ....

Hvorfor skabte Gud manden??
- Fordi vibratoren ikke kan slå græs ...

Hvad er forskellen på en mand og E.T.??
- E.T. phoned home ...

Hvorfor er der hul i penis??
- Manden skal jo ha' ilt til hjernen ...

Hvad kalder man det ufølsomme sted ved roden af penis??
Manden ...

Hvorfor synes mænd, det er så svært at holde øjenkontakt??
-Bryster har ikke øjne ...

Hvorfor gnider kvinder sig i øjnene, nar de vågner??
- Fordi de ikke har nosser, de kan klø sig i ...

Hvilke ord hader en kvinde at høre, når hun dyrker vild og dejlig sex??
- "Skat ... jeg er hjemme"...

Hvorfor ka' mænd li' BMWer??
- De kan stave til det ...

Hvorfor har blondiner blå mærker rundt om navlen??
- Blonde mænd er sgu heller ikke for kloge ...

Hvorfor får mænd ikke hæmorider??
- De er perfekte røvhuller ...

Hvad lægger en mand mest mærke til, når han er sammen med sin kæreste??
- Alle andre kvinder ...

Hvad har mænd og sædceller til fælles??
- Der er 1:1000000 chance for, de udvikler sig til mennesker

inkl. denne

Citat:
Hvad gør en kvindes røvhul, når hun får orgasme?
- Sidder derhjemme og ser fodbold på TV.

creamygirl Dato : 19-02-05 23:31

Den er jo på det nærmeste, hvad jeg vil kalde for diskriminerende Clan

Citat:
Clan 23.27.... Stor jubel ( trods alt)

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 23:31

Brian og Mustafa var naboer.
Og tilfældigvis havde de begge købt sig en ny knallert.
Et par dage efter stod Mustafa meget interesseret og fulgte med i, at Brian gik i gang med at vaske sin knallert.
Lidt efter forsvandt Mustafa, men kort tid efter dukkede han op igen med en nedstryger, og gik i gang med at save et stykke af udstødningsrøret på sin knallert.
Brian gjorde store øjne, og spurgte derfor "Hva' pokker er det du laver Mustafa?" Og Mustafa svarede:
"Jo, du døbe din knallert, jeg omskære min knallert"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:31

Citat:
Har du forresten hørt den, om den gamle dame og den unge pige, der mødes i parken på en bank. De sidder hver især og laser sit blad, og beslutter sig for at bytte, da de var færdige. Pigen får damens ugeblad, og den gamle dame får pigens pornoblad. Lidt efter spørger den gamle dame: Hvad betyder PIK? Oh, svarede pigen, det betyder slips. Ok svarede den gamle dame og læste videre, lidt efter spurgte hun igen: Hvad betyder ORGASME? Hvortil pigen svarede, det betyder, at være flov. Det gamle tyggede lidt på den, hvorpå hun læste videre. Lidt efter spurgte hun, hvad betyder HOREHUS? Og pigen svarede, det betyder en bus........Nå men damen takkede da hun gik videre, efter at have last bladet. Hun gik hen og ventede på bussen for at komme hjem. Da hun trådte ind i bussen, så hun at det var en ung chauffør der kørte, og hun bestemte sig for at ville vare lidt med på noderne, hvorefter hun sagde: “Ret på pikken unge mand, den hænger skævt”. Den unge chauffør blev helt rød i hovedet, hvorpå damen svarede, “det er da ikke noget at få orgasme over”. Og hele bussen begyndte at grinede. Den gamle dame kunne selvfølgelig ikke forstå hvorfor de grinede, så hun udbrød vredt “ Hvad helvede er det her for et horehus jeg er kommet ind i”.

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 19-02-05 23:33

Creamygirls 23:23 grineflip

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:34

creamy... det her må være en du har lavet
Citat:
Lønforhøjelse

* Jeg, Tissemanden, anmoder hermed om lønforhøjelse af flg. grunde:

* Jeg har et hårdt fysisk arbejde.
* Jeg arbejder i store dybder.
* Jeg slår altid hovedet når jeg er på arbejde.
* Jeg har ikke fri i weekenden eller på helligdage.
* Jeg arbejder i et fugtigt miljø.
* Jeg bliver ikke betalt for overarbejde.
* Jeg arbejder på en mørk arbejdsplads, næsten uden udluftning.
* Jeg arbejder ved en meget høj temperatur.
* Jeg arbejder med risiko for smittefare.

Ledelsens svar:
Efter grundig gennemlæsning af deres anmodning, er vi kommet til den beslutning ikke at give dem lønforhøjelse af flg. grunde.:

* De arbejder aldrig 8 timer i træk.
* Efter kun at have arbejdet i kort tid, falder De i søvn.
* De følger ikke altid den rigtige anvisning/instruktion.
* De arbejder ikke altid der hvor De burde.
* De tager ikke noget initiativ, tværtimod skal De sættes under pres, og
behandles pænt før De overhovedet tænker på at arbejde.
* De efterlader Deres arbejdsplads temmelig beskidt, når De forlader den.
* De følger ikke altid sikkerhedsanvisningerne, f.eks. som at bære beskyttelsesdragt.
* De går temmelig sikkert på pension før De bliver 67 år.
* De kan ikke tage nogle dobbeltskift.
* De forlader nogle gange Deres arbejdsplads uden at have gjort arbejdet færdigt.
* Og som om dette ikke skulle være nok, er De ovenikøbet blevet set forlade Deres arbejdsplads med 2 mistænkeligt udseende sække.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:36

ADVARSEL!!!!
Kan måske støde enkelte, men er dog fortalt med et smil på læben
Det er ok at diskvalifisere den som vinder...lol

Citat:
En tyrker kommer ind på AF - Du ha arbejde til mig?
- Ja, hvad med som læge, revisor eller advokat?!?
- Du pis på mig hva'?!
- Ja, men det var sgu dig der startede!

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 19-02-05 23:38

Clan din nød...lol
Jeg lægger sq ikke navn til din 23.34

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:40

Nå da, da... 'den her er nok lidt gammel men vil skabe vild jubel hos kvinderne... og jeg får kappet roen' af alle mine kønsfæller
Citat:
Hvad har mænd og ølflasker til fælles??
-De er begge tomme fra halsen og opefter ...

Hvad er forskellen på mænd og svin??
-Svin bliver ikke til mænd selvom de bli'r fulde ...

Hvorfor kommer mænd ikke i overgangsalderen??
- De sidder fast i puberteten ...

Hvorfor slår den sorte enke hanedderkoppen ihjel, når de har parret sig??
- For at stoppe snorkelydene inden de begynder ...

Hvorfor er blondinevitser så korte??
- Det er for at mænd kan huske dem ...

Hvad kalder man en mand med en halv hjerne??
- Begavet ...

Hvad sagde Gud, da han havde skabt manden??
- "Det kan jeg gøre bedre ..."

Hvorfor vil en mand ha' en jomfru??
- De kan ikke tåle kritik ...

Hvad har du, når du holder to små bolde i hænderne??
- Mandens udelte opmærksomhed ...

Hvorfor gi'r mænd deres penis navn??
- De vil være på fornavn med ham, der ta'r alle beslutningerne ....

Hvorfor skabte Gud manden??
- Fordi vibratoren ikke kan slå græs ...

Hvad er forskellen på en mand og E.T.??
- E.T. phoned home ...

Hvorfor er der hul i penis??
- Manden skal jo ha' ilt til hjernen ...

Hvad kalder man det ufølsomme sted ved roden af penis??
Manden ...

Hvorfor synes mænd, det er så svært at holde øjenkontakt??
-Bryster har ikke øjne ...

Hvorfor gnider kvinder sig i øjnene, nar de vågner??
- Fordi de ikke har nosser, de kan klø sig i ...

Hvilke ord hader en kvinde at høre, når hun dyrker vild og dejlig sex??
- "Skat ... jeg er hjemme"...

Hvorfor ka' mænd li' BMWer??
- De kan stave til det ...

Hvorfor har blondiner blå mærker rundt om navlen??
- Blonde mænd er sgu heller ikke for kloge ...

Hvorfor får mænd ikke hæmorider??
- De er perfekte røvhuller ...

Hvad lægger en mand mest mærke til, når han er sammen med sin kæreste??
- Alle andre kvinder ...

Hvad har mænd og sædceller til fælles??
- Der er 1:1000000 chance for, de udvikler sig til mennesker

inkl. denne

Citat:
Hvad gør en kvindes røvhul, når hun får orgasme?
- Sidder derhjemme og ser fodbold på TV.
[/citat]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:00

Citat
creamygirl Dato : 19-02-05 23:43

Jubel igen Clan 23:40 - men kun det sidste citat

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:43

Citat:
En lille dreng og en lille pige sidder og leger.
Pludselig siger drengen : "I går fandt jeg et kondom under radiatoren !",
"Nå" siger pigen.
De leger videre.
Pludselig siger pigen : "Hvad er en radiator ?"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:45

Citat:
Et yngre par finder sammen en lørdag aften, og senere på natten følges de sammen hjem. Da de er færdige med at elske sammen siger manden: Nååh! Du er nok pædagog....

Hvortil hun udbryder: Jammen dog, hvordan kunne du gætte det?...

Hvortil han svarer: Det er da ligetil, du har lilla ble på hovedet og røde sokker...

Lidt lettere fornærmet udbryder hun: Jeg kan da også gætte hvad du laver...

Hvortil han svarer: Det tror jeg ikke på...

Jo! Udbryder hun, du er narkoselæge...

Det var pokkers svarer manden det er rigtigt. Hvordan kunne du gætte det?...

Jo! Jeg mærkede slet ingenting, svarer hun tilbage...

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:50

Nå så liiige den sidste for i aften, så AJ har en fyldt mailboks i morgen tidlig
Citat:
Så var der den om den unge pige, som kom fra landet og havde fået sig et tjenestepigejob i København.
Hun blev indlogeret på et lille kammer, og om natten fandt hun et brugt kondom under sengen. Næste morgen spurgte hun køkkenchefen, hvad det dog var for en tingest. Hvortil svaret lød:
Sig mig engang unge dame, elsker i ikke ude på landet?
Hvortil hun svarede:
Jo da, men ikke indtil skindet falder af.....

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 20-02-05 00:11

I gamle dage var et godt husråd mod bistik, at smøre kærnemælk på.
Så en dag var karlen på gården, Søren, så uheldig at blive stukket på "Lillesøren" af en bi.
Han huskede husrådet, og listede ind i gårdens køkken, hvor han fandt et glas kærnemælk at dyppe den forpinte "Lillesøren" i.
Men så kom pigen Maren ind lige i det samme. Hun stod bare helt målløs og gloede på Søren.
Så siger han: "Hva' glor du på Maren. Har du aldrig set sådan en fyr før?".
"Jow" siger Maren, "Men jeg vidste godt nok ikke, at det er sådan I fylder den op"

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 20-02-05 00:11

I gamle dage var et godt husråd mod bistik, at smøre kærnemælk på.
Så en dag var karlen på gården, Søren, så uheldig at blive stukket på "Lillesøren" af en bi.
Han huskede husrådet, og listede ind i gårdens køkken, hvor han fandt et glas kærnemælk at dyppe den forpinte "Lillesøren" i.
Men så kom pigen Maren ind lige i det samme. Hun stod bare helt målløs og gloede på Søren.
Så siger han: "Hva' glor du på Maren. Har du aldrig set sådan en fyr før?".
"Jow" siger Maren, "Men jeg vidste godt nok ikke, at det er sådan I fylder den op"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 00:36

Nå ja nu er vi jo begyndt på en ny dag
Lige en lille afslutter... før høkassen skal indtages

Citat:
Der var engang en provokerende spurv som besluttede sig for ikke at flyve sydpå for vinteren.
Vejret blev hurtigt så dårligt at spurven til sidst ændrede mening, og begyndte at flyve imod syd.
I løbet af ganske kort tid blev der dannet is på spurvens vinger, og den faldt til jorden i en lade - næsten død af kulde. En ko passerede forbi og sked på den lille spurv. Spurven troede at dette var enden, men lorten varmede den lille spurv og afisede dens vinger.
I stand til at trække vejret normalt igen, begyndte den lille spurv at synge.
I det samme passerede gårdens kat, og undersøgte hvor den pippende lyd kom fra. Katten fjernede lorten, fandt fuglen, og åd den med det samme.

Moralen i denne historie:

1: Enhver som skider på dig behøver ikke
nødvendigvis at være en af dine fjender.

2: Enhver som får dig ud af lortet er ikke
nødvendigvis en af dine venner.

3: Hvis du sidder i lort til op over begge ører, men iøvrigt er varm og glad - så hold din kæft.

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 20-02-05 00:43

Cowboy-Joe havde købt præstens ridehest.
Det var alletiders hest, men det forrige ejerskab bar tydeligt præg af, at det var en præst der havde ejet den, idet hesten havde lært, at den skulle løbe på kommandoen "Gud ske lov" og stoppe når der blev råbt Amen.
Så en dejlig dag var Joe ude på en længere ridetur. Hesten galoperede afsted ud over prærien. Men så opdagede Joe, at de var på vej direkte mod en dyb kløft. Og nu var gode råd dyre, for Joe kunne pludselig ikke huske den eneste kommando der ville få hesten til at stoppe.
Men heldigvis, i sidste øjeblik huskede han det og råbte "Amen, Amen". Og hesten stoppede op lige ved kanten af kløften.
Puha, Joe var meget lettet, og mens han med bagsiden af hånden strøg sveden af panden kiggede han op og sagde:
"Gud ske lov".

1 Kommentar

Fra : justuniverse Dato : 20-02-05 00:47

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 20-02-05 00:54

En korporal meldte sig til tjeneste ved et nyt regiment, og medbragte en skrivelse fra sin gamle kaptajn:" Denne mand kan blive en fremragende soldat, hvis De kan kurere ham for hans trang til at indgå væddemål"
Den nye kompagnichef kiggede på korporalen og spurgte: "Hvad er det så for en slags væddemål De er så vild med"?
"Alle slags" sagde korporalen. "Jeg vil f.eks. holde hundrede kroner på, at De har et modermærke under højre armhule".

"Pengene på bordet" sagde kompagnichefen og hev tøjet af overkroppen og beviste, at han ikke havde noget modermærke.
Efter at have stukket pengene til sig, ringede han derpå til den gamle kaptajn, og fortalte historien og sagde pralende:
"Nu tror jeg korporalen er kureret i lang tid mod at indgå væddemål".
"Det skal De ikke være så sikker på" svarede kaptajnen. "Han har væddet tusind kroner med mig på, at han kunne få Dem til at smide skjorten senest fem minutter efter han meldte sig hos Dem"
[/citat]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:01

Citat
justuniverse Dato : 20-02-05 00:55

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 20-02-05 01:12

justuniverse, de var rigtig sjove dine 00:47 og 00:55

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 09:41

dova... justuniverse er i gang med kejserens nye klæder

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 09:50

Citat:
English and Korean are actually quite similar!

Learn Korean:

1) That's not right Sum Ting Wong

2) Are you harbouring a fugitive Hu Yu Hai Ding

3) See me ASAP Kum Hia

4) Stupid Man Dum Gai

5) Small Horse Tai Ni Po Ni

6) Did you go to the beach Wai Yu So Tan

7) I bumped the coffee table Ai Bang Mai Ni

8) I think you need a face lift Chin Tu Fat

9) It's Very dark in here Wao So Dim

10) I Thought you were on a diet Wai Yu Mun Ching

11) This is a tow away zone No Pah King

12) Our meeting is scheduled for next week Wai Yu Kum Nao

13) Staying out of sight Lei Ying Lo

14) He's cleaning his automobile Wa Shing Ka

15) Your body odor is offensive Yu Stin Ki Pu

16) Great Fa Kin Su Pah

17) Give it to me baby Suk Mai Dong

18) England will win the World Cup No Fu Kin Wai

19) Whos been eating all the pies? Yo Fat Wan Ka

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 09:53

Citat:
A man and a woman walk into a very posh Rodeo Drive furrier.
"Show the lady your finest mink!" the fellow exclaims.

So the owner of the shop goes in back and comes out with an absolutely gorgeous full-length coat. As the lady tries it on, the furrier sidles up to the guy and discreetly whispers, "Ah, sir, that particular fur goes for $65,000."

"No problem! I'll write you a check!"

"Very good, sir." says the shop owner. "Today is Saturday. You may come by on Monday to pick it up, after the check has cleared."

So the man and the woman leave. On Monday, the fellow returns. The store owner is outraged: "How dare you show your face in here?! There wasn't a single penny in your checking account!!"

"I just had to come by," grinned the guy, "to thank you for the most wonderful weekend of my life!"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 09:55

og så lige en fra "den vamle kasse"
Citat:
Så var der den om de to bøsser, som havde boet sammen i en årrække. Den ene dør, og bedemanden siger medfølende "Ja så mangler vi kun det praktiske. Skal han begraves?" Hvortil bøssen tøvende svarer "nej….".
Nå skal han så brændes?
Og svaret er igen et tøvende nej.
Jamen hvad skal han så, spørger bedemanden.
Jo jeg vil godt have ham kogt . . . . . hvortil bedemanden forundret og spørgende udbryder "KOGT" ?????
Ja svarer bøssen, så kan jeg spise ham, og en sidste gang føle ham glide ud af mig . . .

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 09:57

Citat:
Sådan klares en fartbøde:

En betjent stopper en bilist, der har kørt for stærkt...

Betjenten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Jeg har ikke noget. Det er inddraget efter for mange hastighedsbøder...

Betjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Jeg har ikke nogen, jeg har stjålet bilen...Ved nærmere eftertanke...jeg så registreringsattesten i handskerummet, da jeg lagde pistolen derned...

Betjenten: Er der en pistol i handskerummet????

Bilisten: Ja, jeg lagde den derned efter jeg havde skudt ejeren af bilen og lagt ham i bagagerummet...

Betjenten: Er der et lig i bagagerummet???

Bilisten: Yep...

Efter denne omgang beslutter betjenten at tilkalde sin overordnede.

Der gik et øjeblik, så var bilen omringet af politibiler...

Overbetjenten til bilisten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Selvfølgelig, her er det!

Det var OK.

Overbetjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Selvfølgelig, her er den!

Den var OK

Overbetjenten: Må jeg se handskerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Må jeg se bagagerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Det forstår jeg simpelthen ikke. Betjenten kaldte og råbte, at du ikke havde kørekort, havde stjålet bilen, at der var en pistol i handskerummet og et lig i bagagerummet..????

Bilisten: Jeg tør vædde med, han også sagde jeg kørte for stærkt...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 17:01

Tak Ans............det er næsten alt for meget.
Det med nummereringen skal du endelig ikke tænke på..............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:02

Citat
CLAN Dato : 20-02-05 10:02

Citat:
En landmand kommer grueligt til skade, da han arbejder med at tømme korn fra sin silo over i sin vogn. Vognens bagklap falder ned og knuser hans fod. Forsikringsfolkene glor da de læser følgende skadesanmeldelse:
"Fod knust ved fald af lem under sædudtømning"

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 10:04

og så lige et lille brev fra Polle's mor i Snave
Citat:
Kære Polle.

Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt.

Vi bor ikke længere, hvor vi boede, da du tog hjemmefra. Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker indenfor 30 Km. fra hjemmet, så vi flyttede.

Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, som boede her tidligere tog husnummeret med sig, så behøvede de ikke at ændre deres adresse.

Stedet er rigtigt dejligt. Der er endda en vaskemaskine. Jeg tror ikke den virker ordentligt. Sidste uge puttede jeg en bunke tøj i og trak i snoren, og jeg har ikke set tøjet siden.

Vejret er ikke slemt. Det regnede kun to gange i sidste uge. Første gang i tre dage, og anden gang i fire dage.

Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være lidt for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i dine lommer.

Vi fik endnu engang en regning fra kirkegården. De siger, at hvis vi ikke betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, så kommer han op.

Onkel Svend-Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye stationwagon i går. Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham fire timer at få Gurli-Magrethe og børnene ud.

Din søster fik en baby i morges. Jeg ved endnu ikke, hvad køn det er, så jeg ved ikke om du er blevet onkel eller tante.

Onkel Emanuel faldt i den store brændevinstønde. Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede. Vi kremerede ham, som han altid har ønsket. Han brændte i tre dage.

Tre af dine venner kørte i havnen i en Pickup forleden. En kørte, imedens de to andre stod bagpå. Ham der rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de to andre på ladet druknede, fordi de ikke kunne åbne bagklappen.

Der er ikke så meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget.

Kærlig hilsen

Mor.

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 10:08

Citat:
Karolines søn Jens var flyttet til storbyen for at studere. Det havde været meget svært at få noget at bo i så han havde lejet en lille kvistlejlighed sammen med en ung pige, Marie.

Efter et par måneder inviterede Jens Karoline til middag lørdag aften i den lille lejlighed.

