/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
bytte knallert/scooter
Fra : Fuckfisse
Vist : 424 gange
1 point
Dato : 09-03-05 15:20

hejsa! har en puch k uden tunsæt på.
det er en ældre model men kører kanon. den kørte cirka 64 sidst jeg var ude at køre på den.(kører ik på den mere da jeg har fået scooter) styret er lidt rusten men bortset fra det er der ikke noget at beklage sig over´. den har kørt stærkere, men var ik mer end 12 da jeg fik den så sys jeg ikke den skulle køre stærkere så fik en a mine venner til at stille på den. den er 2farvet ( den er original farven foran og lettere lysegrøn bag på). såå tænkte på om jeg var så heldig at der var en herinde der ville bytte med noget? (helst en scooter):D er i gang med at sætte den i stand. alt er iorden på den. sætter et nyt tændrør på den her i den her uge regner jeg med.

skriv endelig hvis d har interesse.

mvh. Daniel FoG

Kommentar
Fra : mollejj

Dato : 09-03-05 19:19

hey... har du msn???
jeg vil gerne bytte med min zip... hvis jeg får penge oveni

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 09-03-05 21:48

jeps. dyna@jubiimail.dk. er ik sikker på at jeg vil bytte men en zip lyder sku rigtigt godt!!!:D hvor meget?

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 09-03-05 21:57

den er os til salg?:P

Kommentar
Fra : mollejj

Dato : 10-03-05 14:10

hvad vil du have for den ???
den zip jeg har er der oss anlæg i for 1200 kr.. men jeg skal lige se din først

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 10-03-05 21:42

ska li snakkede m de gamle om d:(