/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Alt om dressur og Spring??
Fra : MinFiona
Vist : 452 gange
25 point
Dato : 04-03-05 23:31

Hvis man ikke kan finde bøger på bib om det og ikke har pengene, hvordan finder man så nemt ud af alt muligt om spring og dressur og de forskellige spring og dressur klasser? Dette står der ikke rigtig noget om i de få bøger om dressur og spring på Bib nemlig..

Kommentar
Fra : MThuroe

Dato : 05-03-05 00:01

Prøv dansk rideforbund.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-05 00:24

Ved ikke om du kendr siden her, der er måske mulighed for at finde oplysninger, og der er debatforum hvor du kan spørge om alt muligt.
http://www.heste-forum.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : pinky1

Dato : 16-03-05 09:27
Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 20-03-05 16:39

Internettet! Det rummer SÅ forfærdeligt meget viden!
Gå ind på de forskellige søgemaskiner og skriv fx. dressur, eller spring eller heste osv. Prøv dig frem.
Hvis du kan læse engelsk, kan du prøve at søge på andre sider end de danske og skrive dressage, jumping, eller hvad det end hedder på engelsk.
Gode søgesider:
www.google.dk
www.jubii.dk
www.altavista.com

Og der er sikkert mange flere!

Held og lykke!

Kommentar
Fra : lorapigen

Dato : 26-03-05 17:36

du kunne spøger på din rideskole, eller søge på internettet på.
www.google.dk
www.heste-nettet.dk

eller din rideskoles hjemmeside, eller ande rideskolers hjemmeside.

Kommentar
Fra : PJay

Dato : 23-04-05 21:03

Som før nævnt , dansk rideforbund .. www.rideforbund.dk

Det er ret så indviklet at finde ud af "præcise ønsker" derinde, så mit bedste råd er at du tage at få noget undervisning :D Hvis du allerede får det, kan du jo prøve at snakke med din ridelærer om noget nyt du gerne vil lære, eller måske er det ridelæren der er et problem ? Så var det måske på tide at skrifte ridelærer ;D

Held og lykke ..

Kommentar
Fra : mille_pigen

Dato : 07-05-05 10:31

nogengange er der noget i tvet. prøv ellers også på www.google.dk eller spørg din ridelæger. Måske er der også noget i ridemærkebogen, som du kan låne på bibloteket.

Kommentar
Fra : idcka

Dato : 03-08-05 11:43

http://www.rideforbund.dk/sw204.asp spring..
http://www.rideforbund.dk/sw166.asp dressur.

ellers så spørg.. jeg kan finde næsten alt på nettet.. og over sætte engelske sider og tyske.. så du spørger bare..

qnuz..