/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Internet mister forbindelse
Fra : henrikkroejgaard
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 07-03-05 07:53

Har internet gennem en antenneudbyder (nal-net.dk). Der sker tit at hvis jeg ikke bruger internettet i 15 min. tid, virker det pludselig ikke. Den kan simpelthen ikke få forbindelse. Der sker også hver gang jeg lige har startet computeren op.

Jeg har fundet en løsning, som er at åbne 2 internet explorer meget hurtigt lige efter hinanden. Men det bliver f... træls i længden.

Har prøvet at skifte routeren ud, uden held. Har opdateret alt software (WinXP, IE osv osv.)

Nogen der har nogle gode forslag????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 08:05

har du forsøgt at ringe til supporten ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 12:45

Lyder som et problem med din udbyders DHCP server altså den måde den tildeler dynamiske IP adresser på! Eller at dine TCP/IP indstillinger er forkerte!

Her er nal-nets supportside http://www.nal-net.dk/modules/news/article.php?storyid=9

Kommentar
Fra : Matoje

Dato : 17-07-05 00:37

Hvad sker der hvis du kører uden om din router? Bliver du stadig smidt af?

Annuller spørgsmålet
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 01-02-07 16:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål