/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor skal Frodo hen??
Fra : Linkin
Vist : 2305 gange
50 point
Dato : 07-03-05 08:15

Hejsa!
Jeg har for nyligt set The Lord of the Rings, The Return of the King, men kan ikke finde ud af hvor Frodo sejler hen til slut i filmen, eller hvorfor..!!
Håber der er nogle LOTR fans som har et bud på hvor og hvorfor.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-03-05 08:25

Han skal da ud og fiske, de skal have rødspætter og persillesovs til aftensmad, og det er ham der gir`.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 08:25

et eller andet sted - så skal der jo være lidt mystik ikke ???? Måske dukker han op i en ny opfølger på filmen

Hvis du er MEGET nysgerrig kan du jo se om svaret ligger i bøgerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 08:26

troldenesdhb !!!!!

Kommentar
Fra : bne

Dato : 07-03-05 09:21

Der er vel en årsag til at der er 3 (tre) film i Trilogien.............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 09:23

bne

ps - man ved da aldrig hvad de finder på derovre i hollywood

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-05 11:31

Hey. Jeg har fundet en god forklaring på slutningen:

The elves (and bilbo and frodo) sail west to the undying lands where all the elves go when they leave middle-earth (and even when they die - their souls go to the halls of mandos in aman). this is, in fact, where a part of them lived ages ago- valinor, the blessed realm. the elves who sail west go to tol eressea, an island near valinor. hope that helps you to understand things a bit better.

Kilde: http://movies.icq.com/boards/view_messages.php?topic_id=428397&goto_msg=2698290&msg_id=2698290&by_id=yes&page=4&view=date_view

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 07-03-05 11:34

Jeg tror ikke på at der kommer en efterfølger til filmen, men en forgænger kommer der. Bilbo's historie (Hobitten) er ved at blive filmatiseret, og den historie er faktisk bedre end Ringenes Herre hvis du spørger mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 11:36

harlekin - tror jeg må holde med dig - men er vist også meget eventyrglad

Godkendelse af svar
Fra : Linkin

Dato : 07-03-05 12:00

Tak for svaret Harlekin.