/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Sende billeder fra adsl til mobil
Fra : e6
Vist : 284 gange
10 point
Dato : 05-03-05 20:40

nogen der vil hjælpe mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-05 20:52

ja

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-03-05 21:30

hvilken mobil??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-05 21:39

Der findes en hjemmeside fra Kodak, hvor du kan lægge foto ind som et fotoalbum, og hvor der er mulighed for at sende et foto til en mobil telefon, hvor den naturligvis skal kunne modtage billeder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-05 22:07
Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-03-05 10:14

generelt til alle mobiler ligesom man sender billeder fra sit galleri mellem biltlfér
vil kunne sende fra mine billeder i dokumenter til tlf.nr.-samt sende sms -dansksproget

Kommentar
Fra : Sorenk

Dato : 06-03-05 10:51

Du kan også gå ind på www.hotmobil.dk, der kan du uploade billeder fra din computer
og derefter hente dem med mobilen. Derudover er der masser af gratis ting..
GO Side

Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-03-05 13:01

forstår stadig ik en dyt -at man ik bare fra sin mailadr kan sende fotos til mobiler der er
sat op til at modtage fotos-på samme måde som man henter fra sine fotos fra arkiv/
billeder i dokumenter og sender til anden mailadr

Kommentar
Fra : Sorenk

Dato : 06-03-05 16:40

Prøv Hotmobil.... det er nemt!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-03-05 20:24

For nogle år tilbage kunne man sende fx. e-mails til mobiltelefoner, men den tjeneste blev lukket igen, da trafikken eksploderede og teleselskaberne ikke fik penge for denne tjeneste, så her slog gribbene ned og tvang os til at sms'e igen.
SMS er lige så indbringende som at tale i mobilen. - Tænk på hvad en sms koster og hvor lang tid det tager at sende den. Regn det så ud i minuttakst!?
Det er simpelt hen en guldgrubbe for teleselskaberne.

At modtage besked via hotmail's og MSN til mobilen, bliver takseret modtageren, så vær lige opmærksom på det!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 08-03-05 08:57

det hotmobil er jo kun en ligeplads for børn -hvor er de seriøse svar?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-05 23:08

Vi vil da gerne være seriøse i vores besvarelser.
Men et discount spørgsmål giver da også kun et discount svar.

Lær at stille et detaljeret spørgsmål, så får du også et hurtigere og korrekt svar!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 09-03-05 07:56

svarer en klaphat!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 06-07-05 10:32

vil lige sende en advarsel om hotmobil
de banner ens ip og videregiver den til 3 part -de svin
så tak for rådet /discountsvar!
håber der findes bare en seriøs her som kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 19-08-05 10:37

Her kan du sende filer til din mobil nemt og gratis. http://www.euploader.com/index.php?set_lang=dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-08-05 23:14

Jeg har lige en brugbar løsning e6, men da du erflabet, selv om du godt ved at du stiller et mangelfuldt spørgsmål, så skal du ikke regne med at få meget for dine 10 point.