/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
gratis musiknedtagning
Fra : e6
Vist : 281 gange
10 point
Dato : 05-03-05 20:42

hjælp ønskes hvor man gratis kan kopiere beatles og andet gl rock/blues nemt på Dansk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-03-05 21:07

se i de gamle indlæg her på kandu, og brug AUDACITY

Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-03-05 10:37

hej igen -dummi her ka sgutte finde ud af det -den side du henviser til er blot links
jeg søger en side hvor jeg direkte kan gå ind og skrive feks B.B.King -downloud/brænd
hvad gør jeg

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-03-05 11:47

det tror jeg bestemt ikke du kan lovligt!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-03-05 13:04

nå ja så er det jo spildt at spøge om hvordan man GRATIS dowlouder(det jeg søgte)

Kommentar
Fra : e6

Dato : 08-03-05 08:55

Sgu ikke megen hjælp at hente her!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 18-03-05 13:03

Du kan sagtens finde det du søger på E-mule, kazaa og co. Bare ikke lovligt!
Det er med de gældende regler ikke lovligt at have musik man ikke har betalt for liggende.
Grunden til at det er svært at finde noget på dansk er at downloadsider ol. bliver lukket lige så hurtigt som de bliver åbnet. Med store krav om erstatninger osv.
Enkelte der blev taget for bare at linke til sider hvor man kunne downloade musik er blevet idømt 6-cifrede bøder.

Du kan dog roligt hente det du søger på kazaa eller emule. Hans Dal (formand for KODA) har udtalt at der er en nedre grænse på cirka 200 numre førend at antipiratgruppen slår til. Så så længe du ikke har mere liggende offentligt tilgængeligt (delt) sker der nok ikke noget.

Du kan også prøve med en station-ripper, et program der "støvsuger" netradioer for musik og lægger det på harddisken.
Så handler det bare om at finde nogle stationer der leverer musik i din smag og en kvalitet der er til at leve med.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-03-05 13:40
Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-07-05 10:27

sgu itte mø hjælp at få her

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-07-05 21:27

hvis du tror du kan få hjælp til noget ulovligt her, så må du tro om igen
hvorfor ikke bruge de gode lovlige forslag ?

Kommentar
Fra : e6

Dato : 07-07-05 11:43

Hellige skid!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 12-07-05 18:43

Klapabe!
e6 hvis vi fortaller dig at sådan og sådan får du fat på den musik, du ønsker, så kan APG sagsøge OS langt ned i det helvede hvor der allerede er reserveret pladser til dem selv.

Men jeg tror det nemmeste for dig er at gå på biblioteket og låne det du har brug for. Husk nu det er ulovligt (ikke umuligt) at kopiere/brænde kopier af det lånte