Karoline kom godt frem, Jens havde lavet en rigtig lækker middag med både forret og dessert. Mens de spiste lagde Karoline mærke til at Jens og Marie kiggede lidt efter hinanden, men hun sagde ikke noget. Da de havde spist satte de sig i de bløde stole for at drikke kaffe.

Under kaffen sagde Jens: Mor, jeg ved godt hvad du tænker om Marie og mig - men det er altså sådan at vi har hvert vores soveværelse og deler stue og køkken. Vi har ikke noget sammen.

Karoline svarede: Nej, selvfølgelig har I ikke det.

Et par dage efter besøget kom Marie til Jens og sage: Det er godt nok underligt, men efter at din mor var her forleden mangler der altså to sølvlysestager i skabet.Ikke fordi jeg tror at hun har stjålet dem, men det er da underligt, synes du ikke ??? Det måtte Jens selvfølgelig give hende ret i. Ved du hvad jeg gør?, sagde han til Marie. Jeg sender hende en mail og spørger hende pænt om hun er kommet til at tage dem med sig hjem.

Han skrev en mail til moderen:

Kære Mor Tak for sidst. Det var hyggeligt at have dig på besøg. Jeg håber du kom godt hjem. Det er ikke fordi jeg tror du stjæler, men: Efter at du var her mangler der to sølvlysestager i stuen.

Mange kærlige hilsener
Jens

Dagen efter modtog Jens en mail fra moderen:

Kære Jens

Selv tak for sidst. Jeg synes også det var hyggeligt - og det var virkelig noget lækkert mad du havde lavet. Og jo tak, jeg kom godt og sikkert hjem.
Det er ikke fordi jeg tror du går i seng med Marie, men: Hvis hun sover i sin egen seng havde hun fundet de to lysestager i lørdags.

Mange kærlige hilsener
Mor

1 Kommentar

Fra : CLAN Dato : 20-02-05 10:12

Citat:
It was George the Mailman's last day on the job after 35 years
of carrying the mail through all kinds of weather to the same
neighborhood.

When he arrived at the first house on his route, he was greeted
by the whole family, who roundly and soundly congratulated him
and sent him on his way with a tidy gift envelope.

At the second house they presented him with a box of fine cigars.

The folks at the third house handed him a selection of terrific
fishing lures.

At the fourth house, he was met at the door by a strikingly
beautiful woman in a revealing negligee. She took him by the
hand, gently led him through the door and up the stairs to the
bedroom where she blew his mind with the most passionate love he
had ever experienced. When he had had enough, they went downstairs,
where she fixed him a giant breakfast; eggs, potatoes, ham,
sausage, blueberry waffles, and fresh-squeezed orange juice.
When he was truly satisfied she poured him a cup of steaming
coffee. As she was pouring, he noticed a dollar bill sticking out
from under the cup's bottom edge. "All this was just too wonderful
for words," he said, "but what's the dollar for?"
"Well", she said, "last night, I told my husband that today would
be your last day, and that we should do something special for you.
I asked him what to give you, and he said,
"Fuck him. Give him a dollar." The breakfast was my idea!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:05

Citat
emesen Dato : 21-02-05 11:22

Hørt over hækken til mine naboer:
Citat:
"Ham Emesen er så nærig, at selv hans kone ser billig ud"

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 22-02-05 20:29

Var den for streng - siden alle er forsvundet.

Nej den var da ikke for streng, hvorfor tror du alle forsvandt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:06

Citat
creamygirl Dato : 23-02-05 16:21

Nej da emesen. Den var okay

Citat:
Jeg var meget glad. Jeg havde været sammen med min veninde i over et år, så vi besluttede os for at blive gift. Mine forældre hjalp os på alle måder, og mine venner opmuntrede mig, og min veninde? Hun var en drøm.

Der var kun en ting der bekymrede mig, og det bekymrede mig meget. Det der bekymrede mig var min venindes lillesøster. Min kommende svigerinde var tyve år gammel, gik i stramme miniskørter, og i dybt nedringede bluser. Hun ville jævnligt bukke sig ned når hun var i nærheden af mig, og give mig et behageligt syn af hendes bryster.

Det måtte være bevidst - hun gjorde det aldrig når hun var i nærheden af andre. En dag bad lillesøsteren, mig komme over til dem og gennemgå bryllupsinvitationerne sammen med hende.
Hun var alene da jeg kom. Hun hviskede til mig at jeg snart ville være gift, og at hun havde nogle følelser for mig som hun ikke kunne bekæmpe, ej heller VILLE bekæmpe! Hun fortalte mig at hun ville elske med mig bare en enkelt gang, inden jeg bandt mig til hendes søster for livet. Jeg var dybt chokeret og helt mundlam.

Hun sagde, "jeg går oven på til mit soveværelse, så hvis du har lyst til at gennemføre det er det bare at komme op og tage mig."

Jeg var lamslået. Jeg stod som naglet til stedet, chokeret mens jeg
betragtede hende gå op af trappen. Da hun nåede toppen af trappen, trak hun trusserne af og smed dem ned af trappen mod mig. Jeg stod der et øjeblik, så drejede jeg resolut omkring og gik mod hoveddøren.

Jeg åbnede døren og gik ud af huset og direkte over mod min bil. Min kommende svigerfar stod udenfor. Med tårer i øjnene omfavnede han mig og sagde: "Jeg er glad for at du bestod vores lille prøve". Vi kunne ikke ønske os en bedre mand til vores datter."

Historiens morale er:

Opbevar altid dine kondomer i bilen!!!

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 23-02-05 22:21

Jeg vil give 1 point til vinderen.

Men men men, jeg opretter først spørgsmålet, når vinderen i denne tråd er fundet

Hilsen ans

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 24-02-05 16:02

Citat:
Jeg vil give 1 point til vinderen.

Men men men, jeg opretter først spørgsmålet, når vinderen i denne tråd er fundet

Hilsen ans

Men i skal nok ikke regne med at få det point foreløbig.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 24-02-05 18:42

Eme - Alle er ikke forsvundet, er blot gået i Hi. Der er jo stadig ca. en måned til jeg lukker tråden og finder en vinder.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 25-02-05 00:41

eyvind - Da jeg var i Hendes Kongelige Majestæts tjeneste kaldte vi sådan noget for Narref....

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-03-05 19:17

Søren - Sludder:

Citat:
Fra : CLAN Dato : 19-02-05 23:30

En anden ting man kan klø sig lidt i nakken over (og I tror nok ikke på det, men prøv!)
Længden fra håndled til din albue = længden på din fod
Ta' den

Hvis det var korrekt skulle jeg bruge str. 62 i sko.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 07-03-05 19:59

Hej allesammen.

Nu vil jeg altså gerne vide hvad I synes om disse vittighedstråde.

Hvis I ikke gider at deltage i dem, og/eller synes at de er overflødige så skriv det.

Synes I godt om dem, så skriv det.

Jeg vil ikke i fremtiden bruge tid og kræfter på disse tråde, hvis ingen bakker dem op. Så lige så godt lukke her og nu.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 07-03-05 20:05

arne.jakobsen

Jeg tror ikke, der er den store interesse.

Stop mens legen er god.

Det er oprigtigt ment.

Hilsen ans

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 07-03-05 22:46

Tja, det er da helt op til dig selv. Min og andres mening har aldrig tidligere haft tyngde hos dig - og intet får mig til at tro, at det skulle have ændret sig!!

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 07-03-05 23:34

ans & Creamy. I de 5 mdr. vittighedstrådene har eksisteret, har rigtigt mange besøgt dem. Jeg kan ikke aflæse hvor mange der har læst dem. Jeres svar på mit seneste spørgsmål er totalt ubrugelige, idet de ikke svarer på det stillede spørgsmål. Nu har I jo sagt jeres mening, så vær så venlige at blande jer uden om fremover. Kærlig hilsem AJ

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 08-03-05 00:36

Citat:
Hej allesammen.

Nu vil jeg altså gerne vide hvad I synes om disse vittighedstråde.

Hvis I ikke gider at deltage i dem, og/eller synes at de er overflødige så skriv det.

Synes I godt om dem, så skriv det.

Jeg vil ikke i fremtiden bruge tid og kræfter på disse tråde, hvis ingen bakker dem op. Så lige så godt lukke her og nu.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

1. De er blevet kedelige.

2. De er overflødige.

3.

4. Jeg synes du skal lukke her og nu.

Dine vittighedstråde har, som du skriver, eksisteret i 5 måneder. Det er muligt, der har været mange indlæg, men det er fra få brugere, der har skrevet den ene vittighed efter den anden.

At du så synes, at mit tidligere svar var ubrugeligt, skyldes jo nok at jeg ikke bakker dig op om at fortsætte vittighedstrådene.

Ja, så er dette svar vel også ubrugeligt, men jeg følger med i tråden, da jeg jo har udlovet et ekstra point til den bruger, der vinder marts mådeds vittighedspræmie.

Så længe reglerne på kandu er som de er, kan du ikke udelukke brugere fra at komme med kommentarer.

Hilsen ans

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-03-05 01:05

ans - få dig et liv.

1 Kommentar

Fra : creamygirl Dato : 08-03-05 09:48

Dette bliver indlæg nummer 89. Der har været 7 deltager de seneste 18 dage, så interessen kan vist rolig betegnes som værende ganske lille.

Her får du et mere brugbart svar ang. dine vittighedstråde.

1. De minder om dine hyggetråde, hvor du beder folk om at pisse af. Dette ISÆR gør dem overflødige.

2. Meget få brugere har tidligere deltaget, fordi du altid bliver enten hamrende sur, eller stinkende ubehagelig.

3. Ikke engang Natmaden, som ellers har været din eneste trofaste støtte gider mere. Ham lykkedes det dig også at pisse af, eller sagt på en anden måde: Han har sikkert bare opgivet dig!!

4. De fleste kanduer har et liv - og kan sagtens leve uden disse arnetråde

Derudover ender 99% af dine oprettede tråde med at du bliver ubehagelig. Dette bør få dig til at reflektere lidt over, hvorfor interessen er dalende. Men gør du det?!

Næh - Så ergo AJ! Hvorfor hulen spørge andre til råds?! Du ved alligevel altid bedst selv..right...!

//Creamy

PS. Det er forøvrigt ganske unødvendigt, at bede mig fise af. Jeg skrider når jeg finder det for passende - og jo da AJ - jeg har skam et liv. Har du ?!?!?!?!?!?!

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 09-03-05 14:05

Tak for svaret Sunowich.

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 09-03-05 14:54

Citat:
En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Jeg nåede det mens det var gratis

arne.jakobsen

Du er så ivrig efter point, at du udnytter manglende mails fra kandu.

Nu er det sådan, at jeg har "gemt" denne tråd, og lægger den gratis frem på kandu

da Sunowich, som blev vinder i denne tråd, skal have det ene point, som jeg har udlovet til vinderen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 17:08

Det var så den tråd.

Emesen, jeg skal ikke nummerere, arne.jalobsen har jo uden afstemning fundet en vinder.

Jeg giver bare som lovet det ekstra point.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 17:12

Jeg stemmer på Ans i denne tråd.................morsomt indfald.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-03-05 17:20

HI

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 17:21

Jamen hovsa!

Èn ting er, at vi andre har besvær med arnereglerne.
Men at Aj ikke engang selv kan forstå.. og følge dem - viser vel at sværhedsgraden på disse helt specielle regler er så vanskelig, at selv mesteren 'himself' kludrer rundt i det. Måske lever han i anden tidszone - og er 10 dage foran resten af verden?! - ja noget må der jo være galt, for jeg har dælme gentagne gange fået af vide, at jeg er hjernelam når jeg har klumret rundt i reglerne.

Ans du er tosset

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-03-05 17:23

Hi Hi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 17:24

Hej ans herligt sender dig lige de 20 poænger jeg har sparet se denne tråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/62274

//bentjuul

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-03-05 17:25

ans - du er vist en rigtig praktisk humorist.
Og så det uhæmmede:
Hi HI HA HA HA HO HO............................(uendelig)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 18:00

Psssssttt....hvisker...tror I AJ fatter en skid af det her? LOOOOOOOOL

Nej vel..... Ikke en dyt.... LOOOOOOL

Vi har jord i hovedet hele banden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 18:20

Ja du har ret Klumme, men jeg griner endnu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 19:00

Tror liiige jeg dropper dagens panodil Zapp.
Har nemlig latterkrampe - og har derved opnået dagens dosis af endorfiner, som er kroppens naturlige smertestillere

http://www.latterinstituttet.dk/teori.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 19:04

AAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSS
Skynd over og hent dine point, inden der satses alt for vildt.
Eyvind.

PS. Ans har altid ret. (både korttids og langtids - hukommelsen virker lige nu)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 19:36

Klumme

Man skal bare holde sig væk fra "svinestien" LOL

emesen

Citat
PS. Ans har altid ret. (både korttids og langtids - hukommelsen virker lige nu)

Jeg tager det for givet at det er din egen hukommelse du tænker på LOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 19:54

Yes yes yes........................nemlig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 20:16

Nåååå - Det skal jeg prøve at huske Jeg skrev prøve...... LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 20:25

Klumme

Så må vi jo se, hvad det bliver til *LOL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 20:32

Jeg vil gøre mit bedste, men hvis du har tænkt dig at indgå et væddemål, så sats ikke for meget

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 20:34

Jeg har satset på Ans her: http://www.kandu.dk/dk/spg/62274

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 22:07

Det drejer sig ikke om et væddemål, men mere om moralen.

Det er ofte svært at få det skrevne til at være det, som man mener.

Jeg prøver:

" arne.jakobsen skriver i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/60941

hele tråden er gengivet i dette spøtgsmål *g*

at han vil udpege sin vinder den 20. i måneden. Jeg går ud fra, at det er marts måned, der menes. Det er jo marts måneds vittighedstråd, den 5. i rækken.

En vinder bliver så fundet i dag den 09.03.05.

Vinderen bliver fundet på et tidspunkt, hvor der ikke bliver sendt mails fra kandu.

Det er ikke den 20. i dag.

arne.jakobsen har i flere tråde skrevet følgende

Citat
Ved du ikke hvordan man gør det så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Samtidig stillede arne.jakobsen dette spørgsmål i sin egen tråd

Citat
arne.jakobsen Dato : 07-03-05 19:59

Hej allesammen.

Nu vil jeg altså gerne vide hvad I synes om disse vittighedstråde.

Hvis I ikke gider at deltage i dem, og/eller synes at de er overflødige så skriv det.

Synes I godt om dem, så skriv det.

Jeg vil ikke i fremtiden bruge tid og kræfter på disse tråde, hvis ingen bakker dem op. Så lige så godt lukke her og nu.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

som I kan se af ovennævnte svarede både creamygirl og undertegende.

Svaret vi fik
Citat
arne.jakobsen Dato : 07-03-05 23:34

ans & Creamy. I de 5 mdr. vittighedstrådene har eksisteret, har rigtigt mange besøgt dem. Jeg kan ikke aflæse hvor mange der har læst dem. Jeres svar på mit seneste spørgsmål er totalt ubrugelige, idet de ikke svarer på det stillede spørgsmål. Nu har I jo sagt jeres mening, så vær så venlige at blande jer uden om fremover. Kærlig hilsem AJ

Ja, så er det, at jeg begynder at undre mig.

Men hvor har det været sjovt *LOL* Må stadig klaske mig på lårene af grin

Av av, det er ved at gøre ondt, men sjovt og så har jeg ikke været i svinestien.

Hvis jeg havde været i svinestien, havde det nok ikke været så sjovt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 22:19

hehehehe! Jeg kommer pludselig i tanke om dengang Ans og jeg tillod os at spørge Aj og Trine om et link til et spørgsmål AJ tilsyneladende skulle have besvaret - og som Trine belønnede med maksimal point.
Hvad var det nu vi fik som svar?! nåå jo, det sædvanlige 'få jer et liv' lol

Moralen er godt nok lav, når man så opdager at AJ allerede dagen stiller Dova nøjagtig det samme spørgsmål.
Jeg sidder lige nu og funderer over om AJ var nervøs for om Dova skulle modtage ufortjente point. Hold kæft, hvor jeg morer mig

tak for denne tråd Ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 22:30

Citat
Jeg har satset på Ans her: http://www.kandu.dk/dk/spg/62274

Citat
Det drejer sig ikke om et væddemål, men mere om moralen.

Øh - ja ja -

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 22:32

Har du ondt i numsen emesen?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 22:33

Øh forklaring!

Fik lige en mail fra denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/62226

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 22:57

Nu har jeg lige læst den tråd, som creamy henviser til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 01:14

Efter at have været ude i det virkelige liv - ja et liv udenfor kandu kan jeg se at spørgsmålet her ikke er besvaret endnu.

Sonowich syntes nok det skal være helt gratis at læse vittighederne så derfor har han ikke hentet sit poæng her endnu

Ans husk lige at hente dine poænger http://www.kandu.dk/dk/spg/62274 ved lejlighed ellers kommer kandu's administrator efter mig hvis jeg ikke lukker det og vælger et forkert svar

creamygirl en meget lærig tråd du henviser til kl. 22.33

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 07:05

Ja en meget lærerig tråd ..ik Bent?! jeg drømte sq om emesen inat!
Mon det betyder, at jeg ikke har noget liv

Nå pyt, Cyberlivet har nemlig givet mig inspiration til to kommende bøger.

Den ene med titlen: "Klumme i sneen"
Den anden med titlen: "Emesen på røven"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-03-05 07:50

Hov du glemmer da vist bogen om den alternative jordfræser:

"Verden ifølge AJ"

eller "Et mindreværdskompleks blev født, og udviklede sig siden til et ubehageligt bedrevidende, opblæst, storpralende, løgnagtigt, selvretfærdigt, jeg alene vide monster.

Måske en lidt lang titel, meeeeen det kan næsten ikke siges kortere. LOOL

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 11-03-05 09:39

Under valgkampen var Anders Fogh Rasmussen på vej til et møde i det mørke Jylland.Pludselig løb der en gris ud foran
ministerbilen,og chaufføren kunne ikke undgå at ramme det.Hvad nu,sagde chaufføren til Fogh.Ja,sagde Fogh,det var
dig der kørte det ned,så det må du selv gå ind og fortælle bondemanden.
Han bankede på døren og bonden kom ud og spurgte hvad der var galt,da han hørte det, inviterede han chaufføren indenfor.
Fogh sad i bilen og ventede i næsten en time inden chaufføren kom tilbage.Hvad har du lavet så længe spurgte han.
Jo,sagde chaufføren jeg fortalte ham,at jeg var kommet til at køre svinet ned,og det mente han helt bestemt skulle
fejres.
oz1eqp

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 11-03-05 09:52

Anders Fogh Rasmussen og Mogens Lykketoft kom op til Sankt Peter og bankede på porten.
Sankt Peter kom og og spurgte,hvad vil I. Jo,sagde de i kor,vi vil gerne ind i himmeriget.
Ja,sagde Sankt Peter,men først skal i igennem en test.Han tog dem med hen til en mose.
Nu skal i gå igennem mosen og jo mere i har fyldt jeres vælgere med løgn,jo dybere synker i ned i mosen.
Ok,sagde Mogens Lykketoft,jeg vil gerne prøve først.Han sank til bunds nogle gange,men kom op igen.
Så Var det Foghs tur,han spadserede lige igennem mosen uden at synke tilbunds.
Det er ok,sagde Sankt Peter I kan godt komme ind.
Stop sagde Lykketoft,Fogh har snydt,han glemte at fortælle dig,at han stod på skuldrene af Pia Kjærsgård da han gik gennem mosen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 13:14

oz1eqp

Tak for dit indlæg, men der er ikke afstemning om vittigheder i denne tråd

Det ene point er til Sunowich.

Overvejer et tip "Gratis vittigheder i marts måned" *LOL*

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 13:27

det ville være morsomt med et tip - og måske ikke for så kommer der nok ikke nogen weekend hyggetråd som straf

oz1eqp > et par gode vittigheder

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 13:37

Hyggetråd

Den sidste fra arne.jakobsen var denne http://www.kandu.dk/dk/spg/62016

Køb den nu ikke *LOL* det var emesen, der "vandt" han kan jo altid give den gratis

25 indlæg ialt. Jeg læste den før den blev lukket. Det var emesen, Keldd og arne.jakobsen, der hyggede sig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 13:37

Må man stemme på "oz1eqp" nu - eller er det for tidligt.
Jeg vil nødig gøre noget forkert.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 13:40

emesen

INGEN AFSTEMNING HER.

