/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dune spil
Fra : SlowPols
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 05-03-05 15:11

Hejsa! Jeg har en sega cd emulator som jeg downloadede fordi at jeg gerne ville spille det gamle dune spil på den. Men når jeg går ind i emulatoren og prøver at køre dune dukker der et vindue op hvor der står: Your BIOS files aren't correctly configured, do it with 'Option -> Directories/Files...' menu.
Har jeg downloadet den forkerte emulator eller hvad? Vær rar at hjælpe mig jeg vil så gerne spille dune igen!

Niels

PS: By the way... Emulatoren hedder Gens - Idle og jeg har også prøvet med Ages, men der skete det samme.

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 05-03-05 15:56
Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 05-03-05 16:10

du forstår ikke... Det spil jeg snakker om er til en gammel sega consol (sega cd/mega cd) jeg ville da gerne købe consollen og dune spillet hvis der var et sted man kunne det. Men som sagt:

Jeg har en sega cd emulator som jeg downloadede fordi at jeg gerne ville spille det gamle dune spil på den. Men når jeg går ind i emulatoren og prøver at køre dune dukker der et vindue op hvor der står: Your BIOS files aren't correctly configured, do it with 'Option -> Directories/Files...' menu.
Har jeg downloadet den forkerte emulator eller hvad? Vær rar at hjælpe mig jeg vil så gerne spille dune igen!

PS: Dette er Dune 1 til Sega Cd. Ikke Dune 2 ikke Dune 2000, men DUNE 1 til Sega Cd