/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Aprilia RS-250
Fra : TobiasAJ
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 04-03-05 22:13

Hej!
-Jeg er gennem lang tids tænken kommet frem til at en rs 250 er en fied maskine, MEN! - Er der nogen der ved om der dukker problemer op ved netop denne maskine efter x antal kilometer eller lignende. Aprilia skulle jo have ry for at lave gennemførte maskiner, >MEEEEN man ved jo aldrig....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 22:25

Det er sådan set en Suzukimotor der ligger i RS 250eren.

Jeg kender ikke nogen der selv har sådan en, men det er nok i høj grad prisen der spiller ind.
I 2001 kostede den 105.000,- og det er da vildt for en lille 250er, selv om den er trimmet til 60-65 HK.
Man må sgu da håbe, at det er et af de tilfælde hvor pris og kvalitet hænger sammen

Men holdbarhed kender jeg ikke, men den er blevet kaldt en rigtig lækkerbidsken,med fin komfort og uovertrufne køreegenskaber.

mvh dova

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 04-03-05 23:08

Hej Tobias

Du skal være klar over at det er en fuldblodsracer med en liter effekt på næsten 180hk.
Du skal være opmærksom på at den allerede ved 18000km skal have skiftet stempelringe og hvis du ikke selv kan , er det temmeligt dyrt på et værksted.
Alle Aprilia dele er også ret dyre , så det kan blive et dyrt bekendtskab.
Alt er dog ikke negativt , der er stor underholdningsværdi i en sådan.
Special Motorcykler i Aalborg har en fed og billig model til salg se:
http://www.specialmc.dk/biler/images/Img_1587.jpg

Mvh.Masteraugust