Kniber det nu igen med hukommelsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 16:40

Ans

Nååå ja - Det var den tråd med AJ's fænomenalt morsomme vitsgåde. Hold kæft hvor jeg dog grinede. Kors hvor er han dog lun og sjov..... den skælm LOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 16:46

Klumme

Ja den ros skal han da have

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 16:50

Simpelthen....... Herning og omegns svar på Casper Christensen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 17:02

Jeg foretrækker altså Casper Christensen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 17:03

Hwa pokker bentjuul.... Er du racist??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 17:09

En smule i nogle retninger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 17:12

Jeg kan bedre li' Lou Ann Barton.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 17:28

Skabsracist LOOL

Emesen for hel.... vi snarker om Standup Comedians... ikke Standup Babes

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 17:36

Casper Christensen er et fjols....................ej komiker - kun stand up.
Begrundelse - han mangler timing.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 17:39

Psssst emesen... Jeg kan heller ikke li ham LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 17:41

Øhhh rettelse... kan ikke li hans SUC. Ham kender jeg jo ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 17:44

Men Lou Ann.....................................suk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 17:52

Okay....Lou Ann.... Det er SUK og IKKE SUC

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 17:54

Jeg har heller ikke sagt om jeg kunne lide ham men foretrak ham frem din sammenligning klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-05 18:02

Sjovt som man kan komme til at kunne "li" nogen, når det stilles op på den måde. Man kan ikke li nogen af dem, men hvis man SKAL vælge, så napper man den ene fremfor den anden LOOL

Så altså...... Ud af røret med CC og AJ og ind med Lou Ann, selv om hun ikke er SUC, men bare sukkkkkkkk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 18:11

Var det ikke snart på tide at kandu stillede deres ur, det er lidt undelig at sidde og se på et svar der 10 minutter ude i fremtiden i forhold til ens eget ur

Klumme der er plads til os alle herinde, også CC hvad skulle vi ellers foretage os
den andens navn vil mit tastatur ikke skrive

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 18:33

bentjuul

Det er ikke kun kandus ur, der er forud for tiden

Venter stadig på at Sunowich skal dukke op

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 19:06

Undskyld - jeg vidste ikke at CC er herinde.
Og Kandu er netop forud for sin tid.
Eks. Når jeg har skrevet en stor og indviklet kommentar - og naturligvis ikke har kopieret inden afsendelse......................så går kandu ned.
Det må været ren forudsenhed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 20:25

Citat
Og Kandu er netop forud for sin tid.
Eks. Når jeg har skrevet en stor og indviklet kommentar - og naturligvis ikke har kopieret inden afsendelse......................så går kandu ned.
Det må været ren forudsenhed.

En stor og indviklet kommentar

Og naturligvis ikke har kopieret inden afsendelse...........så går kandu ned.
Det må være ren forudsenhed.

Ved kandu at du lider af hukommelsessvigt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 21:05

Ja Ans det ved Kandu, for det er jo til at læse her i trådene.
Altså indviklet og indviklet er jo nok så meget sagt............her i denne tråd.
Der må jo tages hensyn til bl.a. trådejerindehaverinden.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 1 point
Dato : 14-03-05 22:50

Jamen så må jeg vel helre Modtage det Hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-05 23:05

Sunowich

Jeg opretter lige en ny tråd, så får du dit ene point der

Denne tråd lukker jeg den 10.05.05, så indtil da vil det være gratis at læse om humoren på kandu

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 23:40

Jeg vil lige bruge min egen tråd til at gemme "guldkorn" i

http://www.kandu.dk/dk/spg/64642

tråden kommer her

Citat
: Solmyr Send til en ven Dato : 11-04-05 22:49

Spørgsmål : "Popkultur - point til arne!"

Heh ..
Du skal da lige have point for ulejligheden..
Dog havde jeg slået det op, men mit spørgsmål kom vist til at lyde: en defination af popkultur, og det fik jeg af dig, men det var ikke lige helt det jeg egentlig skulle bruge, men point skal du alligevel have.

Takker.
Rune

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 11-04-05 22:58

Ok-Rune. Ked at at jeg svarede på det forkerte spørgsmål. Men det var jo dig selv der stillede det.

1 Kommentar

Fra : Solmyr Dato : 11-04-05 23:02

Ja.. det var lige en brøler fra min side..

Men du bor jo nærmest herinde og pointene synes at hagle ned over dig, jeg har ikke så mange, men det kommer vel.. det er bare om at være hurtigere end ...

Tak.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 11-04-05 23:09

Tak Rune. Men hverken jeg eller andre kan leve af point. De er rare at få fordi de beviser at man ikke bare har spildt sin tid, men at den investerede indsats også har været til gavn. Månedens præmie er et tastatur med mus (trådløst) jeg bruger en IBM-LapTop, så hvad pokker skulle jeg med det?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 00:57

ans når jeg ser dit seneste indlæg med tråden fra Solmyr og ser den sidste kommentar - så skal denne næsten med http://www.kandu.dk/dk/spg/64641

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 12-04-05 00:28

Du skriver kun hvad der svarer til et vers, og det er vel ikke nok til en festsang?

Hvis jeg skal hjælpe dig, skal jeg have så mange oplysninger som muligt.
Du skriver heller ikke noget om, om det er en konfirmationssang en alm. festsang eller en bryllypssang.

Hvis du giver mig de nødvendige oplysninger, vil jeg lave sangen til dig.
Så skal vi tale sammen på email eller tlf. Prisen er 3 kr pr. linie. så bestemmer du selv hvor mange vers du vil have

M.v.h. Arne

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 02:38

Et "guldkorn" mere

fra denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/64628

Citat
: arne.jakobsen Dato : 12-04-05 02:18

dk. betjenten - Du er et meget stort røvhul. Jeg vil håbe du sprækker midt igennem. Er du glad nu? Alle der pisser på mig som du lige har gjort, har skaffet sig en fjende for livstid. Er du glad nu??? Du er en sørgelig lille skiderik. Hvorfor har du tilmeldt dig Kandu? Du har jo ikke svaret på noget. Ergo er du dum. Du har ikke skrevet nogen tips: Ergo er du dum.
Derbo: Du er ekstremt DUM. Ballademager, og intet andet. Vil du have min adresse? Så kandu jo komme og få din røvfuld? Hilsen Arne

Hilsen ans guldkorn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 14:07

Hvad kan man stille op?!

Jeg ville ønske, at kandu gad svare på, om det er muligt at få koblet en ignorerknap til deres side

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-05 14:17

Ja den var sørme go eller er det egentligt ikke sørgeligt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 18:56

Guldkorn

http://www.kandu.dk/dk/spg/64753

Citat
arne.jakobsen Dato : 13-04-05 18:47

Alt OK herfra også. Tilgiv mine huskefejl og lad så alle være gode venner. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 19:05

Hold da op!

Noget virker åbenbart hvad end det så er?!

Man har vel lov at håbe, selv om det måske ikke holder. Og her er det den MEGET ændrede tone jeg tænker på. Man fristes jo næsten til at tro, at profilen er blevet hacket og nu bliver manipuleret med.

Men godt gået AJ *En klappe smiley*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 19:10

Der er jo en grund til, at jeg er begyndt at gemme guldkorn i kategorien vittigheder *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 19:12

Jeg hjælper gerne, hvis/når jeg støder på noget interessant

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 19:13

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 13-04-05 19:08

Ja syllemus, jeg er squ glad for at en lille del af min hukommelse så åbenbart stadig virker

http://www.kandu.dk/dk/spg/64757

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 19:16

Selverkendelse!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 23:26

Guldkorn

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 13-04-05 21:03

AG112 - Helt enig. Den skal først kende stedet og lugten og vide hvor dens madskål står. Så skal den nok finde tilbage igen. Det med at gå tur tror jeg nu ikke er nødvendigt.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 13-04-05 21:11

Birgitta har også ret. ER der trafikerede veje i nærheden er det bedst at den vedbliver at være en indekat, ellers ender du med at have en overkørt Kat.

http://www.kandu.dk/dk/spg/64772

Imponerende, at der nu ligefrem er andre kanduer end AJ, der 'skriver' noget rigtigt i deres kommentarer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 23:39

Guldkorn

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 13-04-05 23:32

Romantik_boy - Hvor meget Romantik er der i nummererede sex-stillinger. Hvis en pige har bedt dig om stilling nr. 86, har hun taget pis på dig. Brug din fantasi, det er meget bedre. Men det er måske DIN mangel på fantasi, der får hende til at tage pis på dig. Helt ærligt skift nick til Røvrendt_boy. Der er ikke meget romantik i numre. Brug din hjerne, det er squ det du har fået den for. M.v.h. Arne

Citat
Og jeg synes ikke mit sprog er svinsk, KUN direkte.

http://www.kandu.dk/dk/spg/64771

Så kom der vand på møllen! Èn med et lige så usmageligt sprog som Arne selv, fik lige en enkelt én på hatten

Måske er det lovligt så *L*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 23:45

Men et meget sjovt link der var i den tråd http://piv.pivpiv.dk

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 00:59

Ja da jeg jo er trådejerrettighedsindehaverinde tillader jeg guldkorn i denne tråd.

Bare rolig Sunowich, du skal nok få dit point

Citat
arne.jakobsen Dato : 13-04-05 21:48

Da han er kastreret vil en smule udendørsliv/frihed ikke påvirke ham. Selv en HEL hankat mister ikke lysten til at blive kælet for når den først er tilvænnet. En sådan strejfer længere omkring og KAN forsvinde i dagevis. De kan så komme hjem og være stærkt forrevne efter slagsmål, men MEGET tilfredse med sig selv (og deres mandighed).

http://www.kandu.dk/dk/spg/64772

Fortolkningen af et svar/spørgsmål kan være til stor morskab.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-04-05 11:55

Så lige en der er temmelig morsom her, nu skal der handles med tøj

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 14-04-05 05:02

Leo Peter - Selve dit spørgsmål er fyldt med såvel stave som sprogfejl. Hvordan/hvorfor tror du at nogen kan have tillid til dig, når du ikke selv er i stand til at skrive/stave dansk? Alene det faktum at din computer ikke indeholde bogstavet å
- - Du skriver hele tiden aa
Hvis jeres firma er så velfunderet som du påstår, ville I ikke søge folk i dette forum. Tror du at vi er HELT åndssvage?

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 14-04-05 05:09

Du mangler kommaer i dine sætninger, og du skriver flerer lande. Det hedder flere lande.

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 14-04-05 05:18

Forstå mig ret. Når/hvis folk går ind i et forretningsforhold som det du tilbyder, vil de gerne have en sikkerhed for at der også ligger noget fornuft bag ved. Og det har du ikke vist indtil nu. Jeg siger IKKE at DU eller dit firma er ufornuftigt eller FUP, men hvis Du/I vil have gode folk, må i squ anstrenge jer lidt mere. M.v.h. Arne

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 14-04-05 05:24

Men OK. Send din totale vareliste m/priser, beskrivelser og forretningsbetingelser, inkl. evt. rabat aftaler til arne@inet.dk. Så kigger jeg på det. Venlig hilsen Arne

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 14-04-05 05:27

Skriv lige Att.: Arne - Ellers er det bare en af mine folk der ta'r sig af sagen.

Fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/64651

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 12:12

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 14-04-05 03:59

Hej Alle. Jeg har lige læst hele tråden igennem. Det er ret typiskt at de fleste bemærkninger er kommet fra Quinder. Hold da kæft hvor I savner noget ordentligt MAND. Til de få drenge der har udtalt sig: Flyt hjemmefra, jeres Mor kan sagtens undvære jer, men kan I undvære Moar?

Til Memuel: OK.

Til grethes: Tak for pointene. Er du i tvivl, så læs dit eget spørgsmål.

P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser.

http://www.kandu.dk/dk/spg/64628

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 12:21

Læg lige mærke til

Citat
P.S.: Jeg kan sagtens undvære dem, jeg er nemlig så god at jeg indtjener mere end 200 om dagen. Så jeg har squ ikke brug for almisser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 22:58

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 14-04-05 22:31

Jeannie - Det er kun sådan nogle GAMLE mænd som Frank der skriver tusindE tak. Vi lidt yngre kan nøjes med tusind.

http://www.kandu.dk/dk/spg/64839

Det er ikke en tråd i behøver at købe, men for mig bare et guldkorn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 18:50

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 18-04-05 18:02

OK Tedd - Nu har jeg kigget og det er ikke første gang. Synes blot ikke at jeg har lyst til at deltage i den alm. Biologikrig. M.v.h. Arne

1 Kommentar

Fra : tedd Dato : 18-04-05 18:07

Tak for svaret arne.jakobsen.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65002

Køb det ikke arne.jakobsen følger sikkert med her og kan levere det gratis

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 19:43

Er Aj nu også blevet penneven med Tedd Lyder lidt uldent, at han skriver "Ok Tedd, nu har jeg kigget"..... synes jeg *L*

Blev forresten lidt paf over denne gl. tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/50059
Det ser ud til, at AJ har tyvstjålet min ven Henning Knudsen Gu ved om han bare har kopieret fra min profil?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 19:49

I øvrigt tror jeg, at jeg har regnet ud, hvorfor AJ har koen Patsy *G*
En eller anden har nemlig oplyst, at psilosybinsvampe meget ofte ses i
nærheden af kokasser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 20:38

Om tedd og arne.jakobsen er pennevenner eller ej, det ved jeg ikke

Men arne.jakobsen fik indbydelsen i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/65110

creamy, at der er svampe i nærheden af kokasser er da ikke en nyhed

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 21:11

Aha! jamen det forklarer jo en hel del*G* ..
Selv den gode Tedd falder i vandet mht. Pointsvindel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 21:13

Nu mangler vi bare at profilen Hutlihut går ud og leder efter Gambrinus, Molo
eller dig Ans..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-05 21:26

Mon tedd er ved at komme ud i noget snavs

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-04-05 21:38

Who Knows?! - and Who Cares?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-05 23:30

Guldkorn

Citat
Toupie Dato : 20-04-05 22:33

Trine80, ja minder han ikke lidt om svampearne/svampen_arne?? .....eller er det bare mig!

Toupie jeg kunne ikke lade være med at (nu ved jeg jo ikke om du følger med her)

Men er det svampearne/svampen_arne eller dig han ligner

http://www.kandu.dk/dk/spg/65287

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-05 01:24

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 21-04-05 01:18

Ys - og det er ikke nogen stavefejl, synes bare at det er smart/nemt. Når jeg byder folk til Kaffe og The skriver jeg også altid kun Teffe. Det er kreativt sprogbrug. IKKE fejl.

Vi snakkes ved tedd. Hyg dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-05 01:45

Citat
arne.jakobsen Dato : 21-04-05 01:36

Nej ans - Nu ta'r du HELT fejl igen. Det har INTET med ludomani at gøre, man skal nemlig ikke ofre én kr for at være med i spøgen. Jeg begynder at undre mig over din høje placering på Kandu's top 50? Hver gang du skriver et indlæg viser det hvor dum du er. Fy fy skamme.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65287

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-05 12:05

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 21-04-05 00:25

ans - HOLD NU DIN KÆFT. DET ENESTE DU VIL ER AT LAVE BALLADE, SÅ KNYT SYLTEN FOR FANDEN I HEDE HULE HELVEDE. HVORDAN FÅR MAN DIG TIL AT FATTE AT DU ER SKIDE IRRITERENDE.

Denne tråd blev oprettet som en mulighed for at folk kunne give udtryk for deres følelser m.h.t. NHØP's død.

SQU DA IKKE FOR AT DU SKAL LUKKE LORT UD.

KANDU SÅ FATTE DET????? SKRID AD HELVEDE TIL MED DINE SNOTKOMMENTARER.

Hvorfor er jeg nødt til at gribe til Skraldespansk????

http://www.kandu.dk/dk/spg/65285

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-04-05 01:19

Guldkorn.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 19-04-05 00:19

Sune - Din kommentar er såvel tåbelig som unødvendig.

Jeg skal da ikke pakke noget, sålænge ans og jeg har en snak gående.

Den eneste, der ikke har noget at gøre i denne tråd lige nu er dig!!! Og dine dumme kommentarer m.h.t. stavefejl kandu godt gemme langt væk. De er nemlig kun et udtryk for hvad du har hørt. Henvis til den seneste tråd hvor jeg har belært folk om stavning. Kandu det? Eller er du bare endnu en der brokker sig uden at have noget at have brokkeriet i?

Læg især mærke til dette: Henvis til den seneste tråd hvor jeg har belært folk om stavning. Kandu det? Eller er du bare endnu en der brokker sig uden at have noget at have brokkeriet i?

hehe, han kommenterede min stavning i sit første indlæg - i gæt hvilken tråd?! *G*

http://www.kandu.dk/dk/spg/65132#695639

Det er det jeg siger! Manden kan fandme ikke huske en time tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-05 09:29

Han skal da være undskyldt, der er jo gået næsten 2 Amaronetimer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-05 23:25

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 22-04-05 22:37

Klumme - din latterlige lille uintelligente skiderik. Jeg er nr. 25 på Kandu's top 50 liste over Superbrugere. Tror du at man bliver det ved at bevise sin stupitet? Jeg er også den Superbruger, der i april har optjent næstflest superbruger-point, selvom du og andre i en lind strøm har prøvet at forhindre det ved at lege GAVEBUTIK.
I den tråd der er oprettet KUN for at andre kunne slippe for dine svinske verbale udgydelser, får du sandheden at vide. Men lytter DU? Nej din seneste kommentar til en Kandu'er der ikke er enig med dig, er lige så svinsk som alle dine sædvanlige kommentarer. BVADR.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65404

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-05 00:10

Guldkorn, her er så en, der følger med i "Top 10"

Citat
: dova Dato : 23-04-05 00:02

Tak for det Keldd

mvh dova

Og arne du kører videre med de point

Jamen for fanden da, hvad vil du bruge det til?
Det gør dig ikke klogere, bedre, mere anset, mere velhavende, ja det er sgu ikke engang en garanti for at vinde "månedens dims", og det burde jeg om nogen vide, da jeg vist forresten har været på 1 pladsen de sidste 3 måneder
Har du virkelig så fattigt et liv at det er så vigtigt, at du har formået den "formidable præstation" at blive nr 2 (indtil videre) på Aprils "top ti".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-05 00:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 15:00

arne.jakobsen, jeg tror at du følger med i denne tråd.

Her skriver du

Citat
arne.jakobsen Dato : 23-04-05 07:10

Klamme: Det er ikke kun ans der har en samling af svinske bemærkninger, denne indgår i MIN samling fra nu:
"et opblæst "jegalenevide" psykisk sygt skvadderhovede"

I øvrigt kan jeg fortælle såvel dig som andre, at teamet er hamrende ligeglade, de har besluttet, at sådant noget bavl må vi selv finde ud af. Det har de hverken tid eller lyst til at gå op i.

Ret klog beslutning synes jeg.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65404

Jeg samler på "guldkorn", men du skriver "svinske bemærkninger"

arne.jakobsen du er ikke den eneste, der er med på en "lurer" det har jeg kunnet læse mig frem til på kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:27

arne.jakobsen har fået ny e-mail adresse

Citat
arne.jakobsen Dato : 24-04-05 15:28

Send den til mig så skal jeg prøve. hca@inet.dk

hca

http://www.kandu.dk/dk/spg/65498

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:29

Citat
Toupie Send til en ven Dato : 24-04-05 15:21

Spørgsmål : "Skal have lavet et Jpeg...."

Jeg har en side lavet i Frontpage som jeg gerne vil have lavet som et billed (baggrund) men jeg mangler et program der kan lave det

Er der en bruger herinde der har tiden og lysten til at gøre det for mig?? .....så vil jeg blive rigtig rigtig glad

// Toupie
....der giver 500 point til den der har lyst

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 24-04-05 15:28

Send den til mig så skal jeg prøve. hca@inet.dk

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 15:29

Tak Arne, jeg sender den fluks

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 16:04

Konen her er nok lidt krævende .....så andre er velkomne til at prøve

1 Accepteret svar

Fra : Backtee Dato : 24-04-05 16:13

Har du ikke fået det endnu?

ui(snabel-a)betterperformance.dk

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 16:15

Backtee, nej baggrundsfarven blev for meget ændret - mailer den lige til dig

1 Kommentar

Fra : Backtee Dato : 24-04-05 16:25

Bedre nu?

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 16:25

Tak for svaret Backte, det var bare perfekt

Kan så se at Kandu er i gavehumør i dag, så pointantallet sted lige en pæn anelse mere end planen .....men de er vel givet ud

// Toupie

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 24-04-05 16:27

Hvordan gjorde du Backtee? Eller er det en hemmelighed?

1 Kommentar

Fra : Toupie Dato : 24-04-05 16:29

Arne jeg er meget mere interesseret i af vide hvordan det lykkedes mig at forhøje til 1498 point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:35

arne.jakobsen

Jeg tror du kigger med her

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 24-04-05 17:31

Spørgsmål : "Til Toupie"

Hej Toupie. Kan du ikke lige vise de seneste svar fra http://www.kandu.dk/dk/spg/65498 her, ellers skal jeg af med 150 point for at købe svaret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:51

arne.jakobsen

Så fik du svaret af Toupie.

Du betalte kun 1 point for det.

Måske kan du sammenlignes med hca, han levede også på "nas"

Her koster det kun 1 point

http://www.kandu.dk/dk/spg/65507

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 17:53

*KMPLAG*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-04-05 10:18

Flere guldkorn
Citat
arne.jakobsen Dato : 24-04-05 23:41

naedde - Jeg kender ikke det format du henviser til "extern textfil i flash MX professionel 2004", der findes jo mange forskellige formater idag. Men hvis du har lyst, kan du sende filen til mig på hca@inet.dk - så skal jeg prøve at hjælpe dig. Hilsen Arne

Fra spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/65521

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-05 19:40

Guldkorn

Citat
Mine roser går til:

Klumme, fordi vi svinger godt sammen - pga. hans meningers mod - og fordi han seriøst giver mig lyst til intim stemning i gastronomiske kvalitetsomgivelser

Dova, fordi hun er kandus suveræn bedste kandusvarer..

Berpox for hendes/hans tålmodighed

Molo, fordi han er min cyberlove..

3773, for hans gavebodstråde, og seje humor

Ans, helt klart for hendes evne til at læse mellem linierne, og fordi hun tygger fandme drøv når det passer hende..

Gambrinus, for hans fede profilbeskrivelse

Bentjuul, for hans altid høflige overbærenhed..

Krummen, fordi han er i familie med Klumme, og fordi han er så stålsat, at han er totalt ligeglad med hvem der er enig med ham.. om det så var Saddam Hussein

Og Tedd,....tjaa fordi han har lært mig at spise toast *L*

AJ, for bad behavior og bad practise *LOL*

Resten af buketten tilegner jeg mig selv, fordi jeg gad spilde min tid på denne tråd..

Og til sidst en lille reminder til alle: Glem ikke, at det er farligt at tro, at man er sådan, som man tror, at andre tror, at man er
Lidt kringlet, men ikke desto mindre sandt!

Jeg har læst mellem linierne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-05 21:46

Det lader til, at AJ (koste hvad det vil ) er på jagt efter efter kanduvenner til
en privat chat*L*

Kære Ans.

Det er jeg helt klar over, at du har gjort - og bliv endelig ved med det ..Det er netop hvad jeg mener der gør kandu til et sjovt sted at være. Man finder hurtigt ud af, hvem der magter opgaven

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-05 21:53

Guldkorn

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 25-04-05 01:17

Rfou - Din latterlige lille skiderik. JEG BAD OM NUL *.

Den mest nævenyttige er sgu da dig der kommer ind i en vittighedstråd - UDEN en vittighed. Oven i købet med en HELT forfejlet kommentar. Lær det lige drengerøv. Hold snuden væk fra tråde hvor du intet har at gøre.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65537#700661

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-05 22:39

Guldkorn

Citat
arne.jakobsen Dato : 21-04-05 04:43

Det lyder som at Lars har voldtaget Johanne og er blevet tvunget til at gifte sig med hende.

Jeg bygger det på at der står Copulerede. At Copulere betyder på nudansk at kneppe på en dyrisk facon.

En anden mulighed er at Lars er et uægte barn (altså resultatet af Copulering)

http://www.kandu.dk/dk/spg/65301

men dova gav en "rose" for det her

http://www.kandu.dk/dk/spg/65606

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-05 18:16

Guldkorn

Citat
dova Dato : 01-05-05 16:32

Det er også rigtigt, Bragesvej.
Der er en del forvirring om netop den race.
Nogen påstår det ikke er den samme, mens andre fastholder det er 2 forskellige.

http://www.kandu.dk/dk/spg/65917

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 11:34

Point/egotripperen med endnu én gang usmagelig selvros

http://www.kandu.dk/dk/spg/66396

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 08-05-05 01:31

gert_k

Du har været Superbruger siden 14.05.2004, har ialt besvaret 8 spørgsmål og har modtaget 461 point.

Jeg har været Superbruger siden 29.07.2004, har ialt besvaret 251 spørgsmål og har modtaget 27661 point.

Så hvem er det nu lige der er en taber?

Jeg håber godt nok, at han når alkotågerne letter - og han læser sine indlæg, får en dårlig smag i munden..Sidde der og klappe sig selv på skulderne

Mere endnu *KMPLAG*

http://www.kandu.dk/dk/spg/63957

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 08-05-05 00:08

creamy - Lav nogle flere latterlige profiler. Den mest syge i hovedet er dig. Og efterhånden har de fleste Kandu'er indset det. Kan du ikke mærke hvor koldt der er omkring dig? Der kan squ da ikke være megen varme at hente i at sidde og klappe sig selv på skulderen. Alternative profiler giver vist ikke mange kram.

*LMAO* Nu er han da tyndere ude end jeg længe har set ham. Mon Trine (hans 'tro' MSN veninde*L*) og Aj tæller som de fleste kanduer?! ..Og så hans snak om alternative profiler - Tja, den skulle vel komme.
Tyv tror jo som sagt, at hver mand stjæler ..Wow han er altså et større fjols, end jeg troede..og det siger ikke så lidt *lol*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-05 13:32

Så har jeg læst http://www.kandu.dk/dk/spg/63957 *LOL*

Jeg læste at arne.jakobsen samler på svinske bemærkninger *ggg* jeg samler på "Guldkorn",
og de kan læses her i denne tråd.

Så er der kun 2 dage til at tråden her skal lukkes, men jeg vil fortsætte min samling her
og det vil kun koste 1 point at komme med guldkorn fremover.

Hvis bare en køber spørgsmålet, så tjener jeg 100 %

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 13:34

Jeg glemmer ikke 'Guldkornstråden' selv om du lukker den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-05 13:41

creamy

Du er velkommen til at skrive her fremover

Jeg lukker tråden om 2 dage, så skulle den oprindelige tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/60941 være gratis.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:45

Jeg køber.... garanteret LOOOL

Du er suveræn Ans til at holde styr på psykopatens gebrækkeligheder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-05 19:27

Så er det blevet tid til at lukke denne tråd.

Jeg takker sunowich for deltagelsen

Citat
Sunowich Dato : 14-03-05 22:50

Jamen så må jeg vel helre Modtage det Hi hi
Mvh Sune

og
Citat
Sunowich Dato : 12-04-05 14:17

Ja den var sørme go eller er det egentligt ikke sørgeligt
Mvh Sune

Der er stadig en "vittighedstråd" åben

http://www.kandu.dk/dk/spg/65537

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 24-04-05 23:54

Spørgsmål : "Vittigheds-tråden!"

Værs'go' Folkens: her kan der fortælles og læses vittigheder UDEN at genere andre. Hilsen Arne

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-05 19:31

Så I kan fortsætte her UDEN at genere andre http://www.kandu.dk/dk/spg/65537

Jamen er det ikke bare dejligt

KMPLAG

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 13-05-05 19:34

Tak for svaret Sunowich.

Hilsen ans og god week-end/pinse

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 13-05-05 20:03

Man siger ellers altid,at den største idiot er ikke født endnu.Men det er nok en sandhed med modifikationer.
Hvis man som udenforstående har fulgt hvilke udgydelser der er kommet fra Arne Jacobsen,så kan man ikke
være i tvivl om hvem den største idiot er.
Men forøvrigt god pinse.
oz1eqp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 16:25

Ja, jeg har fået 100 % retur, , men det er jo også en vittighedstråd

KMPLAG

Må lige gemme denne

http://www.inet.dk/

God pinse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 19:12

Nu er det slut med KMPLAG, det ender med at de bliver hudløse. Fremover bliver det

http://www.kandu.dk/dk/tip/11349

og

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 21:21

Citat
arne.jakobsen Dato : 15-05-05 19:59

Du loggede på første gang d. 16-05-2003 altså for næsten 2 år siden. Siden da har du svaret på 5 spørgsmål og skrevet 3 tips. Dette har i alt givet dig 215 point.

Synes du selv at du er en skide god Kandu'er?

At du vælger at støtte Klumme, er jo nok mere et bevis for dine manglende evner som Kandu-svarer end noget andet.

Helt ærligt, hvis JEG havde kaldt mig Supersvarer i 2 år og så kun havde 215 point på bogen, ville jeg squ osse synes at jeg var røven af 4'de division.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-05 22:22

Citat
Helt ærligt, hvis JEG havde kaldt mig Supersvarer i 2 år og så kun havde 215 point på bogen, ville jeg squ osse synes at jeg var røven af 4'de division.

Ja man kan jo også blive "røven" af 5. eller 6. division med flere point på bogen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 22:31

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 21:20

knudsenfyn - velkommen på Kandu. Men du skal da lige lære at det ikke er lonerod, der skal lære dig noget om Træpæoner og hvad de er, men dig der som Superbruger, skal svare på Lone's spørgsmål. Hvis du IKKE ved hvad en Træpæon er, må du finde ud af det selv. Men så burde du også undlade at svare på spørgsmålet.

Altså: Hvis du ikke ved hvad spørgsmålet drejer sig om, så hold snuden væk.

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 21:23

knudsenfyn - du behøver ikke at gentage mine kommentarer. Google nævnte jeg jo 8 minutter før dig!

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 21:33

jakjoe - jeg angriber da ikke knudsenfyn. Prøver blot at lære ham hvordan man opfører sig i en tråd. Bl.a. Ikke at komme med det samme råd der allerede er afgivet af en anden. Jeg siger også at hvis han IKKE ved hvad en Træpæon er, bør han slet ikke blande sig i en tråd der handler om Træpæoner. Hvad ondt er der i det?

Her er så arne.jakobsens "svar" i begyndelsen af tråden

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-05-05 21:10

Hvis du går ind på Google og søger på ordet træpæon, kommer der mange hits. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 22:32

Ovennævnte var fra http://www.kandu.dk/dk/spg/66974

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-05 00:25

Citat
Jernladyen Dato : 17-05-05 17:48

Hej Toupie.
Hvis det var det med, at du havde forhøjet pointene 3 gange (eller hvor meget det var), så skrev jeg det, fordi jeg regnede med, det var derfor du kunne sætte så mange point på.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-05 22:49

Fra denne tråd kan bl.a. læses http://www.kandu.dk/dk/spg/67274

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:15

refi - Jeg fik vist sagt at du havde oplevet problemet 2 gange. Det var ikke korrekt. Det var spørgeren D9N der havde haft den sørgelige oplevelse.

Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.

Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.

Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.

Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.

Fez den ind?

Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:19

OK - jeg har checket din Kandu-status. Men det gør ikke dine kommentarer i denne tråd mere "tilligente"

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-05-05 00:00

dette må gemmes fra http://www.kandu.dk/dk/spg/67485

Citat
arne.jakobsen Dato : 24-05-05 23:50

Hør nu her ALLE I skide kloge hoveder. Hvor svært kan det være at læse en overskrift? Hvis der står Til knudsenfyn, så er den squ da ikke til alle. VEL. Hvis I alle havde holdt jeres snuder væk, var knudsenfyn nok kommet ind i tråden, og så havde han og jeg selv snakket problemstillingen igennem. Læg også mærke til kategorien. Det er IKKE en smalltalk.

I er bare så helvedes ivrige at I helt glemmer jeres egen opdragelse.

Og til den idiot der spændt afventede Kandu's dom over mig. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Der bliver smidt adskillige andre idioter ud før jeg ryger. STOL DU TRYGT PÅ DET.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-05 00:57

Citat
arne.jakobsen Dato : 24-05-05 23:31

A.C.Rosmon -> Tak for din sobre måde at tale på. Jeg syntes ligesom dig i starten at point var vigtige. Idag er de ikke længere så vigtige for mig. MEN hverken du eller andre må glemme at alm. brugere jo kan gå ind på vore profiler, læse vores historik og dermed få et indtryk af Kandu'eren. For alm. bruger tror jeg det er vigtigt at kunne danne sig en mening om de forskellige svarere. Dertil har Kandu.dk lavet point-systemet, muligheden for at læse en Supersvarers historik samt en Profil. Det er alt for nemt som Lærer/Instruktør/Supersvarer at glemme eleven eller den alm. spørger og så bare være glad for at kunne hjælpe. Men hvordan ved du at du HAR hjulpet, hvis ikke din kommentar engang imellem bliver valgt som svar, og får point? Glæden som jeg føler ved at få point, er at jeg så VED at min kommentar kunne bruges.

Hilsen Arne

http://www.kandu.dk/dk/spg/65533

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-05-05 00:17

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-05-05 00:08

Bvadr - Knudsenfyn er blot endnu en i en lang række af folk der tror at Kandu.dk kan bruges til at markedsføre deres mere eller mindre gode produkter. Og så falder I alle i svime over det. Lær dog for fanden at læse teksterne og trådene. At mange HADER mig, gør dem åbentbart blinde. Knudsenfyn er HELT ny, og det eneste han har gjort, er at sende 4 tips der KUN omtaler hans egne produkter. DET er squ noget shit. Men find lige ud af det.

Hvis I virkeligt er SÅ dumme, melder jeg mig squ selv ud af Kandu. Jeg har ikke lyst til at dele plenum med SÅ snotåndsvage mennesker

http://www.kandu.dk/dk/spg/67543

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 01:19

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-05-05 23:57

maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

http://www.kandu.dk/dk/spg/67782

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-05 22:47

Citat
arne.jakobsen Dato : 01-06-05 22:36

Calista - Det er nogle år siden jeg senest har haft direkte kontakt med ungerne, men JA, det kunne jeg godt sige til dem, hvis jeg mente det. Mange af dem var det også, men KUN fordi deres forældre havde tilladt dem at blive det. Forældre i dag har ikke en skid forstand på at opdrage deres børn, det overlader de til børnehaver, skoler, fritidsordninger og spejdere. Så får de nemlig selv mere tid til at være smarte, moderne og følge deres karriere helt til dørs. Hvis du vidste hvor mange drenge og piger der holder meget af mig fordi jeg har turdet fortælle dem hvor svage de var, og så har opbygget dem som mennesker, hvor deres egne forældre har svigtet, ville du korse dig. Nogle af dem er voksne idag og sidder i gode stillinger. De takker ikke deres forældre for opdragelsen, men mig. Så jeg ved godt, både hvad jeg gør og hvad jeg HAR gjort.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-05 22:49

fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/67782

KMPLAG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-05 22:08

Citat
arne.jakobsen Dato : 03-06-05 21:53

Jeg tror ikke på det. Men hvis DU tror på det, kan jeg jo ikke gøre noget ved det. Du må overveje, om du er lige så god/dygtig som de andre ansøgere.

Du har besluttet dig for at dine fiaskoer skyldes racisme. Måske? Men er du sikker? Det KAN jo også bare være en god/dårlig undskyldning. Dit danske er IKKE overbevisende her på Kandu, hvis DU skulle være min sekretær, ville jeg stille nogle krav, og dem kan du ikke leve op til. Dit Dansk er for dårligt. Det kunne jo være én af årsagerne til at du ikke har fået jobbene.

Hold op med at klynke og at have ondt af dig selv. Arbejd - det er vejen frem.

http://www.kandu.dk/dk/spg/68150

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-06-05 02:06

En virkelig god hjælp
Citat
arne.jakobsen Dato : 09-06-05 00:31

Der findes adskillige programmer der klarer opgaven. Jeg har længe brugt PC-Doctor. Men Windows XP har nogle tilsvarende værktøjer Indbygget. Da jeg jo ikke bruger disse, kan jeg heller ikke fortælle meget om dem, men brug Hjælpe-mulighederne, så finder du af det. Hilsen Arne

Fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/68532

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 13:06

Jeg har ikke læst min egen tråd igennem så måske dette er en gentagelse

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-05-05 18:20

Folk, der som I to fjolser bruger Kandu på at forfølge og overpisse andre Kandu'er er helt OK?

Lille dumme Klamme Klumme: MAN KAN IKKE GIVE STJERNER I ET SPØRGSMÅL.

Er der mere du gerne vil vide?

Nåh jo. Du skriver ofte at jeg ikke kommer med Svaret i et spørgsmål. Ved du ikke at der i spøgsmål tales om Kommentarer????

Det er altså tilladt at kommentere et spørgsmål, og KUN svareren bestemmer om en kommentar skal accepteres som svar eller ej.

DU har bevist din kæmpe uvidenhed så mange gange, at du burde skamme dig. Og Flash77 er ikke ét år ældre eller klogere.

Leg bare videre små tåber, I når aldrig op på mit niveau hvad angår at hjælpe Kandu'er.

Det eneste i små idioter kan, er at være pisse irriterende. Det er I så også gode til.

I Hate U2

Jeg vil huske den med U2 og meget mere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 13:07

Glemte lige tråden

http://www.kandu.dk/dk/spg/67773

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-05 16:08

Så er der lige et par vittigheder, det hører jo til denne tråd

Citat
arne.jakobsen Dato : 08-07-05 15:32

En undsluppet fange bryder ind hos et kæreste par, binder manden til en stol, lægger kvinden nøgen på sengen, kysser hende på halsen, og går ud på toilettet. Manden: - Han kyssede dig, han er meget farlig og vil kneppe dig i hoved og røv, Men gør ikke modstand, hold ud min skat, og bare tænk på at jeg elsker dig.
Kvinden: - Han kyssede mig ikke, men hviskede at han syntes at du er lækker, og hvor vi gemmer vaselinen, Men hold ud min ven, jeg elsker også dig!!

En nonne ringer til lægen, og fortæller at hver gang hun har sin menses, kommer der frimærker med ud. Det havde lægen godt nok aldrig hørt om før, og beder hende komme op til kontrol, næste gang det sker. Kort efter dukker nonnen op, lægger sig med spredte ben, og lægen kigger nøje op mellem hendes ben, og begynder så at grine. - Jamen kære søster, det er jo ikke frimærker. Det er chiquita mærker

http://www.kandu.dk/dk/spg/70325

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 20:38

Citat
Jeg har været sexuel og følsom med adskilligt flere piger end disse selvudnævnte eksperter. Og når det er en ung mand der spørger, mener jeg at mine svar og råd er mere værd end 4 tilfældige Kandussers.

Hvad mener I?

Citat
arne.jakobsen Dato : 11-07-05 20:18

Tak for svaret calista. Ikke blot var det dig der kom først, men jeg synes også at din kommentar var rigtig god. Du nævner Kvalitet frem for Kvantitet. Der er vi også enige. Du kender jo intet til den af mig leverede Kvalitet. Men jeg ville ikke have kunnet nå den grad af kvantitet, hvis der ikke også havde været et vist mål at kvalitet. Og jeg vil stadig holde på at vi mænd på Kandu ved mindst lige så meget om at elske kvinder som kvinder gør.

Læg mærke til de 5 *.

Kærlig hilsen Arne

Citat
dova Dato : 11-07-05 20:28

Aaarrrhhhh, ka' det nu os' pas'

Det med kvaliteten ved de vel først bagefter

Og spørgsmålet er om kvalitet kan måles på f.eks. 500 engangsknald, eller om kvalitet måles på den måde, at nogen gør det så godt, at kvinderne gentager successen med ham igen og igen og igen...

En stor griner

KMPLAG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 00:54

Citat
malumse Send til en ven Dato : 26-07-05 00:21

Spørgsmål : "Hej"

Håber der er en der kan /vil hjælpe mig..

Jeg msn ....og er tilmeldt med en mailadresse jo....
Den mail adresse vil jeg gerne skifte til en " lidt mere neutral" mail adresse. Altså en hotmail eller noget

Hvon gør jeg det ??
Og alle dem , jer har på den gamle ..mailadresse bliver de så slettet ?
På forhånd Tak
Malene

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 26-07-05 00:29

Først opretter du en ny mail-adresse. Derefter sender du en mail til alle dine kontakter på msn om at de i fremtiden skal bruge din nye mail-adresse. De der så stadig gider tale med dig, vil kalde dig op med den nye adresse. Du har så 2 msn-adresser, men når du synes at du har fået kontakt med alle dine gamle venner, kan du jo slette den gamle. Du kan ihvertfald gå ind på din liste over kontaktpersoner og fjerne alle på den gamle email-adresse. Men vent med det til ALLE dine venner har koblet op på din nye mail-adresse. Hilsen Arne

1 Kommentar

Fra : malumse Dato : 26-07-05 00:37

Siger mange tak ..for hjælpen ..
Lyder jo meget nemt

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 26-07-05 00:47

Hej Malene. Husk nu at sparke rigtigt grundigt til mig, hvis det ikke virker. Men en af mine veninder, der også er kandu'er fik samme problem for ca. ½ år siden, og HUN har ikke mistet noget. Du kan jo godt bevare din email-adresse på Kandu. Den er det KUN Kandu der kan se. HUN begik den fejl OGSÅ at skifte email-adresse på Kandu, og det gjorde hun forkert, så pludseligt havde hun mistet såvel sit Kandu-nick som alle sine point, og måtte begynde helt forfra. Og det er jo lidt surt.